♪ Bach-Prelude & Fugue No 2. in C Minor
Vote verin üzülüyorum aq
İyi okumalarr~
-Bilinmeyen |cumartesi|
Sabah erkenden kalkıp Linayı izlemeye gidecektim. Her cumartesi sabahı saatlerce piyano çalıp dans ederdi. Bense izleyip daha çok aşık olurdum.
Üstüme siyah kapüşonlumu geçirip yola çıktım. Lina dış görünüşe bakmazdı fakat ben bakardım. O çok güzeldi. Kendimi övmek gibi olmasın ama yakışıklıydım.
Kim bilir kaç kere yanımda nasıl durduğunu hayal etmişimdir. Ama Lina bunların hiç birini dikkate almayıp reddi basardı. Bu yüzden bilinmeyenden yazıyordum.Camlı büyük evinin ötesinde,her zaman oturduğum banka oturup Linayı izlemeye başladım. Her zamanki gibi ilk piyanosunu çalıyordu. Çok tutkulu çalıyordu,bu yanında keman çalmamı istememe neden oluyordu.
Onu her gördüğümde onunla hiç yapmayacağım şeyleri yapmak istiyordum. Bu kız beni büyülüyordu. Gözlerimi Linanın üstünden çekip evde gezdirdim. Sehpanın üstündeki gül dikkatimi çekti. Benim gönderdiğim güldü bu. Yüzümde gülümseme oluşmuştu. Linaya baktım. Sonsuza kadar o evde onunla yaşayabilirdim. Hemen telefonumu çıkartıp mesaj attım.
0535*: İshalmiş gibi dans ediyorsun
Yalan. Çok güzel dans ediyordu. Linanın suratına baktım. Suratı anında düşmüştü. Belli etmiyordu fakat insanların ne dediklerini önemsiyordu.
0535*: Seninle ishalmiş gibi dans etmek için nelerimi verirdim.
|||||||||||||
Bilinmeyene kızmayın yia
Baksana tam ısırmalık bi bilinmeyenVote ve yorumlarınızı bekliyoruuum
ily
xoxo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
piyanist |textingimsi
Short Story#Tamamlandı 0535*: Bana muhtaçsın Piyanist. 0535*: Seni tek ben seviyorum 0535*: Ve eğer beni sevmezsen, 0535*: Mezarındaki tek çiçek elindeki gül olur 22 eylül 2019 başlangıç tarihi