Hoofdstuk 6
"Hey." het was best fris buiten. Gelukkig had Isis een warme trui van Carel aan getrokken. Hij was een beetje oversized dus het was wel lekker.
Daaronder droeg ze een trainingsbroek. Voor in het vliegtuig wilde ze makkelijke kleding aan hebben en niet te strakke spijkerbroeken.
"Hai." antwoordde Daphne enthousiast en gaf Isis een knuffel. Ze hadden besloten een reünie reis te houden met de groep. Frenkie, Matthijs en Daley Sinkgraven waren ook aanwezig met hun vriendinnen.
Nadat ze elkaar allemaal begroet hadden en wat nagepraat hadden, besloot de groep te vertrekken naar het vliegtuig. Ze hadden voor de ingang van Schiphol afgesproken zodat iedereen rustig op zijn gemak er heen kon.
Isis liep samen met Daphne en Mikky. De rest liep voor hen. "Girls, selfie!" riep, natuurlijk, Mikky. De anderen kwamen er bij lopen en ze lachtte in de camera. Isis zag dat Mikky hem op haar Insta verhaal zette.
Niet veel later had ze een melding dat ze getagd was in haar verhaal. Het was een leuke foto. Mikky had het orgineel gestuurd in de meiden groeps app. Naomi had hem ingesteld als profiel foto van de groep.
Ze waren ondertussen aan gekomen bij de goeie gate. Er stond een redelijk lange rij. Isis zuchtte en ging verveeld tegen Carel aan hangen.
Onderweg in de taxi hadden ze afgesproken dat ze vooral hun eigen gang konden gaan op het eiland. Isis vond het wel fijn. Carel was een leuke en lieve jongen maar ze wilde ook lekker vakantie kunnen houden.
Carel was het gelukkig daar mee eens.
"Sorry Ca, ik ga naast Isis. We kunnen halverwege ruilen?" Lisanne plofte net voor Carel naast haar. Carel pruilde. "Sorry lieverd, maar ik moet even bij praten met mijn zusje." zei Isis en raakte kort zijn arm aan.
"Zusje?" vroeg Donny verbaast, die een rij achter hen zat met Ivy en Hakim. "Zo voelt het." legde Lisanne uit. "Ohh, zo." Donny rolde zijn ogen en mompelde iets over meiden.
"En, meiden, hebben jullie er zin in?" vroeg Hakim. "Ja zeker. Ik heb gehoord dat we in een all inclusive hotel zitten met allemaal bekende mensen uit Nederland." grijnsde Lotte, die voor hen zat.
"Dat klopt." bevestigde Donny haar. "Ik ben er wel eens vaker geweest met Ajax, dus vandaar dat we zo gemakkelijk konden boeken." Isis knikte. "Nou, ik ben benieuwd." zei Lisannne en wreef in haar handen.
Michelle Sanders
Fijne vlucht, Iesje! Ik ben jaloers. Vind het zo ontzettend jammer dat ik moet werken.. Have fun!! xx
Amber Kuipers
Zoo jaloers op jou! Goed begin van je tussen jaar. Ik ga naar Turkije met vriendinnen van de basischool. Maar Curaçao is echt de bom.
Isis begon te lachen en beantwoordde de appjes nog snel van haar vriendinnen.
"Kijk, hier gaan we heen." Lisanne draaide haar telefoon om naar Isis. Haar mond viel open. "Nooit!" bracht ze uit. "Ja, met onze drukke levens hebben jullie dit wel verdient." zei Donny, wat verlegen, achter hen.
"Jullie zijn de beste." reageerde Isis blij en keek weer naar de foto's. Het hotel lag aan de kust van Curaçao.
Dus ze konden zo vaak als ze wilden naar het strand. Er waren een aantal grote zwembaden met glijbanen. Net een soortvan aquapark.
Op het strand waren verschillende dans clubs en bars aanwezig die ze zeker niet over zouden slaan. Isis zag dat Lisanne de foto's had door gestuurd in de groeps app waar iedereen in zat.
"Ik heb er erg veel zin in." grijnsde Isis. "Same!" voegde Lisanne er aan toe. "Hoe laat is het?!" vroeg Perr aan de andere kant van de rij. "7:00, als het goed is vertrekken we zo." zei Daphne.
Gelukkig zaten ze wel naast elkaar in het vliegtuig. Dat hadden Donny en Ivy kunnen regelen via Ajax. Zodat ze niet naast onbekende mensen hoefden te zitten. En met elkaar konden praten onderweg.
Het vliegtuig begon langzaam te rijden richting de startbaan. Na een hele uitleg van de stewardessen. Isis had nog niet vaak gevlogen maar ze wist dat ze nu aan het taxiën waren.
Het vliegtuig begon steeds harder te rijden. Isis keek ondertussen uit het raampje en glimlachtte.
JE LEEST
Buitenspel - spin off
FanfictionIsis en Carel zijn nog steeds gelukkig samen. Ze wonen in een apartementje in de Zuid-As samen met hun vijftien jarige zoon; Milan.Carel traint full time mee in het eerste van Ajax. Een aantal spelers zijn vertrokken naar hun droom clubs. Isis denkt...