8

154 13 0
                                    

James Arthur- Say you Won't let go (piano cover)

•iyi okumalar

Lina sabah kalkıp hazırlandı. Saçlarına su dalgaları verdi ve rimel sürdü. Dudaklarını hafif bir parlatıcı ile parlattı. Resmen süsleniyordu. Aynadan kendine baktı. "Ne yapıyorum ben ya" diye söylendi. Çantasını omuzlarına takıp evden çıktı.

Okula geldiğinde derin bir nefes aldı. Her ne kadar o bilinmeyeni görmesede,bilinmeyen onu görüyordu. Koridorda yürürken biriyle çarpıştı ve yere düştü.
"Yavaş olsana"
"Özür dilerim. Görmedim" deyip elini uzattı karşısındaki çocuk. Lina elini tutup ayağa kalktı fakat çocuk elini bırakmıyordu. Çapkın bakışlarla Linanın yüzüne bakıyordu. Lina elini sertçe çekti.
"Bir daha önüne bakarak yürü"

Tuvalete girip saçlarına baktı. Bozulmamıştı. Sınıfına gönül rahatlığıyla gidebilirdi.
Sınıfına girip sırasına oturdu.

Oç: Çocuk içine düştü amına koyayım ya

Oç: Sikik beyinli

Lina: Ben mi

Oç: Hayır bebeğim çocuğa dedim

Lina gözlerini sınıfta dolaştırdı. Her zamanki gibi kimsenin elinde telefonu yoktu...

Oç: Oy çen büyüdünde beni mi arıyorsun çeen

Oç: Bir dakika ya ben sende nasıl kayıtlıyım

Oç: Oç diye birisiyle konuştuğunu gördümde.

Lina etrafına bir kere daha baktı. Herkes ayakta ve geziyor olduğundan işi zor oluyordu. 'Harbi bu insanlar neden sınıfı geziyor aq'

Oç: Olsun

Oç: Senin sakat hallerinide seviyorum

Lina gülümsedi. Ama içten içe çok üzgündü. Aklına ailesi gelince yüzü düştü.
Bugün hiç bitmeyecek gibiydi

:₺/₺:₺₺/₺/₺/₺/₺:₺₺/₺/₺/₺:₺

DİĞER BÖLÜM REZ
AL AL SERİ
what happens in the next episode QQĞWLWÖRPWĞSŞFŞGLP
No smut no umut arkdşlr

Ily
xoxo

piyanist |textingimsiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin