9

157 11 3
                                    

G-Eazy & Halsey- Him&I

~iyi okumalar en uzun bölüm falan ehhehehehehe

Cuma 19.58
Linanın ailesi cuma günü ölmüştü fakat her yıl gün değişimlerinden dolayı bu sene perşembeye denk geldi. Ama Lina her zamanki gibi cuma günü kendini ekstra kötü hissediyordu.
'Ne yapsam diye' düşünmeye başladı. Bir şey bulamazsa her sene yaptığı gibi kafayı yastığa gömüp ağlayacaktı. Bilinmeyene mesaj attı.

Lina: Acaba

Lina: Evime gelebilir misin

Lina: Çok kötü hissediyorum

Bilinmeyen mesajları okuduktan sonra hazırlanmaya başladı. Tarihe baktı. Bugünün Lina için ne kadar zor olduğunu olduğunu biliyordu. Kendine çeki düzen verdi ve parfümünden sıktı.
Bu arada Lina yemeleri için abur cuburları hazırlıyordu. İki büyük bardağa kolaları doldurdu.
Bilinmeyen Linanın evine yakın olduğundan çabucak varmıştı.

Kapı çaldığında Lina bağırdı. "Bir dakika gözlerimi bağlıyorum". Gözüne siyah bir fular bağladı. Ve kapıya yöneldi. Kapıyı açtığı anda burnuna dolan yoğun koku onu mutlu etti. "Selam" dedi bilinmeyen.
"Tanrım,bok gibi hissediyorum"

Bilinmeyen Linayı yanına alıp onu piyanosuna götürüyordu. Bu sırada "Neden" diye sormayı ihmal etmedi. "Yanımdasın göremiyorum. Bu çok kötü"
Bilinmeyen güldü. Piyanonun önündeki küçük sandalyeye önce Linayı oturtup yanına oturdu.
"Benden gözüm kapalı çalmamı mı istiyorsun?"
"Çalamaz mısın?"
Lina güldü. "Deneyeceğim"

Piyanodada ellerini gezdirmeye başladı. Chopin'in en sevdiği parçasını çalıyordu. Yanlış notaya basınca sinirlendi. Bilinmeyen güldü ve Linayı ayağa kaldırdı. "Şarkı açabilir miyim?"
Lina elleriyle bir yerler gösterdi. "Şuralarda bir yerde bilgisayarım olmalı. Hoparlörlere bağlı. Açabilirsin"

Bilinmeyen Halsey ve G-Eazy'nin 'Him and I' adlı şarkısını açtı ve döngüye aldı. Böylece şarkı hep başa saracaktı.

Linanın ellerini tutup dans etmeye başladı. Lina bir anda ne olduğuna anlam veremezken güldü ve eşlik etmeye başladı. Şarkının yarısına gelmeden Lina "Ben bişeyler hazırlamıştım. Onları getireyim" dedi ve giderken kafasını duvara vurdu. Arkadan büyük bi kahkaha koptu. Bilinmeyen Linayı televizyonun karşısındaki koltuğa oturttu ve kendi oturacağı tarafa döndürdü. Lina istemeden bağdaş kurdu. Sehpaya tabak konma sesi geldi. Bilinmeyen Linanın karşısına oturup bağdaş kurdu.
"Şey sana dokunabilir miyim. Yani yanlış anlama merak ediyorum" dediğinde bilinmeyen çoktan Linanın ellerini kendi ellerinin üstüne koymuştu. Lina kollarından yukarıya çıkarken istemsizce "Vaay bunlar kas mı?" Diyi verdi. Bilinmeyen gülünce Lina kıpkırmızı oldu. Çok utanmıştı.

Elleri bir süre yüzünde dolandı. Dudağına dokunduğunda içinden 'ne kadar güzel dudaklar' diye geçirdi Lina. Bir süre dudaklarında kaldığında bilinmeyen dayanamadı. Ve Linanın göz bandını yukarı kaldırdı. Lina şaşkına döndü. Böyle bir hareket yapacağını düşünmemişti.
"Kuzey" diye mırıldandığında Kuzey şaşırdı.
"Adımı biliyor musun?" Dedi. Aynı zamanda neşelenmişti.
"Dikkatimi çekmiş olabilirsin" diyip dudaklarını büzdü Lina
"Hislerimiz karşılıklı"diyip güldü. Arkada hala Him and I çalıyordu. Birbirlerine derin derin bakarlarken Lina dayanamadı.
Tam şarkının 'Him and I' kısmına geldiğinde Lina uzanıp Kuzeyin dudak bitimini öptü. Ne yaptığını farkedince geri çekiliyordu fakat Kuzey belinden tutup kendi bedenine bastırdı ve öpmeye devam etti. Linanın elleri istemeden Kuzeyin saçlarına gitti.  Kuzeyin dudağını ısırdığında Kuzey güldü. O kadar tutkulu öpüyordu ki bir an için heyecandan bayılacağını sandı Lina. Kuzey Linanın dudağını ısırınca Lina Kuzeyin saçını çekti. Ağzına metalik bir tat geldi. Kuzey kanayan yeri yaladı. Lina başta garip hissetsede istemsizce gülümsedi. Gözlerini açtığında kendini Kuzeyin kucağında buldu. Bacaklarını Kuzeyin beline sardı. Ve Kuzeyin yüzüne baktı. Onunda kendisine baktığını gördü.

Kafasını eğip utanarak gülümsediğinde Kuzey kafasını kaldırdı ve kendisine bakmasını sağladı. Lina bir anda Kuzeye sarıldı. Kafasını omzuna gömdü,göz yaşları akmaya başlamıştı. Kuzeyinde gözleri dolmuştu.
Bu gece ikiside mutluluktan ağlıyordu.

Bir süre öyle kaldılar. Lina kalkıp film seçmeye başladı. Kuzeyse salondaki koca camların storlarını indirdi. Filmi televizyona bağladılar. Lina cipsle dolu bir kaseyi Kuzeyin kucağına verdi. Kendi üstünede bir kase aldı ve önündeki sehpayı biraz daha yakına çekti. Film başladığında ışıkları söndürdü. Lina Kuzeyin koluna sürtündüğünde Kuzey Linayı kolunun altına aldı.
'Aynı yıldızın altında'

Film bittiğinde Lina ağlıyordu. Kuzey kucağındaki tabağı sehpaya koyup yağlı olmayan eliyle Linanın göz yaşlarını sildi. İkiside kalkıp sırayla ellerini yıkayıp, geri koltuğa oturdular. Lina saate baktı. 01.43
"Uyuyalım mı?" Diye şapşal bir sırıtışla sordu Lina. Kuzey onay verince Lina üstlerine polar bi örtü alıp geldi. Kuzey'e sırtını döndü. Kuzeyin elleri Linanın belini sardı. Üstlerini örtüp gözlerini kapadı Lina.

Linanın kalçası Kuzeye baskı yaparken Kuzey uyuyamıyordu. Tahrik olmamaya çalışıyordu ama bu çok zordu. "Bana neler yapıyorsun piyanist" diye fısıldadı ve daha sıkı sarıldı. Kafasına bir öpücük kondurup gözlerini kapadı.

•••••••••••••

Vote ve yorumlarınızı bekliyorem
Ily
xoxo

Bölümü nasıl buldunuz?
👆🏻bu soruya cevap vermezseniz çok üzülürüm :((((

piyanist |textingimsiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin