MOMO
Dzisiaj nadszedł dzień agonalnej gorączki omegi . Wiem o tym bardzo dużo.
Miałam brata . Był bardzo piękna omegą, cała rodzina była z Niego dumna . Ja też. Pewnego dnia oznajmił że znalazł swoją alfe. Po czym kilka dni później przeprowadził wysokiego bruneta . Zauważyłam wtedy na szyi mojego brata znamię oznaczenia.
- Synku , jak się cieszę że kogoś znalazłeś, jestem z Ciebie dumna - powiedziała wtedy mama .
Ja czułam niepokój.
Kilka dni po tym spotkaniu usłyszałam że ktoś otwiera pokój mojego brata w którym on dawno już nie mieszkał. Dźwięk przekrecanego zamka od środka.
-Bro czy to Ty?- zapytałam
-Tak , chce być sam, idź spać- poznałam w jego głosie że płacze
Poczułam złość mojej wewnętrznej alfy i wylamalam drzwi.
NA moich oczach mój brat leżał tylko w bokserkach. Na tylnej stronie bokserek zauwazylam krew . Poza tym miał dużo sińców i ran.
- Co się stało
-Nic
- Kto Ci to zrobił?
-Nikt
-Dzwonie po twoją alfe
Po tych słowach brat się rozplakal
- Nie dzwon.
- Dlaczego
- To on mi to zrobił. Oddał mnie innym alfom za pieniądze. Udało mi się uciec .
Po tym co powiedział zasnął. Ostatnie słowa mojego brata .
Po kilku godzinach policja aresztowała jego alfe.
Nikt niestety nie wiedział czemu mój brat śpi.
Przyszedł czas gorączki.
Temperatura mojego brata wzrastała, na koniec wynosiła 43 stopnie celcjusza. Feromony jakie wydzielał sprawiały że wszystkie alfy z okolicy straciły głowę. Pod naszym domem było ich tyle że policja wezwała wojsko .
Siedziałam przy nim gdy się obudził
Popatrzył na mnie . Rozglądnął się dookoła. Popłynela łza. Jego znamię na szyi zaczęło krwawic po czym zniknęło.
Mój brat zamknął oczy . Serce przestało bic. Zapach feromonow zniknął.
Umarł.
Policja utajnila wszystko.
Mój profesor który już nie żyje powiedział że była to agonalna gorączka ktora została uruchomiona przez omege która jest wewnątrz człowieka. Człowiek jednak musiał się zgodzić i pozwolić na to . Mój brat widocznie chciał tego .
Profesor powiedział że jest tylko jeden sposób na przetrwanie tej gorączki. A mianowicie przeznaczony alfa musi obudzić swoją omege i dokonać oznaczenia . Wtedy gorączka agonalna zostaje przerwana A omega się budzi .
Dlatego muszę pomóc temu chłopcu. Ze względu na brata.
CZYTASZ
Czy mi wybaczysz ? [Bakudeku]
FanficKatsuki Bakugou jest jedną z trzech alf w akademii . Pewnej nocy w lesie wyczuwa zapach omegi . Jest ona poraniona . Bakugou przysięga zemste i szuka sprawcy . Omega nagle znika . Czy to znienawidzony nerd Deku tak pobił omege ? Czy Katsuki uwierzy...