Rozdział 13

3.8K 187 40
                                    

Nanami razem z Akirą schowali się w krzaki i czekali na bestie. Haruka wysmarowany masłem orzechowym przyczepiony do drzewa wyczekipwal besti. Wiedział, że nie przyjdzie, bo to był najgłupszy pomysł, na jaki mogli wpaść ci idioci.

- Wypuście mnie! - Krzyknął wkurzony Haruka tracąc cierpliwość na tych idiotów.

- Naprawdę to głupie. Szkoda marnowac czas ma to wszystko - Powiedział trochę spokojniej.

* Kilka minut później..

- To rzeczywiście jest głupie - Powiedizła Nanami i dodała śmiejąc się :

- Ale przynajmniej jest zabawnie na niego patrzeć. Haha

- Jeszcze trochę poczekamy - Ziewnał Akira. Miał pod oczami mocne wory a jego twarz była blada. Wyglądał jak by wogóle nie spał.

- Naprawdę zależy ci, aby go schwytać.

- Tak, bo nie wiadomo czy ma złe zamiary.

- Tak. Na pewno musimy go przesłuchać - Powiedziała Nanami.

- Ale se tak myślę że to był głupi pomysł..

- W końcu! - Krzyknął Haru.

- Mówiłem wam to od początku! - Dodał.

- Może ma, uczulenie na masło orzechowe dlatego to nie wypaliło.

- Jeśli ma to mu współczuje, bo masło orzechowe to niebo w gębie.

- Halo! Debile wypuście mnie!!

- Już się  nie  denerwuj .

***

Razem z Nanami i Yumi byliśmy w pokoju Haruki.

- Dlaczego jesteście u mnie??

- Ponieważ musimy omówić plan, a że twoich rodziców nie ma to robimy to tu. - Powiedziała Nanami. Wszyscy oprócz Haruki który stał siedzieli na łóżku.

Łóżko było duże i całkiem wygodne dla Akiry który się położył i zamknął oczy.

- Nie za wygodnie ci? - Zaśmiała się Nanami przyglądając się Akirze.

- Omówimy to bez niego - Powiedziła Nanami.

- O nie. - Zaprzeczył.

- Weźcie go do siebie i niech śpi u was, a nie u mnie.

- Naprawdę chcesz aby Akira spał z Nami? - Powiedziła Nanami i się wrednie uśmiechneła.

- N-Nie o to mi chodziło-Zaprzeczył odwracając wzrok z Nanami, żeby nie zauważyła, że zrobił się czerwony.

- W takim razie ja i Yumi idziemy omówić plan a ty zajmij się swoim księciem. - Zanim Haruka miał coś powiedzieć dziewczyn już nie było. Wyszły cicho się śmiejąc obgadując Haruke.

- Ale ten Haruś to taki typowy tsundere. Cieszę, że ty taka nie byłaś - Powiedziła Nanami łapiąc Yumi za rękę. Była drobna i ciepła.

***

- Boże. Nanami jest od ciebie znacznie gorsza-Powiedział sam do siebie. Żeby zabić,  czas wziął książkę, którą miał już dawno temu przeczytać, ale od kiedy spotkał Akire nigdy nie ma czasu, a kiedy śpi może przeoczyć swoją książkę. Książka zawierała 400 stron. Miała grubą okładkę, którą Haru uwielbiał. Tytuł tej książki to „W niewoli potwora ". Opowiadania o dziewczynie, która została porwana i jest w niewoli. Facet, który ją porwał jest okrutny i zachowuje się jak prawdziwy potwór. Dlatego tak nazywa się książka.

Otworzył książkę na pierwszym rozdziale.

No to zaczynamy.

***

Haruka przez ten czas prawie skończył czytać, kiedy usłyszał obok siebie głos, który bardzo dobrze znał.

- Długo spałem? - Spytał Akira przeciągając oczy. Haruka lekko się zarumienił, kiedy pomyślał, że Akira jest uroczy. Miał roztrzepane włosy. W ludzkiej postaci Akira dla Haruki jest uroczy, ale nigdy nie powiedział by to na głos.

- Trochę. - Powiedział cofając się.

- Mogę się umyć? - Spytał Akira. Nie chciał się narzucać, bo w końcu i tak spał w jego łóżku, ale zawsze od razu po przebudzeniu szedł się myć. To już była kwestia przyzwyczajenia dla niego.

- Tak. Ubrania też ci dam. Choć w ludzkiej postaci moje ubrania będą za dużo a w postaci potwora za małe. - Odparł.

- Mogę łazić nago.

- C- Co? N-Nie - Powiedział cały czerwony.

- Żartowałem. Założę to, co mam na sobie.

- Brudas

- A mam wybór no chyba, że wolisz...

- Idź się już myj-Powiedziałem i pokazałem na drzwi od łazienki. Boże co ja z nim mam...

Powinienem zadzwonić do Nanami czy już coś wymyśliła.

- Haru!! Jak się ustawia ciepłą wodę?! - Krzyknął z łazienki Akira. Debil, idiota kretyn, który nawet wody nie potrafi ustawić!

Monster  *Yaoi Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz