♪ Satie- Gymbopedie No.1
•iyi okumalar•
Lina sabah erkenden kalkıp duşa girdi. Çıktıktan sonra rutinini uygulayıp hazırlanmaya başladı. Saçlarını maşaladı ve elleriyle dağıttı. Artık saçı doğal duruyordu. Gözlerine abartmadan rimel sürdü. Hazır olunca okulun yolunu tuttu.
Kuzey'im: Nerdesin
Kuzey'im: Off be güzelim
Kuzey'im: Böyle yapma ama
Kuzey'im: Cidden üzülüyorum
Bu sırada okula gelmişti. Lina mesajları okuduktan sonra yüzü düştü. Somurta somurta sınıfına girdi. Sınıfta nerdeyse herkes gelmişti. Kuzeye bakarak yürüdü. Sırasına geçti ve dersine hazırlandı. Cam kenarında dördüncü sırada oturuyordu. Kuzey ve arkadaşı ise orta sıranın dördüncü sırasında. Lina geldiğinden beri dik dik Kuzeye bakıyordu fakat Kuzeyin sırtı ona dönüktü. Fakat arkadaşını direk görebiliyordu. Kuzeyin arkadaşı Linaya göz kırpınca Kuzey arkasını döndü. Lina kaşlarını yukarı kaldırmış 'nE' dercesine bakıyordu. Kuzeyin sinirlendiğini hissetti. Hoca geldi.
•
Öğle teneffüsü Lina elinde telefonla koridorda yürüyordu. Birine çarptı. Kafasını kaldırdığında karşısında Kuzeyin arkadaşını,yanında da Kuzeyi gördü. "Pardon görmedim" dedi. Karşısındaki çocuk "Seninle çarpışmak bir zevkti" diyip gülümsedi. Lina umursamayıp yanından geçti. Kuzey arkasından bakarken Mertte (arkadaşı) arkasını döndü.
"Oğlum göte bak. Ne sikilir bu" der demez Kuzeyin yumruklarıyla buluştu. Mert,Kuzeyin sert yumrukları karşısında sadece bir yumruk atabilmişti. Arkadan ses geldiğini duyan Lina arkasını döndüğünde şok oldu. Koşa koşa gidip Kuzeyin elini tuttu. Mert yerde yatıyordu. Ağzı burnu kan içindeydi. Kuzeyin elleride dahil.Lina Kuzeyi çekmeden önce 'bebeğim dövüyorsa haklıdır' diye düşünüp bir tekmede o atmıştı. Lina çekiştire çekiştire müzik sınıfına soktu Kuzeyi. Hemen koltuğa oturtup ellerine baktı. Lina Kuzeyin ellerindeki kanla panik olup kanı üstündeki siyah hırkaya silmeye başladı. Hırkasını üstünden çıkarıp Kuzeyin ellerini sildi. Ardından yüzüne dikkatlice bakmaya başladı. Her yerini inceliyordu. Elmacık kemiğindeki morluk dışında bir şeyi yoktu. Lina sarıldı. "İyi misin?"
Kuzey sessiz kaldı. "Sana diyorum. İyi misin?" Dediğinde Kuzey yine sessiz kaldı. "Özür dilerim. Özür dilerim" diye sayıklamaya başladı Lina. Kuzeyin kolları sonunda Linanın belinde buluştu.
Ama ne olduğunu anlatmadı. "Derse git" dediğinde Lina şok olmuş bi şekilde kafasını kaldırdı. "N-ne?"
"Dersine git Lina"Lina gözleri dolu bir şekilde çıktı müzik odasından. Sınıftan çantasını alıp okuldan çıktı.
Eve girdiğinde çantasını bi köşeye attı. Ve piyanosunun karşısına oturdu. Derin bir nefes aldı. Satie'nin en sevdiği parçasını (medya) çalmaya başladı. Çalarken göz yaşlarıda akıyordu. Saatlerce çaldı. Farklı parçaları. Üzgün parçaları.
Ayağa kalktı ve telefonunu eline aldı.
Kuzey'imden 7 mesaj.Kuzey'im: O sikik herif ne dedi biliyor musun
Kuzey'im: Sen ona çarptıktan sonra
Kuzey'im: 'Şu göte bak. Ne sikilir' dedi
Kuzey'im: Ne için tanıştırmadığımı anlıyor musun
Kuzey'im: Anlıyor musun
Kuzey'im: Ne için dövdüm
Kuzey'im: Anlıyor musun (14.18)
Lina saate baktı. 19.23
Öğleden beri piyano çalıyordu. Piyano onun hayatıydı. Birde Kuzey. Piyano çalmaktan hiç sıkılmazdı. Üstüne bi eşofman ve tişört giyip yüzünü yıkadı. Yola çıktı. Kuzeyin evine gidiyordu.Kapıyı çaldı. Kapı açıldığında Lina yere bakıyordu.
"Özür dilerim" diye mırıldandı üzgün bi ses tonuyla.
Kuzey Linaya baktı ve gülümsedi. Sım sıkı sarıldı. Linada Kuzeye sarıldı.
"Seni seviyorum"
"Seni seviyorum"&&&&&&&&&&
GG
Hayat nasıl gidiyorVote ve yorumlarınızı bekliyoruum
ily
xoxo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
piyanist |textingimsi
Short Story#Tamamlandı 0535*: Bana muhtaçsın Piyanist. 0535*: Seni tek ben seviyorum 0535*: Ve eğer beni sevmezsen, 0535*: Mezarındaki tek çiçek elindeki gül olur 22 eylül 2019 başlangıç tarihi