010

340 10 2
                                    

A/N:

010 klinkt een beetje als Rotterdam, getverdemme...

*****************

Hoofdstuk 10

"Zeg, loopt daar niet Martin Garrix?" fluisterde Lotte opgewonden. Het was de tweede dag voor de groep op Curaçao. Isis was alweer helemaal vergeten dat er beroemde Nederlanders in het hotel zaten.

Oftewel: BN'ers.

"Volgens mij wel." fluisterde Lisanne terug. "Laten we een foto maken." siste Annick. "Nee! Straks vind hij het heel irritant op zijn vakantie." zei Ivy zacht.

"Niet zulke mietjes zijn." Isis stond op en liep naar Martijn. De meiden volgden snel en Isis rolde ditmaal haar ogen. Nu ineens wel, en ze grinnikte. Er moest gewoon iemand eerst gaan.

"Hallo meneer Garrix, mogen wij alstublieft met u op de foto?" vroeg Isis. Ze leken wel een stel fangirls zo.
"Natuurlijk meiden. En zeg maar je hoor." antwoordde Martijn.

Isis begon wat meer te relaxen. Dat kwam vooral omdat Martijn ook zo rustig was. Blijkbaar vond hij het niet erg. Integendeel, hij leek hen zelfs te herkennen.

"Zijn jullie hier met Ajax?" zei Martijn, alsof hij Isis haar gedachtes kon lezen. "Ja, met een aantal van de spelers." knikte Lisanne. Ondertussen maakten ze een foto met hem.

"Hebben jullie zin om naar één van de clubs aan het strand te komen? Ik sta aan de draaitafel. Het begint om half elf vanavond." ze schrokken licht van zijn voorstel.

Zei hij dat nu echt??

"Met jullie vrienden, als jullie er zin in hebben." voegde Martijn eraan toe. "Jaaa! Natuurlijk, wat denk jij dan." gniffelde Ivy en Martijn moest lachen.

"Ik zie jullie vanavond dan! Oh, en hier backstage pasjes voor jullie groep." knipoogde hij. "Heel erg bedankt." glimlachtte Isis.

"Gebeurde dat net echt? Nodigde Martin fucking Garrix ons uit voor zijn eigen feest?" Ivy haar gezicht stond verbaast. "Blijkbaar." Isis begon te lachen.

"Hij is een goede vriend van de jongens, dus misschien daarom..."

"Heb jij nou een foto met Martijn gefixed?" vroeg Hakim met grote ogen terwijl ze aan kwamen lopen. "Jep! En ik weet al wat we vanavond gaan doen." gelijk keken alle jongens nieuwschierig haar richting uit.

"Hij heeft ons backstage pasjes gegeven. Vanavond om half elf is er een feest op een van de strand clubs en hij is DJ." Isis liet de pasjes aan de jongens zien.

"Oh mijn god." zuchtte Frenkie blij uit en iedereen moest lachen om zijn reactie. "What?" vroeg David niet begrijpend. "Martin Garrix gave us VIP for a party in a beach club. Probaly we're going there." legde Donny grijnzend aan hem uit.

"That could be the work of Erik. Awesome!" lachtte David. "I think so too." gniffelde Joël.

----------

Het was rond 4 uur en ze lagen allemaal op het strand. Het was zo ontzettend heet. Het zweet druppelde langs Isis haar voorhoofd. Ze pakte haar telefoon om een foto te maken van het uitzicht.

De lange brede pier en het water. Met de palmbomen en het witte zandstrand om het af te maken. Ze stuurde hem in de familie app.

Isis Eiting

Wij zitten wel prima hier.
Werkse allemaal!! xxx

Emily de Wit

Wauw Ies, ik ben erg jaloers. Have fun!

Tim de Wit

Bedankt... Ik weet al waar onze volgende vakantie bestemming is...

Isis begon te lachen. "Wat is er?" geammusseerd keek Carel haar aan. "Mijn ouders vinden het leuk dat ik hen een uitzicht foto heb gestuurd." zei ze sarcastisch en Carel begon te lachen.

Isis besloot ook een foto voor op Instagram te plaatsen. "Joël, zou jij een foto willen maken van mij en Carel?" vroeg ze liefjes aan hem.

Joël zuchtte luid. "Moet dat?" reageerde hij verveeld. "Ja, dat moet. Doe het voor mij." probeerde ze hem over te halen en Naomi begon te lachen.

"Jo heeft nooit zin om foto's te maken. Meestal vraag ik Mikky om foto's te maken." Isis gniffelde toen Joël toch op stond.

Carel ging achter Isis staan en sloeg zijn armen rondom haar middel. Joël maakte een paar foto's voordat Isis op Carel zijn rug sprong. Carel moest daarom lachen en Joël klikte gelijk door.

Zo poseerden ze nog een tijdje totdat de jongens er genoeg van kregen. "Thanks broertje!" zei Isis glimlachend. Joël was als een soort tweede broer voor haar geworden in de tijd dat ze hem kende.

"Slijmbal." lachend gaf hij haar een duwtje. Isis ging terug op haar ligbed zitten. Ze plaatste de aller eerste foto en degene toen ze op Carel zijn rug zat.

isiseiting enjoying Curaçao 💙🌊

Buitenspel - spin off Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu