Jeg rejser mig fra sengen, og skriver et lille brev. Det er midt om natten, og mine forældre sover. Jeg har aftalt med Ron at han, Fred og George kommer og henter mig i deres fars flyvende bil. Far ved det ikke, men mor gør. Mor lod mig gøre det, og syntes at det var en sød tanke. Dog skulle vi virkelig sørge for at vi ikke blev set. Far ville i hvert fald ALDRIG give mig lov til at tage ud med en bil fyldt med Weasley's. Men han kan ikke bestemme over mig hele tiden. Jeg tager en sort kjole på, og tager et par sko på lydløst. Jeg lukker Moony ind i buret, og pakker hurtigt min kuffert. Jeg bliver færdig efter en halv time. Så lukker jeg kufferten, og tager Moonys bur. Jeg ser et lysglimt, og en bil der kommer flyvende. Jeg åbner vinduet, og ser Fred der ruller vinduet ned. "Kommer du ikke lige med din kuffert?" Spørger han, og åbner bildøren. "Jo. Men pas lige på med Moony. Hun er rimelig menneskesky." Siger jeg, og giver ham min kuffert og forsigtigt Moony. Han giver kufferten til Ron på bagsædet, og han rejser sig på knæ, og ligger den om i bagagerummet. Så sætter Fred, Moony på bagsædet. Så hopper jeg ind ved siden af Ron, og jeg lukker vinduet igennem bilruden. Så kører vi videre. "Hvor bor Harry?" Spørger jeg, og kigger spørgende på Ron. "Han bor i Little Whinging i Surrey." Siger George oppe fra forsædet. Fred kører bilen, og kigger undersøgende ud af vinduet.
Vi når endelig til Ligustervænget. Jeg kigger ud fra vinduet. "Det er vidst nok der!" Siger jeg, og peger på et kedeligt hus. Der er nemlig tremmer for et vindue. "Vi lander nu, så hold godt fat!" Siger Fred, og jeg nikker. Jeg prøver at berolige Moony, men det virker ikke meget. "Rolig nu, Moony!" Siger jeg bestemt, men også en smule kærligt. Hun tuder, og jeg tror Harry hørte det for han rejser sig op. "Ron, Draliny, Fred og George?!" Siger han, meget forvirret. "Hej Harry." Siger jeg, og åbner døren. Jeg rykker mig lidt for at Harry kan sidde der. Jeg tager imod hans kuffert, og smider den om bagi. Så tager jeg Hedvig, og sætter hende. "Hej Hedvig." Siger jeg, og aer hende. Hun napper let efter min finger. Fred og George hopper ud af bilen, og ind på Harrys værelse. "Vær' nu forsigtig!" Hvisker jeg til dem. Vi hørte nemlig for lidt tid siden noget rumstere i værelset ved siden af. De laver et eller andet trick, med en hårnål. Jeg sætter mig bedre til rette, og gør samtidig plads til Harry.
Vi lander ved et meget skævt hus. Der er op til flere etager, men det ser ud til at ville falde hvis man ikke brugte magi til huset. "Det er ikke det flotteste hus, desværre..." Siger Ron undskyldende. "Det er fantastisk." Siger Harry og jeg, i kor. Det føles mere som et hjem end Malfoy herregården som er så mørk. "Jo, men i forhold til jeres hus er det ingenting." Siger Ron, og kigger over på mig. "Jo! Mit er så stort og mørkt. Men jeres føles som et hyggeligt hjem." Siger jeg, og smiler opmuntrende. Vi går indenfor, men når ikke langt. Der kommer en kvinde ud, med flammende rødt hår. Hun er en smule buttet, men ville se venlig ud hvis ikke hendes ansigt var fortrukket i vrede. "Hvad tror i lige i laver?" Råber hun vredt til drengene. "Forlade hjemmet om natten? Tomme senge, ingen efterladt besked, bilen væk!" Råber hun, rasende. "Men mor, der var tremmer for Harrys vindue, og Draliny ville ikke være derhjemme hele ferien!" Forklarer Ron. "Hvis ikke du passer på bliver du hjemme resten af ferien, med tremmer for vinduet." Siger hun, og tvillingerne kigger bange ned på Ron. "Men det er dejligt at se jer, Harry og Draliny." Siger hun, og smiler venligt til Harry og jeg. "Det er dejligt at må være her!" Siger jeg, taknemmeligt. "Selvfølgelig må i komme. Vi havde faktisk planlagt at hente jer." Siger fru Weasley, og kigger ondt på drengene. "Nå, men i kom da." Siger hun, og går indenfor. "Lad os få lavet noget morgenmad." Siger hun, og går helt indenfor. Harry og jeg følger efter. Der går lidt tid inden drengene også kommer.
Vi sidder midt i morgenmaden, og der kommer pludselig en rødhåret mand ind. "Hej Arthur." Siger fru Weasley. "Hej Molly. Det har været en hård nat. Der har været hele ni ransagninger." Siger hr. Weasley. "Ransagninger?" Spørger Harry. "Far arbejder i Ministeriet for Magi. Inde i den kedeligste afdeling. Han arbejder med at finde illegale forhekset muggler ting, som så er blevet fundet." Forklarer Ron. "...det er som om at folk glemmer loven, og forhekser alt." Siger hr Weasley træt. "Som foreksempel biler?" Spørger fru Weasley, strengt. "Biler Molly min kære?" Spørger hr. Weasley. "Ja, biler!" Siger hun. "Drengene fløj til Wiltshire og Surrey i nat!" Siger fru Weasley. "Ej drenge!" Siger hr. Weasley. Fru Weasley er ved at sige noget mere, men bliver afbrudt af en tuden fra en ugle. Der kommer en ugle flyvende mod ruden i vinduet, og den vil ikke have en chance for at styrer udenom ruden. Den rammer ganske rigtigt ind i ruden. Den glider ned ad vinduet, og Percy rejser sig for at gå over til deres ugle. "Errol har det ikke for godt her for tiden." Siger George, og imens hører vi en løbe ned af trapppen. Det viser sig at være deres lillesøster Ginny. "Mor, har du set min morgenkåbe?" Spørger Ginny, men så får hun øje på Harry og stivner. "Hej Ginny." Siger Harry og jeg i kor. Hun løber op af trappen igen, og kommer ikke ned i midlertidigt. "Det er breve fra Hogwarts!" Siger Percy, og giver os vores breve. Jeg åbner hurtigt mit brev, og ser at der skal købes en masse nye bøger fra Glitterik Smørhår. Jeg tjekker resten af listen igennem, og ser ikke andet jeg skal bruge. Jo, kun en anden bog. Ellers er det Glitterik Smørhårs samlede værker. Jeg tror ikke på dem. "Nå, vi kan jo kun få disse ting et sted. Diagonalstræde. Vi tager derind på onsdag." Siger fru Weasley, og smiler en smule anstrengt.
_ _ _
Hej allesammen!
Så er der lige et kapitel af Livet som en Malfoy 2 & 3 ude. Hvor det endelig ikke foregår i Frankrig, det blev lidt hårdt at skrive om til sidst. Men nu er vi ovre det. Så vender vi også snart tilbage til Hogwarts, hvor der vil ske en masse spændende dette år!
See you!
YOU ARE READING
Livet som en Malfoy 2 & 3 - HP Story
FantasyDraliny Malfoy er både blevet ældre, og mere moden. Hun ved hvad hun vil, og følger sit hjerte. Hun vil møde mennesker og følelser som vil ændre hende totalt. Hun vil både møde hendes værste frygt, og være tæt på at bedrage hendes bedste ven. Hun vi...