VLADIMIR
Mi se pare ca a durat secole de când n-am mai avut parte de o petrecere. De fapt,chiar cred ca a trecut un secol.
Pădurea prin care sunt obligat sa trec in fiecare zi îmi trezeste o stare de nervi. Când ma gândesc la o pădure,mai ales pădurea Forbs,ma gândesc la lucruri stranii și periculoase. Și singurul lucru periculos și straniu din aceasta pădure sunt eu. Eu și fratele meu Adonis.
A-Păcat ca Dima nu a vrut sa ne acompanieze.
V-Dima și petrecerile oamenilor? Fratele nostru nu s-a schimbat prea mult,Adonis. In plus,Genoveva urma sa vina la el.
A-Cred ca Genoveva este singurul lucru uman la el.
V-Exagerezi! Doar nu are încredere in oameni. Sincer,nici eu nu stiu dacă am.
A-Atunci de ce ești aici cu mine? De ce te duci la petrecerea fetelor?
V-Stim amândoi ca nu te-ai fi dus singur. As fi ajuns aici oricum.
A-Eh,ai dreptate!
Exista momente in care sunt gelos pe Adonis. Este genul de barbat care rezolva orice problema,se simte bine in orice secunda și își traieste viata la maxim.
A-Am ajuns! Suni tu sau eu la usa?
V-E amuzant ca ele nu și-au zis adresa,noi nu am întrebat nimic și totuși ne aflam la usa lor.
A-Pai oricum o știai tu! Stiu ca le privești casa in fiecare seara.
V-Ciocane și taci!
Adonis face întocmai și nu durează mult ca usa se deschide fiind întâmpinați de Zenya.
Nu am simțit pic de om in acest bloc. Nu stiu cum doua fete pot sta in aceasta pustietate.
Și cu o pădure periculoasa in spatele lor.
Z-Ce ma bucur ca ați venit! Intrați!
Pășim pragul cu încredere și locuința lor este mică. De fapt,casa noastră este prea mare. Sau i s-ar potrivi mai bine palat.
A-Sper ca ați pregătit o seara de neuitat! Nu am venit aici sa adorm pe canapea!
Niște intrebari îmi invadează mintea. Dacă știau cine suntem am mai fi venit aici? Oare Zenya ar mai fi zâmbit la noi ? Oare Bonnie și-ar mai fi dorit sa stea in prezenta mea?
B-Salut,Adonis! Buna,Vladimir! Bine ați venit in umilul nostru apartament.
A-Drăguț apartamentul vostru. Dar cam pustiu pe aici.
Z-Suntem doar noi și bătrânica de la doi. Dar ne descurcam!
V-Nu va e frica de pădurea Forbs? Adică,o priviți pe geam!
B-Frica? Este frumoasa noaptea. Iar o pădure nu are ce sa ne facă.
Așa e,pădurea nu. Dar ce se afla in ea sau după ea,da.
A-Deci? Cu ce începem?
Z-Pai,am comandat pizza deci hai sa o mâncam pana nu se răcește.
Încep sa regret ca sunt aici. Încep sa regret ca o las sa între mai adânc in viata mea deși nu vreau. Iar Adonis a pierdut lupta. Zenya i-a câștigat viata.
Și totuși nu mi-e foame. Nu mi-e sete. Vreau doar sa o privesc pe ea. Pentru ca e frumoasa. Foarte frumoasa.
Atmosfera de relax și rasete a ținut doua ore pana ce Zenya a rupt circuitul.
Sunt diferite,oricine poate observa asta și totuși sunt cele mai bune prietene. Un motiv in plus sa le admiri.
Z-Haideți sa jucam un joc!
A-Suntem copii sa ne jucam?
Z-Nu e un joc de copii. Fiecare pune câte o intrebare și trebuie sa juram cu mana pe inima ca spunem adevarul. Este interesant dacă stii ce intrebari sa pui.
Sa jur cu mana pe inima? Nu pot sa mor de la un jurământ. Și cunosc acest joc. In general lucrurile scapa de sub control. Se pun intrebari ce nu ar trebui puse.
A-Fie,facem ca tine! Începe,Zenya!
Z-Unde anume se afla strada Brookland?
Aceasta intrebare nu a fost prevăzută de mine. Sa te vedem,Adonis,raspunde-i fetei! Spune-i unde se afla o strada care de fapt nu exista.
A-E undeva pe lângă Universitate dar este micuta. Creato,ma asteptam la o provocare adevarata din partea ta!
Z-Eram prea curioasa! Tu ești,Mikaelson! Sa te vad tu ce poți!
A-Aveți iubit?
Eram sigur ca va întreba asta. Trebuie sa își răspundă la intrebare. Dar o face și pentru mine. Pentru ca și eu sunt curios de răspuns.
Z-Nu am. Deși as vrea.
Apropoul asupra fratelui meu nu a fost prea indirect. Dar totuși el e prea hipnotizat ca sa observe.
B-Nici eu nu am. Cât despre faptul dacă vreau unul sau nu..cred ca depinde de destin.
Și bineînțeles ca da un răspuns inteligent. Mereu da răspunsuri inteligente. Dacă s-ar lupta in cuvinte cu Dima,nu stiu cine ar câștiga.
Z-Bonnie,tu ești! Gandeste-te bine!
B-Care este cea mai ciudata dorința pe care ați avut-o vreodată?
Oare fetele au plănuit sa ne stoarcă de secrete? Par puse pe dezvăluit comori.
A-Trebuie sa fim sinceri,nu? Mereu mi-am dorit sa încetez sa mai fiu fratele care se simte bine mereu și zâmbește întotdeauna.
Ma întorc spre Adonis și nu stiu ce sa spun. Adică,el simte nevoia uneori sa tipe și sa dea cu pumnii in pereti și totuși zâmbește și se poarta normal?
Z-Dar tu,Vlad?
V-Eu..cred ca îmi doresc sa nu mai aspir.
Și acum stiu ca am tras atenția tuturor. Dacă vor sa le intram in joc,atunci așa sa fie.
V-E rândul meu. Spune-ți-mi primul cuvant care va vine in minte când va gândiți la noi,fratii Mikaelson.
Nu prea ma interesează raspunsul Zenyei,eu vreau sa stiu ce părere are ea. Vreau sa stiu ce îi inspir. La ce se gandeste mintea ei când aude numele meu.
A-Îmi place asta! Deci?
Z-O sa fiu sincera. Când aud de voi ma gândesc la cuvântul "aparente". Nu stiu dacă sunteți o aparenta dar cred ca nu am încredere in felul vostru de a fi.
Poftim? Nu a spus ca suntem prea frumoși? Nu a zis ca suntem perfecti? Am subestimat-o pe Zenya. Este chiar o fata minunata. Muritoarele sunt minunate.
B-Pentru mine numele vostru reprezintă un mister. Sunteți o enigma.
La acest răspuns ma asteptam. Stiu ca împrăștiem o aura ciudata.
B-Mai ales tu.
Și spunând acele cuvinte ma fixează cu privirea. Din păcate va trebui sa raman un mister,dacă ma deslușește,doar va fugi sau va fi rănită.
Îmi pare rău,blondo,tu nu vei fi Sherlock Holms și eu nu voi fi cazul tau.
CITEȘTI
Înger cu colți
Vampire"B-Poate ca altii te-au numit monstru. Poate ca ar trebui sa îmi fie frica de tine. Poate ca sunt o inconstienta iubindu-te." V-Vezi,ți-am spus sa stai departe de m.. B-Nu am terminat! B-Dar,in ciuda a toate astea,nu vad nimic rău in tine și nu pot...