019

314 10 4
                                    

A/N:

Sorry voor de late update.

Ik had zondag nacht bijna niet geslapen. Dus was de volgende dag super moe. Ik ben gisteravond 9 uur mijn bed ingedoken...

Hier is ie alsnog :))

Liefs, Lotte

************

Hoofdstuk 19

Isis zat naast Carel. De familie Kluivert was terug naar huis gegaan. De hele groep wist er inmiddels ook vanaf. Zij hadden de vakantie verder uitgezeten en waren toen terug gevlogen naar Amsterdam.

"Lotte.." Joël, haar tweelingbroer, stond in de deuropening met Naomi. "Jo..." gelijk stond ze op en viel hem in de armen. Joël wreef voorzichtig over haar rug en gaf haar een knuffel.

Ze begroette Justin, Isis en Carel en gingen in stilte erbij zitten. "Wat is er gebeurt?" vroeg Naomi na een tijdje.

"Ze waren aangetroffen op een feestje. Te veel alcohol en drugs. Ik geloof niet dat ze dat zelf gedaan hebben." legde Justin uit. "Althans, dat mag ik hopen." Joël en Naomi knikten begrijpend.

"Dit mag niet verder naar buiten komen jongens. Ik heb geen zin in de media." zuchtte Lotte. "Begrijp ik, ik ook niet." antwoordde Isis. Iedereen was het daarmee eens.

Lotte schrok op toen Sem's hand in de hare bewoog. Direct keek ze in zijn richting. De twee jongens lagen hier nu een aantal dagen. Sem knipperde met zijn ogen en opende die moeizaam.

Sem leek erg veel op Justin maar hij had de blauwe ogen van Lotte. Een perfecte combinatie, had Isis altijd al gevonden.

"Mam.." een krakerige kreun kwam uit zijn mond. Lotte kreeg tranen in haar ogen en Isis sloeg een arm om haar heen. Justin liep ook naar haar toe. "Godzijdank Sem." zuchtte Lotte trillerig uit.

"Hey jongen." Justin glimlachtte zwak naar zijn zoon. Isis keek even richting Milan. Hij was nog steeds niet ontwaakt en ze zuchtte. Carel sloeg een arm om haar heen.

"Waar ben ik?" vroeg Sem verward. "In het AMC, het ziekenhuis." vertelde Justin aan hem. "De artsen zeiden dat je teveel gedronken had." streng keek hij zijn zoon aan.

"Jus, niet nu. Dat doen we later thuis wel." fluisterde Lotte en Justin knikte. "Best" mompelde hij en keek weer naar Sem. "Wat? Ik kan me helemaal niets meer herinneren. Wel dat we in AIR waren." Sem kneep zijn ogen dicht tegen het felle licht.

Joël had ondertussen op de rode knop gedrukt. "Wij moeten meneer Kluivert testen op zijn gezondheid." zei dokter Martens.

"Zou u zo vriendelijk willen zijn om de kamer te willen verlaten?"

×××

"Wij hebben alles uit zijn lichaam gehaad. Meneer Kluivert is in goede staat. Meneer Eiting is nog niet ontwaakt." Lotte en Justin vielen elkaar in de armen.

Isis keek Carel aan en beet op haar lip. "Het komt goed, lieverd." hij sloeg zijn armen om haar heen en drukte een kus op haar voorhoofd.

Isis had nog niets van haar ouders gehoord de afgelopen dagen. Ze wist niet zo goed wat ze er van moest vinden. Het ging hier wel om haar zoon en die van Lotte.

Niet veel later was dokter Martens weer vertrokken en zaten ze met zijn viertjes op de kamer. Sem lag te slapen. Lotte had zijn hand vast en lag tegen Justin aan. Isis gaapte.

"Ies, ga wat slapen. Ik red me hier wel." zei Carel meteen. "Ik wil hem zien als hij wakker wordt." antwoordde Isis. "Natuurlijk, ik maak jou dan wakker." hij gaf een kneepje in haar hand.

"Okee. Ik ga eerst even naar het toilet." Isis stond op en liep naar de openbare toilet op de afdeling. Ze keek in de spiegel en zag dat ze wallen had van hier tot Tokyo.

Isis draaide de kraan open en gooide water in haar gezicht. Ze kamde met haar vingers door haar warrige bruine haren. Zo zag het tenminste een beetje gefatsoeneerd uit. Isis maakte er een hoge staart in en knikte.

Ze wilde zich omdraaien toen ze bijna tegen iemand aanknalde. Ze schrok zich rot. Isis herkende haar ergens van. Toen wist ze het en haar ogen werden groot.

"D-d-it kan niet. Het is niet waar." Isis schudde met haar hoofd en knipperde met haar ogen.

"Hallo Isis."

Buitenspel - spin off Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu