A/N:
Hey allemaal,
Ik wilde eventjes delen dat dit mijn Wattpad maand is!! 5 jaar geleden is dit account lid geworden van de geweldige app.
Wisten jullie dat ik eerst MainStreet fanfics schreef??
Liefs, Lotte
************
Hoofdstuk 9
Nadat ze ontbeten hadden kwam de rest ook langzaam aan druppelen. "Strand of zwembad?" vroeg Hakim, toen zij ook klaar waren met ontbijten.
"We zouden nu naar het zwembad kunnen gaan. En aan het eind van de middag eventjes het strand bekijken." zei Naomi. Iedereen knikte instemmend.
"Gewoon onze eigen gang gaan, tot we naar het strand gaan? Ik bedoel, we hoeven niet de hele tijd aan elkaar vast geplakt te zitten." graptte Donny. Iedereen moest lachen maar Isis snapte wat hij bedoelde.
"Zullen we om 4 uur afspreken aan het begin van het strand?" vroeg Daley. De groep knikte en ging uit elkaar. Isis liep hand in hand met Carel naar wat ligbedden. Ze zagen wel wie er uiteindelijk bij hen kwamen liggen.
Gelukkig had Isis haar bikini al aan gedaan. Dus ze hoefde niet helemaal terug naar de hotelkamer. "Zou ik je insmeren? Het is iedere dag 40 graden hier." zei Carel. "Ja, thanks." glimlachtte Isis.
Carel pakte de zonnebrandcrème en ze ging op haar buik liggen. Ze slaakte een kort gilletje toen ze de koude crème op haar rug voelde. Carel grinnikte en smeerde het spul goed uit. Genietend sloot Isis haar ogen terwijl Carel haar masseerde.
Daarna deed ze Carel zijn rug en smeerde ze zelf de rest in van haar lichaam. De zonnebrand was waterproof. Super handig dus.
Ondertussen waren Donny, Ivy, Kaj en Lisanne bij hen gaan liggen. Justin, Lotte, Daley en Daphne, Mikky en Frenkie lagen al in het zwembad. Net zoals Hakim, Noa, Perr, David en Kira.
Isis begon te lachen toen ze zag waar zij mee bezig waren. Lotte was op Frenkie's schouders geklommen, en Daphne op die van Daley. Ze moesten elkaar er vanaf zien te krijgen.
Het zestal volgde lachend het tafereeltje vanaf het gras. Isis pakte haar telefoon en maakte een filmpje voor Instagram. Ze besloot een Poll te maken.
Who's gonna win this?
Schreef ze erbij en plaatste het op haar verhaal. De locatie van Curaçao zette ze er ook bij. Toen ze zag dat Kaj en Lisanne diep in gesprek waren, stootte ze Ivy aan.
"Wat?" fluisterde die. "Kijk nou." Isis knikte glimlachend naar Kaj en Lisanne. "Dat gaat niet lang meer duren hoor." zei Ivy blij. "Nee, dat denk ik ook niet. Ik heb het gevoel dat ze dichter naar elkaar toe groeien." Ivy knikte instemmend.
Drijfnat kwamen ze het zwembad uit. "Wij hebben gewonnen! Team Frenkie." Lotte en Frenkie gaven elkaar een highfive. "Eerlijk gespeeld, goed gedaan." zei Daley sportief en Daphne glimlachtte.
"De volgende keer doe ik ook wel mee."zei Justin."Jaja, dan weet ik het antwoord al. Ik ken je langer dan vandaag, schat." Lotte stak haar tong naar hem uit.
"Ies?" nerveus keek Kaj haar aan. "Wat is er?" Isis had al vermoeden waar het over ging. "Kan ik je even spreken?" "Tuurlijk." samen liepen ze een eindje weg van de groep.
"Ik uhm.., heb gevoelens voor Lisanne gekregen. Alleen er is een probleem. We kennen elkaar al erg lang, sinds de basisschool. Ik wil die band niet verpesten.." zenuwachtig schoof Kaj zijn voet over de grond.
"Ach ach, wat schattig weer. Alsof we dat niet door hadden, meneer Sierhuis." begon Isis te gniffelen. "Grappig hoor." zuchtte Kaj.
"Maar dat kan ik niet voor je zeggen. Je moet zelf uitzoeken hoe het tussen jullie zit. Ik kan Lisanne wel uithoren. Gooi je charmes in de strijd. Want je bent een leuke jongen en je verdient ook een leuke vriendin. Lisanne is een lief meisje." adviseerde Isis hem.
Kaj begon te glimlachen bij haar naam. Alsof er een wereld voor hem open ging. "Hartstikke bedankt. Ik ben gewoon bang, denk ik." Isis legde een hand op zijn schouder.
"Dat komt wel goed. En volgens mij gaat het niet lang meer duren tussen jullie."
Samen liepen de twee terug naar de ligbedden. Lisanne keek haar vragend aan. "Maak je geen zorgen, hij is helemaal van jou. Hij wilde iets vragen." stelde Isis haar gerust.
Lisanne glimlachtte opgelucht. "Ik dacht al.." zei ze. "Nee joh gek, ik zou niet durven." ze gaven elkaar een knuffel.
"Dus jij geeft mijn vrienden advies?" grijnsde Carel toen Isis bij hun ligbedden aan kwam. "Kaj vroeg het zelf." zei ze en ging weer even liggen. Isis pakte haar zonnebril op en sloot haar ogen.
JE LEEST
Buitenspel - spin off
FanfictionIsis en Carel zijn nog steeds gelukkig samen. Ze wonen in een apartementje in de Zuid-As samen met hun vijftien jarige zoon; Milan.Carel traint full time mee in het eerste van Ajax. Een aantal spelers zijn vertrokken naar hun droom clubs. Isis denkt...