ADONIS
Intru nervos in casa mea care se poate numi hotel și direcția mea este camera lui Vladimir.
Avem multe de discutat și este singurul care ma poate calma. Dintre el și Dima,Vladimir întotdeauna a știut ce sa spună. Nu mereu sinceritatea lui Dima îți poate fi de ajutor.
Când ajung in fata usii lui,intru fără sa bat și îmi gasesc ambii frati la geam cu doua pahare de vin in mana.
V-Buna și tie,frate! Ești nervos ca am băut fără tine?
A-Igor! Igor este motivul nervilor mei!
De fiecare data când numele lui este pronunțat
Vladimir se schimba la fata. Deși îi ia apărarea pentru trecut,undeva in interior,îl dispretuieste.
Dima este singurul care îl respecta și se intelege cu el , dar dacă ar fi un război,și-ar susține fratii. Pentru vampiri familia este cel mai de preț lucru. Cred ca avem și noi părțile noastre bune.
V-Ce a făcut Igor? Nu prea l-am vazut zilele astea.
A-Ce a făcut? S-a întâlnit cu Zenya,asta a făcut!
Îmi arunc geaca de pe mine pe pat și trântesc scaunul de la birou pe jos. Amândoi își lasă paharele pe masa și se privesc reciproc. Nu,nu exagerez.
V-Stai puțin ca nu inteleg. Cum adică s-a întâlnit cu Zenya?
A-Trebuia sa ma vad cu ea la intrarea in pădure si am gasit-o discutand cu Igor.
D-Varul nostru mereu se plimba prin pădure noaptea. Dacă se afla acolo,trebuia sa se întâlnească.
A-Dima nu fi prost! Mai întâi Bonnie și acum Zenya! Plănuiește ceva acel idiot!
V-Nici mie nu îmi miroase a bine. Cum se face ca din toți locuitorii acestui oraș,fix cu ele s-a întâlnit? Cred in coincidente dar nici chiar așa.
A-Voi știți cât de speriata era Zenya? Inima îi bătea triplu. Era foarte aproape de ea și voia sa o atinga. Noroc ca am apărut la timp altfel nu stiu ce s-ar fi întâmplat!
D-Igor este atras de femei pentru ca se hrănește cu femei. Stii ca nu bea sângele bărbaților. Este normal când vede o femeie sa acționeze.
A-Dima,ești fratele meu mai mic,nu vreau sa te rup in bătaie. Am venit in acest oraș pentru un nou început nu sa ne mutam iar ca cineva își pierde controlul!
D-Igor este puternic și destept. Îl vedeți tipul rău din ecuație când de fapt nu face nimic.
V-N-as fi atat de sigur. Și Bonnie era speriata atunci. Și nu știa ca e vampir. Igor i-a spus ca are venele accentuate. Exista o mare probabilitate ca el sa știe cine sunt și sa încerce sa se apropie de ele.
A-Când l-am vazut lângă Zenya am simțit ca fierb de furie. As fi putut sa îi rup bratul dacă ea nu era de fata.
D-Calmați-va amândoi. Iubitele voastre sunt bine!
V-Acum,da. Dar dacă Igor chiar are un plan? Dacă nu or sa fie și in viitor?
D-Atunci asta este destinul. Nu aveți cum sa va dați seama ce vrea Igor cu adevarat.
In plus,mereu sunt prin preajma voastră. Este normal sa devină curios.
A-Una e sa devină curios și alta e sa le sugă sângele!
D-Și voi puteți face asta. Ce va oprește?
Dau cu pumnul in masa și se sfărâmă in mii de bucatele.
V-Adonis,nu ești in camera ta! Mi-ai distrus masa!
A-Dima,uneori ma intreb de partea cui ești și ce fel de om ești.
D-Niciodata nu m-ați inteles și nu îmi pierd vremea cu explicații inutile.
Dima părăsește camera și ma lasă singur cu Vadimir.
A-Tu ești de partea mea,nu,Vlad?
V-Și pe mine ma enervează Igor și stiu ca nu sunt simple coincidente aceste întâlniri. Dar nu inteleg ce vrea.
A-Vlad..poate..Sarah nu a fost un accident.
V-Nu discutam despre Sarah!
Vlad mârâie și atunci las capul in jos. Nu vreau sa îmi intristez fratele dar nu mai suport sa tin pentru mine aceste gânduri.
A-Nu vreau sa le rănească. Nu au nicio vina.
V-Igor va sta cuminte. Cel puțin pentru o vreme. Sigur știe ca suntem cu ochii pe el.
A-O vreme. Chiar tu ai spus-o. Secretul e in siguranta la ele și nu vreau sa le bag in lumea noastră.
V-Dacă Igor va îndrăzni sa le atinga măcar un fir de par o sa aibă de-aface cu mine.
A-Și cu mine! Nu te las la greu!
V-Da dar eu voi fi următorul moștenitor al clanului. Voi conduce familia.
A-Vlad,crezi ca poate exista o relație între un vampir și o muritoare?
V-Dacă exista iubire adevarata,cred ca se poate intampla orice.
V-Ai vreun gând,Adonis?
A-Ma gandeam ca îmi place Zenya. Și nu cum îmi plac majoritatea fetelor. Ea mi-a devenit obsesie.
V-Hai sa aflam câteva informații despre Igor și vedem după ce facem cu sentimentele.
A-Igor nu va conduce și nu va fi sef. De data asta îl voi opri orice ar fi.
V-De data asta voi proteja femeia pe care o iubesc.
A-Poftim?
Eram intr-o adrenalina mare și ma trezesc la realitate când aud mărturisirea fratelui meu.
V-O iubesc,Adonis! O iubesc pe Bonnie!
Si atunci ma las pe pat socat. Trecutul se repeta. Istoria se intoarce. Și îmi este frica. Îmi este frica ca va ajunge sa fie iar rănit. Îmi este frica ca fratele meu își va pierde dorința de a trai. Și ma gândesc ca o iubește. Iubește o muritoare. Ii va fi greu. Foarte greu. Dar nu va fi singur. Ca frate,o sa fiu lângă el in război și in pace. Oriunde. Oricând.
CITEȘTI
Înger cu colți
Vampiri"B-Poate ca altii te-au numit monstru. Poate ca ar trebui sa îmi fie frica de tine. Poate ca sunt o inconstienta iubindu-te." V-Vezi,ți-am spus sa stai departe de m.. B-Nu am terminat! B-Dar,in ciuda a toate astea,nu vad nimic rău in tine și nu pot...