10

148 10 1
                                    

Taylor Swift- End game ft. Ed Sheeran,Future

/iyi okumalar ayol\

Kuzey Linanın ona doğru dönmesiyle uyandı. Lina hala uyuyordu. Hatta dönerken yere düşüyordu ama Kuzey tutup koltuğa koydu. Ve koltuktan kalkıp lavaboya girdi. Rutin işlerini halledip mutfağa geçti. Buzdolabını karıştırdı. Ardından buzluğu karıştırdı. Buzlukta bulduğu hazır patates kızartmasını aldı. Sofrayı kurdu. Patates kızartmasını kızartmaya başladı. Lina arkadan beline sarıldı. Kuzey 1.81, Linaysa 1.66 idi. Kuzey arkasını dönüp kafasına bir öpücük kondurdu. "Sen hep böyle mi yapacaksın Piyanist" dedi ve derin bir nefes aldı. "Beni mutluluktan öldürmek mi istiyorsun"

Lina kıkırdayıp mutfak tezgahına oturmaya çalıştı. Önce bir bacağını koydu fakat çıkamayınca Kuzey Linanın belinden tutup tezgaha oturttu. Lina dizlerini kendine çekip kollarıyla dizlerini sardı. Ve kafasını kollarının üstüne koyup Kuzeyi izlemeye başladı. 'Tanrım,Kuzeyi bana gönderdiğin için teşekkür ederim' diyip duruyordu içinden.

Yirmi dakika sonra patatesleri bir tabağa koyup masaya yerleştirdi. Lina gözlerini kırpmadan Kuzeyi izlemeye devam ediyordu. Yüzünün her santimetresini ezberlemek istiyordu. Kuzey sandalyesini çekince çocuklar gibi koşup sandalyeye oturdu. Yemeklerini yerken Kuzey gülümsedi.
"Hani gitmek istediğin üniversiteye başvurmuştun ya. Müzik bölümü konservatuar,piyano. Bende müzik bölümü konservatuarına başvurdum"
Linanın ağzı şaşkınlıkla açılmıştı. Ağzındaki patatesler gün yüzüne çıktı.
"Sadece ben kemanı seçtim. Biliyorsun piyano çalmayı bilmiyorum" deyip güldü.

"Ama araştırdım. İki ders dışında tüm derslerimizi aynı göreceğiz. Bölüm müzik bölümü diye geçiyor. Tabi başvurularımız kabul olursa" Kuzey konuşmaya devam ederken Linanın gözleri doluyordu.
"Bunları benim için mi yaptın" sözleri döküldü ağzından. Kuzey kafa salladı.

"Sen ne olmak istiyordun? Benim yüzümden vazgeçme bunu kabul edemem" diye söylendi. Aslında çok mutluydu fakat Kuzey hayallerinden vazgeçmiş gibine geldi.

"Ben seninle olmak istiyorum. Sen varsan orada mutluyumdur." Dedi Kuzey. Lina tabağını Kuzeyin tabağının yanına koydu. Ayağa kalkıp sandalyesinide Kuzeyin yanına götürdü. Karşı karşıya oturmak bir an için çok uzak gelmişti. Kuzeyin elini tuttu.
"Seni seviyorum" dedi. 'Lütfen hiçbir yere gitme'
"Hiçbir yere gitmiyorum güzelim" diyip diğer elini Linanın elinin üstüne kapadı. Linanın aklı karıştı.
Az önce içinden konuşmamış mıydı?
'Salak Lina...Salak'

Kahvaltıdan sonra Lina koltukta oturmuş Instagramda geziyordu. Kuzey telefonunu çekip aldı ve rehbere girdi. Gözlerini kısarak Linaya geri uzattı telefonu. Gülmemek için kendini zor tutuyordu.
'Oç'>Kuzey'im

Lina telefonu Kuzeye döndürdüğünde Kuzey memnun bir şekilde gülümsedi.
'Artık onun Kuzeyiyim' diye geçirdi içinden. Bu cümle onu mutlu ediyordu.

"Hadi kalk benim evime gidelim. Hem biraz kıyafet götür. Arada kalırsın" diyip sırıttı. Lina Kuzeye daha çok beklersin gibisinden baktı ve sırıttı. "Senin kıyafetlerin ne güne duruyor canıım" deyip güldü.
"Asıl sen getir. Benim kıyafetlerim olmayacağına göre"

Kuzey güldü. Ve Linanın yanağını ısırdı. Lina gülmemek için kendini sıkarken Kuzeye garip bakışlar attı. "Seni ısıracağım yazarken ciddiydim"


()()()()()()()()

Eğleniyorum WMRLRMWŞFPLR
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum muah
Ily
xoxo💋

piyanist |textingimsiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin