BEN ADNAN ÖLMEZ

59 2 0
                                    

BEN ADNAN ÖLMEZ. OĞLUM HASAN'I BEBEKKEN ZENGİN BİR İŞ ADAMINA EVLATLIK VERDİM.OĞLUMA YILLARCA ULAŞAMAMIŞ GİBİ YAPIP ASLINDA ONUNLA HEP GÖRÜŞTÜM. OĞLUM HASAN ŞİZOFRENİ HASTASIYDI. ÖNCE ONU TANRI İLAN ETTİM KENDİ DÜNYASINDA VE O BUNA GERÇEKTEN İNANMIŞTI. SONRA ONUNLA İŞBİRLİĞİ YAPARAK ÜVEY AİLESİNİN MİRASINI ALMAK İSTEDİM. AMA O KIZIM AYŞEYİ ÖLDÜRME TEKLİFİNDE BULUNDU ÇÜNKÜ O KENDİSİNDEN

BAŞKASINI KABUL ETMİYORDU. HASAN DEDİĞİNİ YAPTI VE KIZ KARDEŞİNİ ÖLDÜRDÜ. ŞÜPHELERİ ÜZERİNE ÇEKMEMEK İÇİN ONU ASKERE GİTMEYE İKNA ETTİM. O ASKERE GİDECEĞİ İÇİN BENİDE CEZAEVİNE ATTIRIP BİR KAÇ YIL YATARIM SONRA AF ÇIKAR BENDE İÇERİDEN ÇIKARIM DİYE DÜŞÜNÜYORDU AMA DÜŞÜNDÜĞÜ GİBİ OLMADI. ANNESİNİN BENİ İHBAR ETTİĞİNİ ÖĞRENİNCE BENİ YARALAYIP ANNESİNİN ÜZERİNE ATMAYI DÜŞÜNDÜ OLAYI AMA İŞLER İSTEDİĞİ GİBİ OLMAMIŞTI. HASAN'IN BU OLAYLARDAN DOLAYI ASKERDE PSİKOLOJİSİ DAHADA BOZULMUŞTU. ÜVEY BABASI KALP RAHATSIZLIĞI YAŞADIĞI ZAMAN BU BİZİM İÇİN BİR MUCİZE OLDU. HASAN ONA YANLIŞ İĞNE YAPARAK ONU ÖLDÜRDÜ. ÜVEY ANNESİNE MİRASI İSTEDİĞİNİ SÖYLEDİĞİ ZAMAN RED CEVABI VERDİ. BUNU DUYDUĞUM ZAMAN ONA SENİ EVİNDEN KOVANI SEN DÜNYANDAN KOV EMRİ VERDİM. HASAN'A BİR AVUKAT İLE SEVGİLİ OLMASINI BU ŞEKİLDE MİRASI KOLAY ALACAĞINI SÖYLEDİM. BU YÜZDEN SILAYA ÜVEY OLDUĞUNU SÖYLEDİ. SILANIN BU KONUYU BU KADAR ARAŞTIRACAĞINI DÜŞÜNMEMİŞTİM. SILAYI BU OLAYDAN UZAK TUTMAK İÇİN ANNESİNE ARABA İLE VURDURDUM. İSTEDİĞİMİZE ULAŞMAYA BAŞLAMIŞTIK. DERKEN BU SEFER BABASI KONUYU ARAŞTIRMAYA BAŞLADI. BABASINI BU KONUDAN UZAKLAŞTIRMAK İÇİN ONUN ÇALIŞTIĞI ŞİRKETLER İLE ANLAŞARAK ONU SAHADIŞI BIRAKMIŞTIK. AMA OLMADI OKTAY BEY DÜŞÜNDÜĞÜMÜZDEN AKILLI ÇIKTI VE YILLARDIR PEŞİNDE OLDUĞUMUZ DAVADA BİZLERİ YENİKDÜŞÜRDÜ. Adnan bu itirafları ile her şeyi açığa kavuşturmuştu. Bir para uğruna birçok kişinin canına kıymışlardı en sonunda ise kendi canlarından olmuşlardı.

- SON -

ŞİZOFRENİ ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin