♪ Chopin-Nocturne in e Flat Major(Op.9 No.2)
İyi okumalar~
-Lina
Kendimi hızla evin içine atıp üstümü değiştiriyor-dum. Üstüme pijamalarımı giyip piyanomun başına geçtim. Her zaman piyano çalardım. Beklerken, yatmadan önce,boş vakitlerimde, sıkıldığımda.Parmaklarım piyanonun üstünde gezinirken gözlerimi kapatıp bundan sonra hayatımda neler olacağını düşünüyordum. Annem babam ve ablam gözlerimin önünde kazada ölmüştü. Ailemin ölmesiyle kendimi kaybetmiştim. Arkadaş olarak bir Defne vardı. Onun da bana acıdığı için benimle arkadaşlık yaptığını düşünüyordum. Arkadaş bulmakta zorlanıyordum. İletişim kurmakta zorlanıyordum.
Piyano çalarken çok yoğun hissediyordum. Piyanom yokken hiçbir şey hissetmiyordum. Piyanom benim kalbimdi.
Parçalanmış kalbim.Parçanın yarısında telefonum çaldı. Telefonuma küfürler saydırırken arayanın Defne olduğunu gördüm. Açmadan önce bilgisayarımı hoparlörlere bağlayıp,çaldığım parçayı bilgisayardan açtım. Gelen melodiyle bir anda gülümsedim. "Alo"
Defnenin dediklerini dinliyordum. Kapı çalmaya başladı. "Kapamam lazım" diyip kapıya doğru yürüdüm. Delikten baktım. Kimse yoktu. Kapıyı açtım. Yerde siyah bir kutu. Kutuyu alıp kapıyı kapadım.
İçinde bir gül vardı.Gülü incelerken işaret parmağıma dikeni battı. "Sikeyim"
Parmağımı tutup emmeye başladım. Telefonumun titremesiyle irkildim.0535*: Bana muhtaçsın Piyanist.
0535*: Seni tek ben seviyorum
0535*: Ve eğer beni sevmezsen,
0535*: Mezarındaki tek çiçek elindeki gül olur
Lina: İyi
Lina: Desene, en azından bir tane gül olacak
—————————
Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyinizz
Lütfen oku lan wplwdlifig
Dinlediğiniz için tşk
gĞIQOYWJPGSPIÖDÖ
ily
xoxo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
piyanist |textingimsi
Short Story#Tamamlandı 0535*: Bana muhtaçsın Piyanist. 0535*: Seni tek ben seviyorum 0535*: Ve eğer beni sevmezsen, 0535*: Mezarındaki tek çiçek elindeki gül olur 22 eylül 2019 başlangıç tarihi