🔊 Jackson Wang - Bullet To The Heart
Yorum ve vote atmayı unutmayın 🌙☀
Tanrı şahidim olsun ki ben üstümü kapatmaya çalışırken San'ın yüzünde bir an için gülümsediğini gördüm. Minik bir gülümseme bile içimi ısıtırken ona neden aşık olduğumu tekrar anladım. Oturduğu sandalyeden kalkıp önüme geldi. Gözlerini gözlerime diktiğinde ilk defa gözlerinde nefret görmedim. Ne duygusu olduğunu bilmiyordum ama bu kesinlikle nefret duygusu değildi bu. Sanki söylemekte zorlanıyormuş gibi fısıldayarak konuştu.
"Özür dilerim."
Bunu beklemediğim için afallamıştım. San benden özür diliyordu. Kalbim maraton koşarken beynim onun cümlesini tekrarlayıp duruyordu kafamda. Kesin sahnede bayılmıştım ve bunların hepsi rüyaydı.
"Özür dilerim. Benim gibi birini sevdiğin için."
"Hahaha güzel şaka." demek geçti içimden. Daha sabah beni yumruklarken şimdi gelmiş özür diliyordu benden. Ellerimin terlediğini hissettim. Ellerimi pantolonuma silerken göz temasımızı bozmamaya çalıştım. Ama o çoktan gözlerini elime çevirmişti bile. "Al işte rezil oldun." diyen tarafıma karşı "Hazır dikkati dağılmışken odadan kaç." diyen tarafımla savaşıyordu içim. Gözlerini gözlerime tekrar çevirdiğinde gözlerinin yaşardığını gördüm. Yutkundu sonra diyeceklerine devam etmek için.
"Beni sevmemeliydin. Keşke sevmeseydin. Sana da kızmıyorum elinde değil biliyorum."
Benimle konuşur gibi değildi sözleri. Sanki kendisiyle konuşuyordu. İçinde bir savaş vardı ama belli etmemeye çalışıyordu.
"Yaptıklarımı telafi edemem biliyorum. Ama lütfen yaşananları unut. Tek yaşananları değil beni de unut."
Küçük bir kahkaha attım kendimi tutamayarak. Afallamıştı. Bunu beklemiyordu tabi. Ve yine beklemediği bir şey yaptım. Konuştum. Sesimi sadece 2 defa duyduğuna emindim. İlki itiraf ettiğim gün ikincisi ise daha yeni sahnede şarkı söylerken. Onun dışında bana söylediği hiçbir şey karşılık vermemiştim. Dilimi yutmuş gibi oluyordum onu görünce. Küçük bir çocuk gibi konuşmayı bilmiyordum. Ama sinirlendirmişti beni. Küçümsemişti ona olan sevgimi.
"Seni unutayım mı? Ne sanıyorsun bunu çocuk oyuncağı mı? Sana olan hislerimin basit bir hoşlantı mı olduğunu sanıyorsun? Seni 3 yıldır seviyorum ben. İtiraf etmemden bu yana sadece 2 hafta geçmiş olabilir ama 3 yıl diyorum tamı tamına 3 yıl."
Ve bir şaşırma ifadesi daha.
"Seni unutmamı mı istemiştin? Emin ol bunu birçok kez denedim. Beni dövdüğün her seferinde bunu denedim. Evden atılmama sebep olduğunda da denedim. Peşinde gezen sürtüklerin beni sokak aralarında sıkıştırıp tehditler savurduklarında denedim. Aklı sadece çüklerinde olan oğlanların beni tuvalet köşelerinde sıkıştırdıkları her an denedim."
Nefes aldım derince. Hızlı konuştuğum için nefessiz kalmıştım.
"Bunların hepsinin suçlusu sensin. Ama merak etme senin kadar bende suçluyum. Senin gibi birine aşık olduğum için suçluyum. Beni her dövdüğünde sana karşılık vermediğim için ben suçluyum. Sana o itirafı yapıp evden atılmama neden olduğum için ben suçluyum. Sürtüklerinin hepsinin cinsiyeti kız olduğu için ve kadına şiddete karşı olduğum için sesimi çıkarmadıysam da benim suçum bu. Tuvalet kenarlarında sıkıştırılmamda da suç benim. Okulumuzda benden başka gayler de var onlar neden tuvalet köşelerinde sıkıştırılmıyor diye düşündüm her seferinde. Hepsi kendini koruyabilen kişiler olduğu için mi?"
Düşünmesine izin verdim bir süre. Sadece bir iki saniye sürmüştü tam cevap verecekken konuşmaya başladım.
"Hayır. Yeosang mesela. Hayatımda gördüğüm en savunmasız kişi. Peki neden mi ben? Senin gibi bir orospu çocuğu bana istediğini yaptığı için onlar da bizde yapabiliriz sandılar."
Bunu söylememeliydim. Bunu söylememeliydim. Bunu söylememeliydim.
"Bak ne diyeceğim. İstediğini yapmayı tekrar deneyeceğim. Sende artık vicdan azabı mı ne çekeceksen yaparsın ama lütfen bir daha karşılaşmayalım. Okulda mecbur göreceğiz birbirimizi ama lütfen buraya bir daha gelme."
Sadece kafasını salladı gözlerini gözlerimden başka yere çekerken. Bu sefer dilini yutma sırası ondaydı sanırım. Nereden geldiğini bilmediğim cesaretle konuşmuştum yine. Ne zaman cesur davransam başıma gelenler iyi olmadığı için içimden dua etmeye başladım umarım bu sefer iyi olur diye.San odadan çıkarken sırtını izledim bir müddet. Kapıyı kapattığında farkında olmadan tuttuğum nefesi saldım.
Bugün alacağım parayla ilk işim kesinlikle gidip sigara almak olacaktı.
🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
greek god | woosan
Fanfiction"Bembeyaz hayatıma en çok da morunla gökkuşağı olduğun için teşekkür ederim Jung Wooyoung." Angst. Düzyazı. Tamamlandı.