Pact cu diavolul

419 19 0
                                    

BONNIE
    Cei trei Mikaelson se afla in fata noastră iar noi am înțepenit. In mod normal probabil am fugi dar picioarele nu vor sa ne asculte. Asta a fost tot? Asta mi-a fost viata? Trebuie sa sfârșesc murind scursa de sânge de un vampir?
Z-Baieti..ce..lentile mișto aveți.
A-Zenya,dacă încerci sa ne convingi ca nu ați vazut nimic atunci potolește-ți inima și nu va mai țineți de mâini ca și cum urmează sa muriți.
B-Pai nu asta urmează?
    Probabil Zenya ar vrea sa îmi tragă o palma dar îmi trag eu destule mintal. Nu trebuia sa scot așa ceva pe gura.
    Adonis expira parca stresat de aceasta situație și revine la normal. Privindu-l,pare un om ce s-a născut prea frumos. Dima și Vladimir îi calc pe urme și acum pare ca vorbim cu trei barbati. Dar ei nu sunt simpli barbati. Sunt vampiri.
V-De ce trebuia sa va uitați pe geam? De ce trebuia sa fiți bagacioase?
Z-Crede-ma,asta ma intreb de când v-am vazut. Cum ați intrat?
V-Cred ca nu vrei sa îți răspund la aceasta intrebare.
    Probabil Dima a vazut curiozitatea din privirea noastră pentru ca raspunsul lui vag vine imediat.
D-Pe geamul din camera ta,Zenya.
    Ce simplu o spune. Ca și cum mi-a spus ca a mancat pizza la cina.
Z-Aa..super!
D-Super? Sunteți amuzante intr-o oarecare masura.
    Amuzante? Cred și eu ca rad pe seama noastră.
Stam intr-un colț îmbrățișate iar ei par trei masculi pregătiți sa ne atace. Sau ar trebui sa spun trei vampiri gata sa ne sugă sângele?
B-Cum de existați?
D-Am existat dintotdeauna. Doar ca oamenii sunt prea inculți ca sa creadă in existenta unor fiinte atat de speciale iar vampirii au fost fraieri încercând sa se ascundă de voi.
B-Nu ți se pare normal sa se ascundă? Pentru ca sunteți anormali.
D-Nu este adevarat fata aiurita! Meritam sa existam și meritam sa va conducem! Nu sa ne ferim de voi ca și cum ne-ați fi superiori!
A-Dima,hai sa ne calmam,ți-ai pierdut cumpătul.
D-Îmi pare rău.
    Inteleg din privirea lăsată ca replicile lui Dima s-au încheiat.
B-Dacă trebuie sa conduceti,atunci de ce nimeni nu știa de existenta voastră?
V-Vezi tu,blondo,tocmai pentru ca suntem atat de anormali. Nimeni nu ne-ar fi acceptat. Și pentru ca stand departe de societate,nu existau victime.
Z-Victime?
    Aud înghițitul sec al prietenei mele și sigur și ei l-au auzit. Nu vreau sa stiu raspunsul.
V-Nu o faceți pe nestiutoarele,știți cu ce se hrănesc vampirii.
   Și atunci un fior ma cuprinde găsind raspunsul la ceva.
B-Igor este și el vampir?
A-Oh,da!
B-Tipul ăla mi-a pus mana pe gât și mi-a spus ca am venele accentuate și era un vampir? Cred ca o sa vars!
    Mai mult am țipat dar nu pot fi calma. Puteam fi terminata astăzi dacă nu apărea Vladimir. Și cum as putea sa îi mulțumesc când este la fel ca el?
Z-Și acum ce urmează?
A-Tinand cont ca va cunoaștem poate o sa va ținem închise undeva,bucurându-ne din când in când de voi dar măcar va lăsam sa trăiți.
    Adonis chiar pare sa se gândească și aud un suspin din partea Zenyei. Plânge? Nu încă dar lacrimile sunt in formare. Și eu sunt speriata. Foarte speriata.  
    Dar totuși am curajul de a-l privi pe el in ochi. Vreau sa vad dacă are vreo intentie de a ma ucide.
A-Doamne,calmați-va! Glumeam!
    Cum? Amândouă îl privim pe Adonis cu o urma de speranta și ne zâmbește cu zâmbetul lui cuceritor. Sa intru in plasa lui? Nu prea cred!
Z-Glumeai? Și se presupune sa te credem?
A-Fetelor,sunteți prietenele noastre,nu putem sa avem aceste intenții sinucigase cu voi.
B-Deci nu o sa beți din sângele nostru?
    Nu stiu ce se intampla cu mine dar le vorbesc dur. Și ultimul lucru pe care mi-l doresc este sa îi enervez.
    Se intampla intr-o secunda ca Vladimir sa ajungă in fata mea și sa își apropie gura de gâtul meu imobilizandu-ma cu brațele sale.
V-Nu crezi ca dacă voiam sa îți beau sângele nu o făceam pana acum? Crede-ma,mi-ar fi fost foarte ușor.
    Acea șoaptă mi-a făcut pielea de găina și picioarele ma lasă dar nu fac contact cu podeaua deoarece mâinile sale ma susțin. Pentru prima data de când l-am cunoscut mi-a fost frica de Vladimir Mikaelson.
D-Pfa,ce situație oribila,nu vreti sa îi puneți capat odată?
    Sa îi puna capat? Asta a fost? Gata?
Z-Cum adică capat? Nu vreau sa mor!
    Zenya începe sa tipe și as calma-o dacă as putea sa ma eliberez din brațele sale.
A-Ce ar fi ca toată lumea sa se calmeze? Doamne,cum am ajuns in situația asta?
    Adonis își freacă parul parând obosit de situație și nu inteleg de ce el este cel panicat. Noi suntem alea in pericol!
    Vladimir ia un scaun de lângă masa și ma aseaza pe el ducându-se lângă fratii lui.
V-Bonnie,Zenya,nimeni nu o sa rănească pe nimeni.
    Își fixează privirea asupra mea dar rup contactul lăsând capul in jos.
V-Bonnie,nu am vrut sa te sperii dar trebuia sa te fac cumva sa intelegi ca dacă voiam sa va rănim in vreun fel o făceam pana acum.
Z-Intr-un fel ai dreptate..puteați oricând sa ne atacați.
A-Noi vrem doar sa trăim o viata normala,de oameni,chiar dacă suntem vampiri. Deși acum se pare ca s-a cam complicat.
V-Stiu legendele pe care le știți voi despre vampiri. Poate ca au fost adevărate,noi existând,dar se și înșală. Nu toți sunt niște sugatori de sânge care distrug omenirea și doar ucid. Noi nu suntem așa.
    Ma ridic de pe scaun și nu stiu de ce picioarele mele acționează singure. E un sentiment ciudat.
B-Vorbești serios,Vlad?
V-Îți jur pe numele meu!
D-La vampiri numele este totul. Crede-l.
    Și decid sa îl cred. Nu pentru ca s-a jurat pe numele sau. Ci pentru ca i-am privit ochii.
A-Ați putea va rog sa luati acest secret cu voi in mormânt și sa ne continuam viețile ca pana acum?
    Și odată cu acea intrebare viata mea și a Zenyei s-a schimbat. S-a schimbat intr-un mod in care nimeni nu s-a așteptat. Și odată cu aceasta schimbare,stiu ca o sa am de suferit. Tocmai am ales sa facem un pact cu diavolul.

Înger cu colți Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum