017

311 12 6
                                    

Hoofdstuk 17

Na een gezellige dag in Willemsstad, arriveerden ze weer terug in het hotel. De hele dag was Isis een beetje afwezig maar dat liet ze niet merken bij de rest.

"Isis! Wacht nou." "Noa.." ze draaide zich om. "Het spijt me, echt waar." Noa ging voor haar staan. Ze stonden tegen over elkaar op de gang.

"Waarom deed je het dan?" vroeg Isis. "Ik weet het niet..." en ze zuchtte. "Noa, ik wil duidelijk tegen je zijn. Ik heb Carel en Milan. Ik wil gewoon vrienden met je kunnen zijn."

"Ik vind je leuk, Isis." gaf Noa toe. "Maar ik jou niet, Noa." antwoordde Isis. Zijn gezicht vertrok. "Wat heeft Carel wat ik niet heb?" vroeg hij met een zucht.

"No, ik heb een man en een fucking zoon. Daar kan jij niet zomaar tussen komen. Die zoen was een fout." zei Isis.

"Wat is hier aan de hand?" vroeg ineens Carel, die er aan kwam lopen. "Niets." zei Isis, iets te snel.

"Wat is hier aan de hand?" herhaalde hij.

"Ja, en toen werdt jij helemaal nat." grinnikte Donny en hij sloeg een arm om Ivy heen. "Dat was jouw schuld, meneer van de Beek." antwoordde Ivy grinnikend.

"Tsja, had je me maar niet moeten uitdagen, mevrouw Boelen." zei Donny wijs terug. "Oh, dat gaat niet zo goed daar." Ivy keek een richting op en zag het drietal staan.

"Hoezo?" haar vriend fronste zijn wenkbrauwen. "Isis en Noa hebben gezoend. Of naja, Noa Isis. Ik hoop niet dat Carel er nu achter komt." Ivy trok Donny mee en ze liep er snel heen.

"Ik geloof je niet, Isis." Carel keek van Noa naar Isis en weer terug. Isis zag dat Donny en Ivy er aan kwamen lopen. Ze zuchtte opgelucht.

Isis blikte naar Noa dat hij zijn mond moest houden. Noa keek haar aan en toen rustig naar Carel.

"We hebben gezoend." zei Noa tegen Carel. Zijn ogen werden groot. "Isis, is dit waar?" Isis zei niks. "Is dit waar?!" riep Carel.

"Noa zoende mij, ik duwde hem meteen weg." zei Isis en keek boos naar Noa. Waarom draaide hij het ineens om?

"Tuurlijk." lachtte Carel gemeend. "Hoelang weet je dit al?" vroeg hij. "Vier dagen." mompelde Isis.

"What the fuck!! Hoe lang was je van plan dit te achterhouden, huh?" verward keek Carel haar aan. "Puur hierom! En omdat jij mij nooit gelooft!" riep Isis.

"Ik jou nooit geloven? Ik weet niet meer wat ik moet geloven." Carel schudde zijn hoofd. "Zie, dit bedoel ik nou!" antwoordde Isis teleurgesteld.

"Maar haar reden ervoor is begrijpelijk, Ca." Ivy zette een stap naar voren. "Bemoei je er een keer niet mee!" snauwde Carel ineens.

"Hey, zo praat je niet tegen mijn vriendin, man."Donny ging beschermend bij Ivy staan en sloeg een arm om haar heen.

"Noa, waarom?" Carel richtte zich nu tot Noa aangezien Donny Ivy en Isis beschermde. Noa had er de hele tijd wat ongemakkelijk bij gestaan.

"Omdat ik haar leuk vindt, daarom."antwoordde Noa. "WAT! Niet te geloven." zei Carel.

Ineens ging Isis haar telefoon af en ze pakte hem.

incoming call: Rosanna Kluivert

Met trillende vingers tikte Isis op het groene telefoontje. Wat was er aan de hand??

"Hallo, met Isis." zei ze rustig te zeggen. Althans, dat probeerde ze.

"Isis! Kom direct naar Amsterdam!" riep Rosanna gelijk tegen haar. Isis kon er een snik uit opmaken.

"W-wat is er aan de hand?!" stamelde Isis en iedereen werdt stil.

"Milan en Sem liggen in het AMC. Onder invloed van drugs en alcohol."

"De twee zijn buiten bewustzijn."

Buitenspel - spin off Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu