♪ Melanie Martinez- Detention
K-12 fav larımı yazıyorum
High school sweethearts
Teachers Pet
Nurses OfficeAma Crybaby yi K-12 ye değişmem :p
Bakın diğerleride çoook güzel ama bunlar benim favorilerim
^İyi okumalar^
Kuzey'im: Hayır okula gideceksin
Kuzey'im: Gideceksin dediysem gideceksin
Lina: Yooo
Kuzey'im: Ne demek yoo amk
Kuzey'im: Ben gitmiyorum diye okula mı gitmiyorsun
Kuzey'im: Üç ay önce deseler böyle bişeyi
Kuzey'im: Siktir git dalga mı geçiyorsunuz lan derdim
Lina: Boş yapman bittiyse
Lina: Kalk ve bana gel
Lina: Hadi koca bebek
Lina: Paşa paşa geliyorsun
Lina: Ve müthiş bir gün geçiriyoruz
Lina: RUN!
Kuzey mesajları okuduktan sonra gülüp hazırlanmaya başladı. Kemanınıda yanına aldı.
Lina kapı çalınca koşa koşa kapıyı açtı. "Kimler gelmiş kimler gelmiş" diyerek Kuzeyin yanaklarını sıktı. Lina elindeki kemanı aldı. "Çalışacak mıyız?"
Kuzey olumlu yönde kafa salladı. Lina kemanı koltuğun üstüne koyup Kuzeyin üstüne atladı. Kuzey aniden atlayan Linayı hesaba katamayınca ikisi birlikte yere düştü. Lina kahkahalara atarken Kuzeyde sırıtıyordu. Bir anda Linayı gıdıklamaya başlayınca Linanın kahkahaları dahada yükseliyordu. Elleriyle dur işareti yapan Linayı görünce durdu. "Nefessizlikten öleceğim" dedi."Peki napacağız" dedi Kuzey. İkiside ayağa kalkmış düşünüyorlardı. "Film izleriz. Şu şeye çalışırız. Uyuruz. Ne biliyim yaparız bişeyler" dedi Lina.
"Bu arada sana söylemem gereken bir şey var" dedi Lina. Kuzeyi koltuğa oturttu. "Ben..." derin bir nefes aldı. Kuzey Linanın bu tavırlarından hiçbir şey anlamamıştı. "Ben Amerikadaki müzik okuluna başvurdum." Dedi. Kuzeyin ağzı yavaş yavaş açılırken düşünemedi.
"Beni bırakıp gidecek misin?" Dedi Kuzey. Ağzından ilk bu kelimeler dökülmüştü."İşte seni bırakmamak için-"
"Sakın gitmeyeceğim deme" diye sözünü böldü Kuzey.
"Böyle bir şey yapamazsın. Kaderinle oynamana izin veremem. Beni unutmasan yeter. Bir gün çok ünlü bir piyanist olduğun-""Senin içinde başvurdum!" Diye bağırdı Lina. Kuzey güldü. "Cidden mi" diye sordu saf saf. Lina kafasını salladı.
"Ama bilgilerimi nerden buldun" diye bir soru yöneltti.
"Odanda o kadar saat ne yaptım sanıyorsun. Şapşal"Kuzey mutluluktan konuşamıyordu. "Hem daha dönmediler. Ama illaki döneceklerdir" diye söylendi Lina.
"Hadi gösterimize hazırlanalım sevgilim" diyip Linayı öptü. Kuzey kemanı alıp piyanonun başında beklerken Linanın gelmediğini farketti. Lina arkadan büyülenmişcesine Kuzeye bakıyordu.
"Beni bitiriyorsun çocuk"+++++++++
Merhabalar aq
Sona yaklaştık QĞWÖWÖFĞEŞGĞ
güldüğüme bakma üzgünüm amk
Lina ve Kuzey benim ilk adam akıllı hikayem
Ondan duygusala bağladım takmayın heheVote ve yorumlarınızı bekliyorum
ily
xoxo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
piyanist |textingimsi
Kısa Hikaye#Tamamlandı 0535*: Bana muhtaçsın Piyanist. 0535*: Seni tek ben seviyorum 0535*: Ve eğer beni sevmezsen, 0535*: Mezarındaki tek çiçek elindeki gül olur 22 eylül 2019 başlangıç tarihi