Power Requires Blood

23 7 7
                                    


Kızılderililer her nekadar diğer insanlar tarafından yamyam yada barbar olarak bilinsede çok barışçıl insanlardır. Her insanın hayatı çok değerlidir. Insan hayatına verdikleri bu değer nedeni ile savaşlar yok denecek kadar azdır. Bu barışçıl toplumda kan dökmek çok büyük bir suç olduğundan alışılmadık birşeydir.

Şamanın ağzından çıkanların bu denli kan dondurucu olmasının bir sebebi de budur. Şaman halkı galeyana getiren, cesaretlendiren onca konuşmayı yapmamış olsa son talimatı olan, kabilenin önde gelen altı ailesinin reislerinin kurban edileceği talimatı çok daha farklı çok daha kötü bir tepki alabilirdi fakat hem içinde bulundukları durum hemde konuşmadan önce içirilen kutsal suyun verdiği cesaretle kabilenin önde gelen reisleri bunu kabul etmeleri bu ritueli kolaylaştırdı. Reislerinin bu soğuk kanlılığı halkın içindeki öfkeyi söndürmeye yetti. Hissettikleri bu duygu yurt ve soy sevgisinden başka birşey olamazdı. Kendilerini koruyabilmek için gereken gücün karşılığında istenen altı can makul gelmeye başlamıştı.

Artık rituelin son aşaması olan kurban verme kısmına gelmişlerdi.
Büyük Şaman, eline aldığı bıçağı daha öncesinde reislere içirdigi kutsal suya batırdı diğer altı yardımcısınada aynı şeyleri yapmalarını söyledi. Tüm yardımcıları onun yaptığını yapmak üzere hazirda bekliyordu bir yardımcısı hariç en sevdiği yardımcısı. Iclerinden en küçük olan aynı zamanda en olgun ve bilge olduğunu düşündüğü yardımcısı. Hatta öyle ki 3 günlük inzivasının gününü yalnız oluna geçirmişti. Küçük Şaman elinde kutsal suya batırılmış nesneleri eline aldı ve halkanın ortasında duran yüce Şamanın başiyla yaptığı onay hareketinden sonra halkanın en başına geçti ve bekledi.

Şaman artık hazırdı ve ağzından yıllar önce kendi hocasını ziyarete gelen yabancı bir keşişten duyduğu derin anlamları olan şu kelimeler döküldü.

Sanguinis virtus requirit!
Sanguinis virtus requirit!
Sanguinis virtus requirit!

Suscipe hostias!

Şamanın dudakları kapanmasıyla,
halkanın başında 4 kişi duruyordu.
Reislerden biri diz üstü çökmüş vaziyette, hemen yanında genç avcilardan biri, arkalarında elinde bıçakla bekleyen genç şaman ve hemen önlerinde elinde kutsal nesnelerle beraber en genç şaman.
Şamanın sarf ettiği kutsal sözlerden sonra aynı sözleri arkada duran şaman da söyledi ve reisin saçlarından bir tutam kesti ve ondan saçından daha fazlasını almadan hemen önce en küçük şaman dudaklarını sadece şu kelime için açtı.

Seç!

Genç Şamanın dudaklarının birbirine kavuşmasıyla arkada duran şamanin elindeki bıçak da ilk reisin boğazına kavuştu. Boğazından kanlar fışkırirken ölüm telaşiyla beraber elini nesnelerlerden birine atıverdi. Ardından kanlı bıçak reisin yanında oturan genç avciya yalatildi. Bu işlemle beraber Rituel tamamlanmış oldu. Diğer beş Reise ve avcıya da aynı işlem uygulandı. Reisler kurban edildikten sonra genç şaman hocasının yanına geçti ve kutsal sudan bir yudum içti ardından hocanın uzattı. Herkes gibi diğer yardimci şamanlarda ritüelin bittiğini sanıyordu. Şaşkınlıkla olanları izlemeye devam ettiler. Genç şaman hocasının öğrettiği sözleri tekrarladı.

Sanguinis virtus requirit!
Sanguinis virtus requirit!
Sanguinis virtus requirit!

Suscipe hostias!

Sözler dudaklarında kaybolurken aniden hocasının elinde tuttuğu bıçağı elinden aldı ve saçından bir tutam kesti ardından ve bıçak ikinci kez kalktığında bu kez keseceği ağaran saçlar olmadı. Bıçak şamanin kırışık derisinden ayrılırken elleri genç şamanin boynunda duran kolyeye gitti. Ruhu çekilen şaman yere yığılırken yanında genç şamanin kolyesini de aldı. Genç şaman elindeki bıçağı ağzına götürdü ve hocasının kanının tadına baktı.

Rituel tamamlandığı andan itibaren
avcılar ve genç şaman içinde büyük bir güç ve anlamadıkları bir şekilde doğaya bağlılık hissetmeye başladılar. Sanki bir bütünmüş gibi. Tabii bu içlerinde hissettikelri hoyrat ve muazzam gücü kontrol etmeyi öğrenmeleri çok uzun zaman aldı ve bu sırada hiç de istemedikleri şeylere sebep oldular. Beyaz adamlarla beraber bir çok masum insanında hayatına son verdiler.

Bir sonraki bölüm günümüzden gelicek. Lütfen yorumlarınızı ve Oylarınızı eksik etmeyin keyifli okumalar...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 22, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

THE WITCHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin