În seara aceea, când am ridicat receptorul telefonului, pentru a-l apela pe Sicheng, am auzit voci de cealaltă parte a liniei.
Am oftat.
Familia Na avea de gând s-o anuleze, dar se presupune că le va lua ceva până să găsească un mod de a conecta o altă linie telefonică la casa lor.
Am dat să închid, însă m-am oprit brusc. Ce ar fi avut dacă ascultam puțin? Mi-am dus receptorul înapoi la ureche.
— Ei bine. — Vorbea Jaemin. — Vei merge la Balul de Toamnă?
Inima începu să-mi bată cu putere. Urma să ascult cum el invita o fată la bal?
— Mare greșeală. — L-am auzit pe Hoseok, accentuând atât de mult cuvintele, încât aproape am izbucnit în râs. — Urăsc balurile. Nu-mi spune că tu vei merge.
— Nu știu. — Răspunse Jaemin, râzând. — Sunt aproape sigur că nu. Persoana pe care mi-ar plăcea s-o invit nu ar accepta niciodată.
— În fine, nu contează. În noaptea aia putem să mergem la bowling sau vedem noi unde. — A rostit Hoseok, ca un fel de consolare.
— Bine. — A acceptat Jaemin. — Auzi, vrei să vii la mine, să ne uităm la televizor, la "Fetele pe plajă"?
— Oh, da, voi veni. — Începu Hoseok să formuleze un răspuns, însă eu deja nu mai ascultam. Am închis încet.
“Persoana pe care mi-ar plăcea s-o invit nu ar accepta niciodată", mi-am repetat în gând fraza, în timp ce mă așezam pe un scaun, în fața blatului de bucătărie. Simțeam cum mi se accelera pulsul. Oare vorbea despre mine? Mi-am amintit momentul în care s-a aplecat către mine, în timpul orei de Literatură, dar și acea ciudată sclipire, pe care o observam în ochii lui, când îmi vorbea. Apoi, m-am gândit la căldura emanată de mâna sa, poziționată asupra taliei mele, de la petrecerea lui Bobby și am început să-mi imaginez senzația pe care mi-ar produce-o aceeași mână, în timp ce m-ar conduce spre ringul de dans...
Apoi mi-am amintit altceva; modul în care mă compara cu fiica invizibilă a directorului de la fosta lui școală.
Am sărit de pe scaun și am ieșit din bucătărie.
Era o mare nebunie să mă gândesc la a dansa cu Na Jaemin.
În ciuda deciziei mele, am continuat să meditez asupra conversației dintre cei doi băieți, până când telefonul a început să sune, după cină.
— Alo? Renjun? Sunt Swiss Somi.
Mă gândeam că Sicheng îmi făcea vreo farsă și aproape mi-am distrus orice fărâmă de viață socială pe care o aveam, vrând să-i răspund cu un puternic țipăt în stil yodel (Yodelayeehoo!).
Din fericire, am ezitat, sperând ca, într-adevăr, să fie Swiss Somi.
Presupun că asta mă făcea să par destul de fals, întrucât știam, din surse sigure, că nici ea nu era o persoană tocmai de treabă.
Sicheng mi-a povestit că, odată, a stat alături de Swiss Somi în autobuz, într-o călătorie — acum că mă gândesc mai bine, fusese vorba despre o călătorie cu profesorul de germană, la Frankenmuth, care este o capcană mizeră pentru turiști, în sudul Michiganului, specializată în prepararea brânzei elvețiene, a sauerbraten (carne de vacă, macerată în oțet) și a ciocolatei Lindt.În fine, se pare că Sicheng și Swiss Somi au fost colegi de locuri în autobuz și, timp de o oră și jumătate, Somi îi adresase o mulțime de întrebări, părând cu adevărat interesată de el, fapt care-l făcuse pe Sicheng să se simtă bucuros și să spună "Swiss Somi chiar este încântătoare".
CITEȘTI
Adorable Rebel - RenMin
Fanfiction(Traducere de la "Adorable Rebelde") *** Nimic din ceea ce este scris nu-mi aparține. Cartea a fost scrisă de @DxeguGirl, în limba spaniolă. Te agradezco una vez más el haberme permitido traducir tu libro. ♡ Despre Jaemin și Renjun, doi băieți căror...