Rozdział 12.

3.8K 177 125
                                    

- Jesteśmy... - Nie dokończyła, ponieważ Akira zasłonił jej buzie ręką.

- Na razie nic mu nie mów-Powiedział i zabrał rękę, ponieważ Nanami obśliniła mu rękę.

- Fuuu...

- Dlaczego mam mu nic nie mówić?! - Krzyknęła wściekła Nanami.

- Cięższej, bo ludzi usłyszą. - Ucieszył ją Akira.

- Ponieważ jesteśmy w szkole i ktoś może nas usłyszeć dobrze wiesz, że ktoś może nas usłyszeć. Wtedy będzie mógł ktoś usłyszeć nasz z naszego świata i wtedy by nas zabili.

- M-Masz rację. Ktoś jeszcze może być w tej szkole jednym znać.

- Właśnie.

- C-Czekajcie! - Krzyknął zorientowany Haru. Że ich jest znacznie więcej. Przecież ja oszaleje już i tak mam na karku Akire, który wiele problemów mi sprawia.

Boże, dlaczego ja pomyślałem o gejowskim haremie.

Muszę się do czegoś przyznać. Od kiedy poznałem Akirę boję się o swoje dziewictwo dlatego przed tym zacząłem dużo czytać yaoi. Naprawdę niektóre z nich zryły,  mi ostro psychikę dlatego do głowy przychodzą mi takie głupoty.

- Tak Haru jest ich chyba nawet więcej od ludzi.

- Boję się, że gdzieś tu w tej szkole się ukrywają.

- Pewnie, że tak-Powiedział Akira. Spojrzał się na Haruke z uśmiechem a Haru aż dostał dreszczy.

- P- Powiedz że nic głupiego nie przyszło ci do głowy - Jęknął z prośbą Haruka. On na bank coś głupiego wymyślił i w to mnie wyciągnie.

- Myślę, że wiem jak dowiemy się, czy są w tej szkole.

- Jak? - Spytała Nanami a obok niej pojawiła się Yumi.

- Emm... P-pszepraszam że przeszkadza w rozmowie.

- W niczym nam nie przeszkadzasz stydziochu - Nanami przytulia do siebie całą czerwoną ze wstydu Yumi.

- Wracając do mojego genialnego planu.

- Pfff.. Genialnego

- Weźmiemy Haru na dwór i przywiążemy go do drzewa i posmarujemy go masłem orzechowym.

- C-Co?! - Czy ja się przesłyszałam jeszcze nigdy w moim życiu nie usłyszałem coś tak głupiego. Wiem, że Akira jest głupi, ale żeby tak. I znowu to ja mam w czymś odegrać główną rolę.

- To...

Zaraz Nanami pewnie strzeli go w łeb za tak głupi pomysł-Pomyślał Haru.

- To jest genialne!

Co? Czy tylko ja tu jedyny jestem dobrze rozwinięty? Bo myślę, że tak skoro ci idioci to chcą zrobić. Może Yumi mnie wesprze..

- Ja! Ja! - Krzyknęła Yumi by ją zauważyli.

- Chcę też zostać posmarowana masłem orzechowym. - Powiedziała wesoło a Nanami się uśmiechnęła i ją przytulia.

- Moja kochana dziewczynka. Jesteś taka dzielna.

Co tutaj się odpierdala. Co za idioci nie doroziwinęci.

- Błagam niech ktoś mi powie, że to głupi żart.

- Nasz gatunek uwielbia masło orzechowe. A że jemy ludzi to będzie im bardziej smakować.

- C-Co? Wy jecie ludzi?! -

- Tak. To Akira nic ci nie mówił?

Zacznijmy od tego, że ten idiota nic mi nie mówi. Prawie wogóle nic nie wiem o nim...

Właśnie ja nic o nim nie wiem. Nie, żeby mi to przeszkadzało, bo oczywiście mi na nim nie zależy, ale znamy się dość długo powiem coś o nim widzieć!

- Nie. - Odparłem i spojrzałem się wściekły na Akire.

- To prawda jemy ludzi, ale tylko po to, aby być silniejszym. Bo zwykłe jedzenie nic nam nie robi, a gdy zje się ludzkie mięso natychmiast stajemy się dużo silniejsi.

- Jadłeś, kiedy kol wiek ludzkie mięso?

- N-No... - Powiedział zakłopotany bojąc się redakcji Haruki.

- Gdybym nie jadłbym nawet nie potrafił zabić zwykłego człowieka. Nie dałbym rady cię uratować. Po tym mój przyjaciel daje mi mięso ja ich nie zabijam.

- P-Przyjaciel?

- Uuuu. Haruś jest zazdrosny - Powiedziała Nanami i wraz z Yumi zaczęła się śmiać.

- Jesteście uroczą parą-Powiedziała Yumi.

- Jesteście najsłodsi zaraz po nas. Co nie skarbie?

- Nie jesteśmy parą! - Krzyknął cały czerwony Haru wkurzony.

- Ta jasne.

- Dobra ludzie czas wcielić nasz plan w życie.

Oj nie. Ja się na nic nie godzę. Choć by miał pocałować Akire.

Kilka minut później...

Czemu i jak ja się na to zgodziłem. Teraz jestem razem z Yumi przywiązany do drzewa a Nanami po kolejny smaruje nas masłem.

Brzmi jak nie śmieszna komedia prawda?

- Błagam dość już tego masła orzechowego. - Prosiłem, kiedy już kolejny raz Nanami zaczęła smakować mnie masłem.

Błagam niech to już się skończy!



Przy tym pisaniu miałam głupie pomysły w głowie. 😂😂

Monster  *Yaoi Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz