İyi geceler herkese, nasılsınız? umarım keyifler yerindedir.
Bölüm beklediğinizi biliyorum, alçım bir hafta sonra çıkacak muhtemelen biraz daha bekleyeceğiz üzgünüm ki.
Şuan bunu yazacak olmak beni biraz üzüyor, gerçekten bunaldığım için son kez konuşmak istiyorum bu konu hakkında.
Bölümün başlarında, ilk birlikteliklerine tecavüz diyenler oluyor. Bakın arkadaşlar her şeyden önce şununla başlayacağım. Ben omegaverse hakkında fazla bilgisi olmayan biriyim ve bu konu oldukça hoşuma gittiğinden bir kurgu yazmak istedim. Yazmadan önce de araştırdım, bu omegaverse konusu hakkında birkaç metin okudum.
Şöyle ki bahsettiğimiz yarı kurt yarı insanlar ve her ırkın kendine has özellikleri, karakterleri var. Omegaların hamile kalması, narin olmaları gibi ve alfaların birliktelik esnasında ya da omeganın fermonları nedeniyle gözünün dönmesi, o an kendinde olmayıp şiddete bile başvurması gibi.
Bunları ben uydurmadım okuduğum metinlerde yazılanlardı ve yazanlar da oldukça bilgiliydi. Bu nedenle ben de bunun üzerinden gittim. Yani omegaverse olayını normal hayata bağlamayın. Karakterler oldukça farklı bizlerden.
Taehyung kötü bir karakter değil. En başında bunu kendisi söylüyor zaten. Yuva kurmak istediğini söylüyor.
Jeongguk ise başta korksa bile Taehyung 'dan daha iyi birini bulamayacağını, yuva kurması gerektiğini, eşlenmesi gerektiğini biliyor. Sadece ilk kez yaşayacağı duygular için korkuyor ve eşi olacak deltayı memnun edememe endişesi duyuyor.
İlişkilerinden önceki bölümde ikili yakınlaşıyor, sohbet ediyor, kabullenme yaşıyorlar. Taehyung odaya gidelim dediğinde Jeongguk karşı çıkmıyor buna. O gece ise korkuyor fakat bu korku Taehyung 'dan değil, kendi içinde yaşadığı korku ve duygular.
Taehyung alttan alıyor bekliyor, fakat dediğim gibi omegaverse de işler bizimki gibi yürümüyor. Deltanın kurdu kendine has gurura, egoya sahip çünkü en güçlü ırk. Bu nedenle kurdu sinirleniyor ve Taehyung kendini kaybediyor ve ilk geceleri kötü bitiyor. Jeongguk ona sarılmak istiyor hatta. Sadece Taehyung kurdunun hırsına yenik düşüyor.
Sadece burada herhangi bir tecavüz olayınıb olmadığını anlatmaya çalışıyorum ki ilerleyen bölümlerde Taehyung'un pişmanlığı ve düşüncelerini okuyabilirsiniz.
Umarım anlatabilmişimdir, gerçekten böyle düşünceniz varsa okumayı bırakın ya da kaldırayım fici. Rahatsız oluyorum çünkü.
Saat on ikiye geliyor ve elim alçılı, bileğim ağrıyor yine de burada açıklama yapayım diyorum. Ağızlarını açıp hakaret ediyorlar ve "iki eleştiri de çekemiyorsunuz" diyorlar ondan sonra. Biz kötü oluyoruz. Hikayelerimin belirli yerlerinde smut var çoğu ficteki gibi ve bana "azgın hetero" diyorsun. Haklısın sadece cinsel içerik bölümler içeren ficler varken onu da geçtim 12-14 yaş arasındaki kızların yazdığı oppan ile hayal et +18 kurguları varken ben azgın hetero oluyorum, aynen.
Sende azcık karakter olsa anonimden değil de buradan yazıp kim olduğunu gösterirdin zaten ama yemiyor götün, anonimden yazıyorsun ancak.
Her neyse, iyi geceler diliyorum hepinize. Kendinize iyi bakın lütfen. Dediğim gibi umarım anlatabilmişimdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're Mine ღ TaeKook ✔
FanfictionJeongguk, alfalardan korkarken bir deltaya eş olarak gitmişti.