♪ Billie Eilish-Ocean Eyes (piano cover)
•İyi okumalar
Lina sınıfındaki insanları incelemeye başladı. İlk kez insanları inceliyordu. Geçen sene kayıt aldırdığı okulunu hiç incelememişti. Lise sondu ve derslere çalışması lazımdı. Bu yüzden kendini herkesten soyutlamıştı. Zaten insanlara güvenmiyordu. Yalnız kalmak onun için sorun değildi.
Ama her yılın bu haftası dışında. Linanın ailesini kaybettiği haftaya girmişti. Çok boktan hissediyordu.
Öğlen teneffüsüne girdiklerinde sınıf boşaldı. Lina ağlayacak gibiydi. Her yıl yalnız kalmak istemiyordu. Fakat her yıl yalnız kalıyordu.Oç: Sana böyle bakarken beni görememen
Oç: Ne acı
Lina: Sınıfta mısın
Lina: Lütfen yanıma gelip sarılır mısın
Lina: Kafamı masaya koyuyorum
Lina kafasını masaya gömüp beklemeye başladı. Dokunsalar ağlayacaktı. Yanında bi hareketlilik hissetti. Bilinmeyen bir koluyla Linanın belini sarıp kendine çekti ve yanağını sırtına dayadı. Bir dakika sonra Linanın hıçkırığı duyuldu. Bilinmeyen üstündeki hırkayı çıkarmak için belini bıraktı. Üstündeki hırkayı çıkarırken Linanın boğuk sesini duydu. "Lütfen...gitme"
Bilinmeyen dolan gözlerini kırpıştırdı ve hırkayı Linanın yanına bıraktı. Son bir kere daha sarılıp saçlarını öptü. Kokusunu içine çekip sınıftan koşar adımlarla çıktı. Merdivenden inerken derin bir nefes aldı. Ve Linaya mesaj attı.
Oç: Zil çaldı güzelim
Oç: Üzgünüm
Lina hırkaya sarılmış uyurken herkes sınıfa girmeye başlamıştı. Bilinmeyen kendini tuvalete atıp elini yüzünü yıkadı. Bu hep hayaliydi. Linaya sarılmak. Saçlarını koklamak. Bir anda gülmeye başladı. Gülerken gözlerinden yaşlar geliyordu. Linaya sarılmıştı. Piyanistine sarılmıştı.
Herkes gibi sınıfa girdiğinde Linaya bakmamaya çalıştı fakat gözü direk ona gidiyordu. Ona verdiği hırkaya sarılmış uyuyordu. Bilinmeyen kendi sırasına geçip oturdu. Gün bitimine kadar Linayı seyretti. Okul çıkışında Linayı dürtüp çıktı sınıftan. Lina yavaşça uyanırken saate baktı. "Üç saat uyumuşum" dedi ve toparlanmaya başladı. "Bu demek oluyorki üç saat fazla piyano çalabilirim" deyip gülümsedi. Çantasını toplayıp sırtına taktığında masanın üstündeki hırkayı gördü. Hırkayı üstüne giyip sınıftan çıktı. "Vay canına bilinmeyen. Çok güzel kokuyorsun"
Bilinmeyen bahçedeki banklardan birine oturmuş Linanın çıkmasını bekliyordu. Okulda sabahlamasını istemezdi. Lina kapıdan tüm endamıyla çıktı. 'Üstünde benim hırkam var' diye tüm beyninde yankılandı. Bilinmeyene ateş basmıştı. "Allahım ölüyor muyum" diye söylendi.
Lina okuldan çıkıp evine yürürken bilinmeyene mesaj attı.
Lina: Teşekkür ederim
Lina: İyi ki varsın
Oç: Bir daha kötü hissedersen söyle
Oç: Sonsuza kadar sana sarılabilirim
Lina düşündü. Acaba o da sevebilir miydi?
<><><><><><><>
Lann çok tatlısınız yerim sizi
Vote ve yorumlarınızı bekliyoruuum
Ily
xoxoLina kaçırma kızım bu çocuğu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
piyanist |textingimsi
Short Story#Tamamlandı 0535*: Bana muhtaçsın Piyanist. 0535*: Seni tek ben seviyorum 0535*: Ve eğer beni sevmezsen, 0535*: Mezarındaki tek çiçek elindeki gül olur 22 eylül 2019 başlangıç tarihi