Nice, Frankrig

73 2 0
                                    

Jeg spiser resten af min suppe. Vi er i Nice lige nu, og vi har allerede været her i en dag, men vi lavede ikke særlig meget i går. Jeg rejser mig, og tager lidt mere mad fra et tag-selv bord. Jeg tager lige en lille bøtte, med salat i. Jeg går over til bordet, og begynder at spise. Vi er i gang med at spise frokost på hotellet. Bagefter skal jeg over til en park, og få skrevet nogle forskellige breve ude i det gode vejr. De har nemlig en pavillon, med et slør henover. 

Jeg går med en lille taske over skulderen, med pergament, blækhuse, og fjerpenne. Jeg når endelig over til en ledig pavillon langt væk fra de andre. Jeg ser man kan vende et skilt så der står: Optaget, ude foran ens pavillon. Så det gør jeg lige, og så går jeg ind med mine ting. Jeg finder hurtigt en pergament rulle, et blækhus, og min bedste fjerpen. Jeg vil skrive breve til moster Bella, Harry, Hermione, Ron og Cedric. Der skete faktisk også noget mærkeligt her forleden. Min mor og far sad og hviskede, og jeg hørte moster Bellas navn blive nævnt, og noget med Azkaban. Der har Bella været før, men det var kun i et stykke tid. De var meget alvorlige, og lige da Draco og jeg gik ind til dem stoppede de samtalen. Det er lidt mærkeligt, og jeg er i gang med at løse mysteriet, men det er lidt svært. Jeg begynder at skrive et brev til Bella. Det tager lidt tid, og til sidst læser jeg det lige hurtigt igennem.

"Kære Bella. 

Jeg savner dig meget, og jeg glæder mig til at se dig, når vi kommer hjem fra Frankrig. Vi er lige nu i Nice, og vi rejser allerede hjem på søndag. Jeg glæder mig til at komme tilbage til England, men Frankrig er dog et fantastisk land, det kan man ikke benægte. Jeg skulle hilse fra Draco, far og mor. De sender dog også snart et brev.

Kærligste hilsner Draliny." Læser jeg, og ruller brevet sammen. Så binder jeg en snor om den, og ligger den ned i tasken. 

Jeg går hjem, med tasken over skulderen. "Undskyld mig!" Råber en efter mig på engelsk. Jeg vender mig om, og ser en pige der ligner en på alder med mig. Hun minder mig om en eller anden, og jeg synes jeg har set hende før. "Hej." Siger jeg, og smiler. "Hej! Det var bare, jeg synes du ligner en fra min skole. Den ligger dog overhovedet ikke i Paris. Men du taler jo også engelsk." Siger pigen. "Hvilken skole går du på?" Spørger jeg hende. "Jeg går på Hogwarts." Siger hun. Jeg ved nu at hun ikke er Muggler i hvertfald. De kender overhovedet ikke til Hogwarts. "Sjovt, der går jeg nemlig også." Siger jeg. "Hvilket kollegium? Jeg går personligt selv på Slytherin. Det bedste kollegie hvis du spørger mig." Siger hun, og smiler. "Jeg går på Slytherin. Vi deler vidst samme mening." Siger jeg, og fjerner en tot hår der sidder foran mine øjne. "Du er en Malfoy. Er du ikke?" Spørger hun. Jeg nikker, og hun smiler endnu mere. "Jeg hedder Astoria Greengrass." Siger hun, og jeg nikker. "Jeg tror jeg har set dig før." Siger jeg, og smiler. "Nå, men jeg må videre. Jeg sender en ugle senere." Siger hun, og løber afsted. Dette er nok den mærkeligste samtale jeg har haft i mit liv. Men jeg har hørt om Astoria før. Jeg har endda snakket med hende 2 gange. Men det er ikke meget. Nå, men nu ved jeg da hvor jeg kender hende fra. Jeg går en smule overrasket hjem.

Jeg sender et brev afsted med Moony. Det er til Bellatrix. Jeg smider mig så ned i min seng, og begraver hovedet i hovedpuden. Men det varer ikke længe. Jeg hører en svag banken fra vinduet, og jeg ser en helt brun ugle. Jeg tror jeg ved hvem der ejer den ugle. Jeg åbner mit vindue, og ind flyver uglen. Jeg tager brevet der hænger i uglens ben. Så sender jeg uglen afsted igen. Jeg åbner brevet, og læser det igennem. Det er fra Astoria. Men hun har bare skrevet, at vi ses på Hogwarts. Så det var ikke meget, men det er fint. Jeg ligger brevet på skrivebordet, og går nedenunder til poolen, med en bog. 

Jeg sidder og spiser morgenmad. "Hvad vil du lave i dag?" Spørger Draco mig. "Hm, jeg vil gerne gå ned og bade på stranden i dag. Dig?" Spørger jeg, og kigger over på Draco. "Jeg vil nok ud, og bade og sende nogen breve." Siger Draco, og jeg nikker. Vi sidder lidt og snakker, og spiser samtidig. "Glæder du dig til at skulle hjem?" Spørger jeg Draco. "Ja, jeg glæder mig i hvert fald til at komme tilbage til England." Siger han, og jeg nikker igen. Jeg rejser mig for at tage noget mere juice. Vi sidder og snakker lidt frem og tilbage, og får spist resten af vores mad. Jeg spiser det sidste af min croissant. Så rejser jeg mig. "Jeg går op, og skifter til badetøj." Siger jeg, og går over til elevatoren. Draco går udenfor, og imens bliver jeg eksporteret op af elevatoren. 

Livet som en Malfoy 2 & 3 - HP StoryDonde viven las historias. Descúbrelo ahora