11

130 9 1
                                    

Elvis Presley- Cant help falling in love

>iyi okumalarr

"Lütfen çalalım. Lütfeeeen" diyip yavru köpek bakışları attı Kuzey.
"Ama böyle yapma"
"Lütfeeeeeenn"
Lina dayanamadı. "Tamam. Sen istiyorsan" dedi. Kuzey Linaya sıkıca sarıldı. Liseden mezun olurken o piyano çalacak,Kuzey ise keman çalacaktı.
"Bu müthiş olacak" diye söylendi ve dans etmeye başladı. "Yılın couple ı seçileceğiiz" diyip güldü. Linada gülünce Kuzey,Linanın yanağından makas aldı.

"Peki ne çalıcağız" dedi Kuzey. Lina yüzünü buruşturdu. "Yiruma-River Flows İn You nasıl?" Dedi.
"Sen seçersinde kötü olur mu bebeğim"
Lina oturduğu sandalyeden kalkıp koltukta oturan Kuzeyin kucağına yan oturup sarıldı.
"Peki ne yapalım?" Diye sordu Kuzey. Linanın ağzından 'ımm' diye garip bi ses çıktı.
"Beni arkadaşlarınla tanıştırsana" dedi ve dudağını büzdü. Kuzey,dudaklarına ufak bir öpücük kondurup kafasını olumsuz anlamda salladı.
"Olmaz"
"Ama nedeen" diye üzgün bir ses tonuyla sordu Lina.
"Çünkü sınıfta bile sana öküz gibi bakıyorlarken sen yanlarında olduğunda ne yaparlar kim bilir?" Dedi Kuzey.

"Birlikte olduğumuzu söylersen bir şey yapamazlar" diyip ayağa kalktı Lina. Mutfağa doğru yürümeye başladı. Kuzey arkasından bağırdı. "Onları tanımıyorsun!"

Lina içinden söyleniyordu. Tanıştırsa ne olurduki.
"Madem öyle, o insanlarla neden takılıyorsun" diye geri cevap verdi Lina. Kuzey sessiz kaldı. Verecek bir cevabı yoktu. "Bende öyle diyordum" dedi Lina.

Kuzeyin evinde olduğundan hazırlandı. Saat zaten geç olmuştu. Çantasını taktı. "Ben gidiyorum". Kapıyı açtı. "Kalmayacak mısın?" Diye mırıldandı Kuzey. Lina ayakkabılarını giyerken Kuzey,Linayı kendine döndürüp saçlarından öptü. "Sana zarar gelmesini istemiyorum"

"Peki ya sen onlarla takılırken ya sana zarar gelirse?"
Kuzey bu soru ile afallamıştı. "Sana zarar gelirse ben ne yapacağım?" Dedi ve dışarı çıktı. "Aptal" diye ekledi.

Kuzey'im: Hadi ama!

Kuzey'im: Bana bunu yapma

Kuzey'im: Dayanamam

Kuzey'im: Seni seviyorum

??????!!!!


Aç yolu aç aç
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum loves
ily
xoxo

piyanist |textingimsiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin