Że co?
Dość niedaleko nas zauważyłam grupkę ludzi. Wydawało się, że to ci, których spotkaliśmy wcześniej.
Jeden z nich miał kamerę, i to dość dużą.
Serio?
To już robi się śmieszne.
- Nate, stop! Przestańcie! - próbowałam ich ostrzec.
Podeszli bliżej, zaciekawieni pojedynkiem wielkich bestii.
Elizabeth i reszta dołączyli do mnie.
Nie wiedziałam, co robić.
- Przepraszam? Dzień dobry, jesteśmy z telewizji... - dalszej części wypowiedzi już nie usłyszałam.
Skupiłam się na tym ostatnim słowie.
Telewizja.
Nie spodziewałam się, że aż tak daleko to zajdzie.
I to wszystko przez moją nieuwagę i głupotę.
Tam, gdzie ja...
...tam i problemy...
- Czy może nam pani powiedzieć, co tu się dzieje? Co to za stworzenia? - podstawiła mi mikrofon pod nos.
- Yyy... Ja...
- Proszę się wypowiedzieć, jesteśmy na żywo.
- Myślę, że to nie jest odpowiednia chwila - wtrąciła babcia.
Wtedy nagle od tych zbędnych pytań uratowało nas coś, o czym już zdążyłam zapomnieć.
Jednak nie był to powód do radości.
Z daleka już rozpoznałam te specyficzne auta.
Zrobiłam duże oczy, a wszyscy obrócili się w tym kierunku, w którym patrzyłam.
- Coś się stało? - zapytała kobieta.
Zaczęłam zwiewać.
Bolesne wspomnienia mimo wszystko nie pozwalały mi tak zostać i w bezruchu czekać, aż znowu mnie zgarną.
Po kilku sekundach byli już pod chatką. Poznałam to po piskliwym hamowaniu i hałasie, który zapanował.
Ukryłam się za budynkiem.
Dołączył do mnie Nate.
- Wzięli się za Louis'a - odparł.
Wychyliłam się i zobaczyłam jak siłą zaciągają go do dużego auta.
- Nate, ale co teraz? - wróciłam wzrokiem do niego.
- Nie wiem, Skyler... Nie wiem. Możemy dalej uciekać, ale to tylko granie na czas. Za wszelką cenę chcą nas tam mieć, nie odpuszczą...
- Tutaj są - nagle przy nas pojawił się jeden z nich w białym kombinezonie.
Po chwili przyszedł kolejny i wycelował w czarnego wilka bronią, a następnie we mnie.
Wszystko zaczęło się zlewać.
Zasnęłam.
CZYTASZ
Legenda || KOREKTA (14/66)✍️
Hombres LoboMówią, że to tylko legenda, jednak ja jestem jej częścią. (poprzedni tytuł - "W czasie pełni") #1 fantasy - 13.03.2020 #8 owilkołakach - 25.01.2020 #5 owilkołakach - 22.04.2020 #4 owilkołakach - 04.06.2020 #3 owilkołakach - 06.06.2020 #1 mate - 10.0...