s e v e n

1.8K 232 157
                                    


🔊 Sora.waw - Slow Dancing In The Dark (Cover)


Sanshine:
Madem öğrendin o zaman söylüyorum. Seni seviyorum Jung Wooyoung. Hayatını korumak isteyecek kadar çok hemde.

Ve yemin ederim bugün söylediğin şarkıdaki gibi sahte değil.

Woonlight:
Rüyanızda geleceği görmemize bile inanırım ama buna asla

°

Pencereyi yarılamış perdenin açık kalan kısmından gelen güneş ışıkları yüzüme vurunca rahatsızca yatağımda kıpırdanmıştım. Telefonumun ekranını açıp saate baktığımda okula geç kaldığımı gördüm. Ama üstündeki yorgunluk bunu umursamama bile izin vermemişti. Yataktan yavaşça kalkıp, yavaşça hazırlanıp, yavaş yürüyerek okula vardığımda neden bunları yavaş yapmak yerine sıcacık yatağımda yatmadım diye düşünmeye başladım. Üzerimde gezen bakışlardan ölüye benzediğimi bir kez daha kanıtlıyordu bana. Koridorda yürürken bizim dönemden bir oğlanın bağırışı kulaklarımı doldurdu.

"Birilerini tatmin edecem derken uyuyamadı herhalde!"

Ve ardından gelen gülüşmeler.

Tek koluma asılı olan çanta yavaşça yerle buluşurken arkamı döndüm bağıran oğlana bakmak için. Göz göze geldiğim oğlan hala sırıtmaya devam ederken içimdeki çoktandır oraya birikmiş sinir beni ele geçirmiş oğlanın üzerine yürüyüp yumruğumu suratına geçirmiştim. Sendeleyip sırt üstü yere düştüğünde dudağının patlamış olduğunu gördüm. Ama bana bu yeterli değildi. Üstüne eğilip ard ardına gelen yumruklarım yüzüyle buluşurken karşılık bile veremiyordu. Etrafımızı saran topluluktan şaşırma nidaları gelirken ayağa kalkıp ayağımla omzuna bastım oğlanın.

"Eğer bana bir daha böyle bir ima da bulunursan beni tatmin etmek için gece uyuyamayan sen olursun orospu çocuğu."

°

Etrafa bir bakış attım çöp kutusu bulmak umuduyla. Olmadığını görünce elimdeki sigarayı yere atıp üstüne bastım sönmesi için.Bir hafta uzaklaştırma cezası yemiştim. Bu bana cezadan çok ödül gibi gelse de bir hafta boyunca ne yapacağımı düşündüm. Barda fazladan mesai yapabilirdim. Telefonumu çıkarıp Bay Byun'u aradım. Olanları sorduğu için kısa bir özet geçip mesaiye kalıp kalamayacağımı sordum.

"Elbette kalabilirsin ama şarkı söylemek için değil. Barmen açığımız var Wooyoung. Bir haftalığına barmenlik yaparım dersen olur. "

Barmenlik mi? Daha önce hiç yapmamayı geç hiç içki içmemiştim bile. Evet soju içmiştim ama o Yeosang'la tadını merak ettiğimiz için yaptığımız tek seferlik birşeydi.

"İçkiler konusunda pek iyi değilim Bay Byun. Ama çabuk öğrenirim. Sadece birinin bana anlatması yeterli olacaktır."

Yalan. Asla çabuk öğrenemez ve çok çabukta unuturdum. Ama bir hafta boyunca evde oturmaktan iyiydi. Hem paraya ihtiyacım vardı.

"Merak etme yanında çalışacak biri daha var o sana yardım edecektir. Akşama 8 de burada ol yeter."

"Teşekkür ederim Bay Byun."

"Akşama görüşürüz Wooyoung."

Bip. Bip. Bip.

Telefonu kapatıp tam cebime koyuyordum ki mesaj geldi. San'dandı.

Sanshine:
Akşama bara gitme.

Woonlight:
?

Sanshine:
Başına iyi şeyler gelmiyecek işte
Gitme

Woonlight:
Ne zamandan beri bana emir vermeye başladın?

Sanshine:
Özür dilerim amacım emir vermek değildi, uyarmaktı.
Lütfen akşama bara gitme

Woonlight:
Ne olacağını söyle bende gitmeyeyim

Sanshine:
Söyleyemem
Bak seni gerçekten iyi anlıyorum. Bana inanmıyorsun biliyorum ama bak lütfen akşama bara gitme

Görüldü

Telefonun kilit tuşuna uzun süre basıp tamamen kapanmasını sağladım. Ona ne olduğunu söylerse gitmeyeceğimi söylemiştim. O söylemediyse bende gidecektim.Şuan tam bir aptallık yaptığımı biliyordum. Gerçekten geleceğimi görebiliyor olabilirdi. Akşama başıma bir şeyler gelecek de olabilirdi. Ama hayatıma karışmasına izin veremezdim. Sonuçta bu benim hayatımdı ve onun benim hayatımda hiçbir yeri yoktu. Eğer bunu Yeosang söyleseydi gözüm kapalı ona güvenir ve gitmezdim. Onu seviyor olabilirdim ama ona güvenmiyordum. Ve bu güvensizliğimin nedeni kendisiydi.

°

Kolumdaki saate baktığımda 5 dakika erken gelmiş olduğumu gördüm. Çok da erken gelmemiştim. İçeri girmeden önce kapıdaki güvenlikçiyle her zaman ki bakışmamızı gerçekleştirdik. Garip bir adamdı. Ve kaslı. İçeri girdiğimde barın oldukça boş olduğunu gördüm. Genelde şarkı söyleme zamanlarım gece yarısı olduğu için etraf kalabalık ve ter kokuyor olurdu.

Baekhyun'u bulduğumda bana neden beni barmen yaptığından bahsetti. Barmenlik yapan oğlanın annesi vefat ettiği için bir hafta boyunca gelmeyecekmiş ve bu yüzden barmen eksiği varmış. Ben aramasaydım Chanyeol'un arkadaşı tek başına yapacakmış. Baekhyun'da beni geri çevirmemek için bu işi teklif etmiş. Biz bunları konuşurken içeri Chanyeol ve yanımda çalışacak arkadaşı girdi.

Nerden bilebilirdim ki Chanyeol'un arkadaşının San olduğunu ve bana bu kadar güzel gülerek bakacağını.

🌈


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
greek god | woosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin