A/N:
Een hoofdstukje omdat het kan.
Mijn moeder is vandaag jarig en we gaan vanavond uiteten bij mijn werk.En ik ben al erg in de mood voor het concert van The Vamps :))
Xx
*****************
Hoofdstuk 11
Het was tegen half elf toen Isis helemaal klaar was. Mikky en Naomi waren nog als laatste bezig. Maar zij wilden nog wat make-up dingen doen terwijl Isis daar niet van hield.
Toen iedereen klaar was, liepen ze allemaal naar beneden. De jongens waren natuurlijk allang klaar en waren aan het wachten in de lobby.
Isis had een topje aan met daaronder een shortje. Het was 'S avonds nog steeds ontzettend warm. Isis had haar All Stars aan gedaan. Meerendeels omdat ze geen zin had in een zandbende op de kamer.
Carel glimlachtte toen hij haar zag en gaf haar een kus. "You're beautiful." even keek hij haar aan. Isis voelde haar wangen gloeien. Nu voelde ze zich even een tiener die een crush op iemand had.
Isis wist niet wat ze moest zeggen en legde haar hoofd op zijn schouder. Carel liet zijn handen op haar heupen rusten. Ze hoorde een klik maar negeerde het. Het boeide haar helemaal niets of ze foto's aan het maken waren.
"Eww guys, gross." zei Noa, waardoor ze elkaar gauw los lieten. "Wat is er Noa, jaloers?" vroeg Frenkie grinnikend en Noa was stil. Verbaast keek Isis op.
"Jussaaa." Noa liep alweer terug naar Hakim en Justin. "Dus, vanavond gaan we eens lekker zuipen, mannen." Noa wreef in zijn handen en sloeg hem vriendschappelijk op zijn schouder.
"Ja, laten we het doen nu het nog kan!" klaagde Hakim. "Aanstellers, dit is pas de tweede dag. We hebben nog tot zaterdag avond." lachtte Lisanne.
"Ik ga niet te veel drinken, hoor. We moeten nog wel alles kunnen herinneren." fluisterde Kaj in Lisanne haar oor. "Ik ook niet." ze voelde haar wangen warm worden.
-
In een grote groep liepen ze de club binnen. "Friends of Martin Garrix?" verbaast fronste Isis. "Well...-" begon ze. "We are!" zei Ivy snel en liet de backstage pasjes zien aan de bewaker.
"I think thats not a problem. Have fun, guys." de bewaker checkte de ID's van iedereen. Ook kregen ze allemaal een bandje om voor de alcohol. Daarna mochten ze al snel door lopen.
"Nu snap ik er niets meer van." zei Isis toen ze van gehoorafstand waren. "Heeft Martin ons uitgenodigd voor een privé feestje van hem? En we kennen hem geen eens." ineens begonnen de jongens te grijnzen.
"Wat is er? Waarom kijken jullie nou zo? Ik begin dit eng te vinden." Lotte keek eerst naar Justin en toen naar de rest. "We zijn jullie een uitleg verontschuldigt." begon Matthijs.
"Vertel" zei Isis nieuwschierig.
"Martijn is een goede vriend van Donny en Ivy. We hadden hem verteld dat we naar Curaçao gingen. Hij vroeg of we naar zijn feestje kwamen." legde Matthijs uit.
"Dus daarom wilden jullie naar het strand." nu begon het pas te dagen bij de meiden. "Maar, hebben jullie dit allemaal voor ons geregeld?" vroeg Isis verbaast aan Carel.
"Jep!" trots glimlachtte hij naar zijn vriendin. "Serieus jongens, dit had niet gehoeven hoor!" sputterde Daphne tegen. "Ik weet hoe graag jullie het willen. Geen discussie mogelijk."
"En nu lekker doen waar jullie zin in hebben!" lachtte Frenkie. De groep ging een beetje uit elkaar. Hier en daar bleven er een paar hangen.
"Hey, jullie zijn gekomen." ineens stond Martijn voor Isis haar neus. Carel, die met Matthijs stond te praten, merkte het op.
"Ja, de jongens hadden ons het verhaal verteld net. Duizendmaal dank dat we hier mogen zijn." Martijn glimlachtte. "Geen probleem! Ze hadden me veel over 'de voetbal vriendinnen' verteld dus ik was erg benieuwd naar jullie. Maar geen zorgen, jullie hebben een goede indruk achter gelaten."
"Dat is mooi." lachtte Isis. "Goed, ik moet gaan. Over een half uur moet ik het podium op en neem ik de andere DJ over. Veel plezier." ze gaven elkaar een knuffel en Martijn liep weg.
Isis liep terug naar Carel en Matthijs. "Zo, fix wel." grinnikte Matthijs. "Mats, doe even normaal." reageerde Isis geïrriteerd. Carel zei niets en keek een beetje naar de dansende mensenmassa.
"Carel? Is er iets?" vroeg Isis een beetje nerveus. Hij reageerde nog steeds niet. "Ca?" vroeg ze onzeker. "Er is helemaal niets! Laat me gewoon even, ja." snauwde hij ineens.
Isis fronste haar wenkbrauwen en tranen brandde in haar ogen. Wat had zij verkeerd gedaan dat hij tegen haar schreeuwde. Matthijs keek veebrouweerd richting Carel en haalde zijn schouders op naar Isis.
Kennelijk wist Matthijs ook niet waarom Carel zo deed.
"Oke, ik heb het gezien hier. Fijne avond, Matthijs." Matthijs glimlachtte onschuldig naar haar. "Ik zie je nog wel weer." Isis stampvoette richting de bar, waar Mikky met Lotte zat.
"Biertje?" vroeg Lotte. "Alsjeblieft, zeg, ik heb er snel een nodig." zuchtte Isis. "Why?" vroeg Mikky bezorgt. "Ca heeft ineens een pokkebui van hier tot Tokyo." mompelde Isis.
"Waarschijnlijk heeft hij gezien hoe Martijn je probeerde in te pakken." zei Mikky serieus. "Pardon?" vroeg Isis en pakte het biertje aan van Lotte.
"Oh kom op, heb jij je ogen achterin je hoofd zitten ofzo." Mikky rolde haar ogen. "Niks gemerkt. Maar ik kan normaal met iemand praten. Dan hoeft Carel niet meteen jaloers te zijn." Isis dronk haar biertje op een snel tempo leeg.
"Wie wilt dansen?"
JE LEEST
Buitenspel - spin off
FanfictionIsis en Carel zijn nog steeds gelukkig samen. Ze wonen in een apartementje in de Zuid-As samen met hun vijftien jarige zoon; Milan.Carel traint full time mee in het eerste van Ajax. Een aantal spelers zijn vertrokken naar hun droom clubs. Isis denkt...