F i n a l

136 11 3
                                    

Allie X- Bitch

•iyi okumalar•

Kep töreninden 2 hafta sonra
Lina ve Kuzey evde oturup film izliyordu. Linanın telefonu çaldı. Kuzey ağzını oynatarak 'o kim' dedi.
"Bilmiyorum. Türkiye hattı değil"

Kuzey Linayı dinlemeye başladı.
"Yes thats me"
"Yes i know"
"Yes i did it"
"Really?"
"REALLY?"
"O-okey"
"OMG"
"So that means"
"FUCK YES"
"Ok sorry"
"Okey then goodbye"

Lina elleri titrer bir şekilde Kuzeyin yanına oturdu. 15 dakikadır konuşuyordu. "Amerikaya gidiyoruz!" Diye bağırdı. Şokun etkisiyle hala titriyordu.
"Aslında bizi almayacaklarmış ama kep töreninde çaldığımız parçayı görmüşler. Viral olmuşuz Kuzey. Ve,ve yüzde yüz bursla alıyorlar bizi." Lina heyecandan titriyordu.
Konuşmaya devam ederken bir anda durdu. Suratı bembeyaz olmuştu. Kuzey 'ne oluyor amk' dercesine Linaya baktı.
"DÖRT GÜN SONRA UÇAĞIMIZ VAR. HAZIRLANMALIYIZ" diye bağırdı. Kuzey sakinleşmesi için Linaya sarıldı. "Chill aq"

4 gün sonra

Lina havalimanında zıplaya zıplaya ilerliyordu. Elinde üç valiz vardı. Kuzeye döndü. Kuzey gülümsedi. Kuzeyin bavullarına baktı. Onda dört bavul vardı. "Alayım işte birini sen yoruldun ama bebeğim" diye mızmızlandı. Lina Kuzeyin elinden zorla bir bavulu aldı. Elindeki bavulları iki iki eşleyip sırt sırta dayadı. Böyle taşımak daha kolaydı.

Kuzey Linanın bavullara yaptığı şekile baktı. "Ben üç saattir boşunamı eziyet çekiyorum burda"
"Evet" diyip yürümeye devam etti Lina. Kuzey arkasından güldü. Linada güldü.

Uçağa bindiklerinde Lina mutluluktan ağlıyordu.
"Niye ağlıyorsun güzelim"
"Bu hep hayalimdi. Birde sen de geliyorsun. Daha ne isteyebilirimki hayattan"
Kuzey sıkıca sarıldı Linaya. Ve elini tuttu ardından elini öptü.
"Seni seviyorum piyanist"
"Seni seviyorum Kuzey"

<3

Bu hikaye de buraya kadarmış
Kuzey ve Lina sizleri seviyorum aq
Çok uzatmak istemedim.

Vote ve yorum yapmayı unutmayın
Sizleri seviyorum

Bunu yapmazsam olmaz hehe
ily
xoxo💋

Yanımda olan herkese çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız. Başka bir hikayede görüşmek üzere. Hoşçakalın❤️

piyanist |textingimsiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin