14

104 10 2
                                    

Yurima- River flows in you

>İyi okumalarr<

3 ay sonra

"Sakin ol güzelim. Çok güzel olacak" diye Linayı sakinleştirmeye çalıştı Kuzey. "Sakinim ben. Sakinim"
"Unutma. Üç ay boyunca buna çalıştık. Yapabilirsin"

Herkes diplomasını almıştı. Kep atmadan önce Lina ve Kuzey sahneye çıkacaktı. Zaman gelip çatmıştı.
Kuzey Linanın elini tuttu. Bir elinde kemanı diğer elinde Lina çıktılar sahneye. Çok kişi vardı. Sadece öğrenciler değil hepsinin aileside vardı. Tüm hocalar, müdür. Lina piyanoya dokunduğunda tüm heyecanı geçmişti. Kuzey Linaya dönüp başıyla işaret verdi. (Medyadaki parça). Yurima dan bir parça çalıyorlardı. Fakat biraz değiştirmişlerdi.

Parçada keman yeri yoktu. Lina parçayı yeniden bestelemiş,besteye keman da eklemişti. Kuzey Linaya dönüp başıyla işaret verdi. Lina parçayı çalmaya başladığında kafasını kaldırıp insanlara baktı. Herkes şok olmuş bir şekilde ona bakıyorlardı.
Lina gülümsedi. Çoğu kişi videoya alıyordu.

Keman kısmı girdiğinde insanların gözleri daha da açıldı. Kimse beklemiyordu. Lina ve Kuzey birbirlerine bakıp çalmaya devam etti. Çaldıkları kolay bir şarkı değildi. Özellikle Lina için.

Şarkının sonlarında herkes ayağa kalkıp alkışlamaya başlamıştı bile. Lina son notaya bastı. Ayağa kalkıp Kuzeyle selam verdiler. Daha sonra sarıldılar.

Alkışlar eşliğinde sahneden indiklerinde müzik hocası yanlarına geldi. "River flows in you'ya ne yaptınız" deyip güldü. "Ben yeniden besteledim" dedi Lina. Müzik hocası bir anda alkışlamaya başladı. "Bayıldım. Neden daha önce yarışmalara katılmadın" Lina hocanın bu sorusuna sadece gülümseyerek cevap vermişti.

Müdürün uzun konuşmasından sonra kepler atıldı.
Her şey bittikten sonra Kuzeyle eve yürüyorlardı. Kuzey Linayı kolunun altına almıştı. Linaysa Kuzeye sıkı sıkı sarılmıştı. "Çok güzeldik" dedi Lina. Kuzey güldü. "İnsanlar bayıldı"
"Kesin okulun ana sayfasında paylaşırlar."
"Paylaşsınlar. İnsanlar biraz kültürlü çift görsün" deyip güldü Lina. Kuzey Linanın bu dediğine kahkaha attı. "Seni yerim" dediğinde Kuzey Lina hemen iki adım ileriye kaçtı. "En son ısırırım diyip ısırmıştın. İmdaat!" Gülerek koşmaya başlamıştı Lina. Kuzey gülerek peşinden koşmaya başladı.

Evin kapısına geldiğinde anahtarı çantasında bulamadı. "Yolun sonuna geldik piyanist. Artık kaçışın yok" deyip Linayı öptü.

~~~~~~~~~~~~

Vote ve yorumlarınızı bekliyoruum

ily
xoxo

OÇ<3LİNA ğMDMWVQJEWİEŞWMFŞSŞÇD

piyanist |textingimsiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin