KATSUKI
Stałem rozebrany .
Powoli zacząłem dotykać zielonego . Próbowałem go wyprostować , widziałem jak się boi , widziałem jak bardzo go boli .
-Nie bój się mały , to znaczy kochanie - powiedziałem głaszcząc go po czole
Lekko otworzył oczy , widziałem tam wielki strach .
Próbował coś powiedzieć ale skulił sie z bólu .
Powoli położyłem go na plecach . Miał piękne ciało .
Moja wewnętrzna alfa wręcz szalała z radości - moje moje , całe moje - krzyczała i biegała w kółko z wywalonym językiem i miną walniętego psa po grzybach halucynkach
Położyłem się na niego powoli , czując całe jego ciało . Czułem jak dotykam go nogami , członkiem i brzuchem co wg instrukcji było najważniejsze . Dotknąłem go też klatą i w końcu nasze usta zbliżyły sie na tyle bym mógł poznać smak mojego skarbu .
Moja wewnętrzna alfa uspokoiła się i usłyszałem - na razie zostaw wszystko mi kretynie bo muszę naprawić twoje błędy i przekonać wewnętrzną omegę tego chłopaka żeby do Nas wróciła .
-Dopiero wtedy będziesz mógł zacząć rytuał oznaczenia .
ROZMOWA WEWNĘTRZNYCH WILKÓW
-Wstawaj mały - powiedział pewnie alfa
Omega wstała powoli , zaczęła merdać ogonkiem i chodziła dookoła alfy obwąchując jego sierść
Nagle chyba przypomniała sobie że ma focha forever i usiadła tyłem do alfy
-Spadaj stąd nie gadam z Tobą , pff
-No jeju weź skarbie , wybacz mojemu głupiemu nosicielowi , jest wredny ale będzie chronił twojego .
Omega siedziała i po chwili stwierdziła
-Focha będę miał później ale teraz muszę Ci coś powiedzieć , musimy uratować tego chłopca .
-Wiem - odparł alfa
-Ten chłopak nie poradzi sobie sam w życiu , ma bardzo niska samoocene i bez zawahania zgodził się na śmierć . Chciał tej śmierci , czekał na nią .
-Zostawmy to Katsukiemu , dobrze omego? - zapytał alfa
-Zaufam Ci ostatni raz - powiedziała omega poważnie ale alfa widział jak ogon omegi powoli rytmicznie rusza sie jak wahadło .
-Jak tu znowu wrócę to sie zabawimy mój ty mały , to znaczy kochany - alfa uśmiechnął się widząc kontem oka jak ogon omegi przyśpiesza
KATSUKI
-Możesz zaczynać kretynie - powiedział alfa wchodząc z powrotem w moje ciało
-Tylko nie kretynie !
-No to teraz zobaczymy jak Ci pójdzie - alfa siadł na moim honorze
-Kochanie będę delikatny
-Jestem Izuku - powiedział chłopak cicho , zapomniałem że nigdy się nie poznaliśmy oficjalnie a ja juz go chce zaliczyć . Trochę chora kolejność .
-Jestem Katsuki Bakugou , Twój alfa , a Ty jesteś Izuku Midoriya , byłem w szpitalu to mi powiedzieli .
-Co ty robisz goły na mnie ?-zapytał a ja orientując sie w jakiej jestem sytuacji zrobiłem sie czerwony jak burak
-No wiesz , nie żybym chciał leżeć na Tobie goły ale zobacz , to jest zalecenie lekarki , napisane na kartce i robię to bo nie chce ale muszę , parsknąłem
-Wole umrzeć niż żeby ktoś musiał się zmuszać do czegoś takiego tylko dlatego żeby spełnić zalecenie lekarz , ja ... - nie dałem mu skończyć , zatkałem mu usta swoim językiem .
-Nie pieprz głupot ! Ja Cie kocham , szaleje za Tobą , nigdy więcej nie masz prawa powiedzieć o sobie nic złego , zrozumiałeś ? ! Jesteś moim ideałem !!
Zobaczyłem jak Deku zaczyna płakać .
-Dziękuje - powiedział tylko tyle i zobaczyłem jak się czerwieni gdy popatrzył na moje ciało .
-Co sie tak patrzysz ?- fuknąłem
-Fajne masz ciało , ale czuje że cos u Ciebie na dole jest coraz twardsze - zaśmiał sie mały zbok
-Zaczynaj- powiedział
Wziąłem go do dłoni i powoli zacząłem wchodzić do środka . Czułem ciepło .Poczułem jak chłopak wygina się i mruczy . Zacząłem ruszać tam i z powrotem . Jęczał coraz głośniej . Poczułem sie jak w niebie . Nigdy nie czułem takie uczucia wcześniej .
Poczułem że dochodzę .
-Deku , mogę ?
-Tak
Gdy usłyszałem słowo zgody wepchałem go do samego końca i czułem jak wlewam w swojego wybranka swoje nasienie .
Samoistnie poczułem jak swędzą mnie dziąsła co oznaczało że pora wtopić zęby w szyi mojego omegi .
Ugryzłem go przebijając jego białą skórę , poczułem uczucie że muszę do końca życia chronić tego chłopca , nawet kosztem życia . Po chwili wyjąłem zęby z jego szyi i polizałem ranę .
Zasnąłem na nim nie wyjmując z niego mojego przyrodzenia .
CZYTASZ
Czy mi wybaczysz ? [Bakudeku]
Hayran KurguKatsuki Bakugou jest jedną z trzech alf w akademii . Pewnej nocy w lesie wyczuwa zapach omegi . Jest ona poraniona . Bakugou przysięga zemste i szuka sprawcy . Omega nagle znika . Czy to znienawidzony nerd Deku tak pobił omege ? Czy Katsuki uwierzy...