BONNIE
'"Cause I do, think about you
When I'm up here in my hotel room
Need you love, don't know what I'm gon' do
My body so hot, I'm missin' you
One touch is all I want
I call my girls, we go down to the club
Walk through the crowd, 'til I find my love
I look in your eyes and the whole world stops"
Versurile melodiei mele preferate răsuna in casti și ma bucur din plin de aceasta zi însorita și frumoasa. De fapt,ma bucur doar ca este weekend. Ca orice om,obosesc după o saptamana încărcată. Linia mea de plutire se încheie când prietena mea cea mai buna îmi smulge căștile din urechi și ma privește nervoasa.
Z-Am ieșit la plimbare sa ascultam muzica? Credeam ca vrei sa vorbim!
B-Despre ce?
Z-Bonnie Dobrev ești un fenomen!
B-Bine,scuze,gata,sunt numai a ta.
Zenya este o iubitoare de muzica fiind dansatoare dar când in joc este timpul nostru nu exista așa ceva. Dar acum nu eu sunt cea care este distrasa ci ea. Privește in fata cu un entuziasm profund și îi vad sclipirea din ochi. Și când îmi întorc capul,inteleg de ce. Pentru ca in fata noastră se afla nimeni altii decât fratii Mikaelson. Încep sa cred ca ne urmăresc. Sau poate noi îi urmărim pe ei. Sunt pe banca din stația autobuzului și toți trei arată minunat. Dar nu se aseamana. Toți trei sunt diferiti. N-ai spune ca sunt fratii dacă nu ai stii ca sunt.
Z-Hei,Bonnie,ce zici,sa mergem sa îi salutam?
B-Eu zic sa nu îi deranjam. Hai sa mergem pe cealaltă parte.
Z-Hei,Adonis!
Dar bineînțeles ca nu ma asculta. Când este interesată de un baiat,nimic nu o poate opri. Nici măcar eu.
Și uite cum ajung sa intru iar in contact cu Vladimir Mikaelson. Nu ca nu mi-ar face placere.
A-Zenya,se pare ca ne vedem din nou!
Z-Ce faceți , baieti?
A-Vladimir,Dima,ea este Zenya. Fata care mi-a furat mărul. Ei sunt fratii mei!
Z-Hei,nu spune asta,ma faci sa ma simt prost.
A-Era o gluma! Ți l-am oferit din toată inima!
V-Buna Zenya,se pare ca prietena fratelui meu e prietena cu blonda neatenta.
Poftim? Blonda neatenta? De ce mi se pare ca vorbesc cu alt baiat? Unde e tipul care mi-a sărutat mana și îmi zâmbea?
B-Da,se pare ca fratele tau s-a cunoscut cu Zenya. Și nu sunt neatenta. Am fost împinsă.
V-Hei,nu te simți atacată,sunt doar bucuros ca in sfarsit ne cunoaștem toți cu toți.
Și zâmbetul care mi l-a oferit nu este ca cel de ieri. Acest zambet ma înfioară.
A-Deci tu ești prietena care se simțea rău? Ma bucur sa te cunosc!
B-Plăcerea e de partea mea!
Adonis probabil este cel mai prietenos dintre cei trei. Vladimir mi se pare arogant acum iar cel mai mic nu spune nimic. Ma intreb dacă vorbește.
Z-Și? Cum vi se pare in Richmond?
V-Cum ni se pare? Ne încânta acest oraș. Mai ales oamenii din el.
Z-Stim,toți sunt drăguți și buni la suflet.
V-Hei,care este treaba cu pădurea Forbs? Niște tipi spuneau lucruri dubioase.
B-Sunt doar aiureli. Este o pădure normala. S-ar spune ca in fundul ei s-ar ascunde ceva de necrezut dar sunt doar povesti. De ce? Ți-e frica?
V-Frica? Am pericolul in sânge,credeam ca o sa am parte de adrenalina.
Z-Și? Unde stați?
A-Pe strada Brookland. E aproape de Universitate.
B-Sper sa va adaptați repede și sper sa nu regretați alegerea făcută.
V-Deja n-o regretam!
Și iar acel zambet care îmi face pielea de găina. Se prea poate sa îmi fi imaginat personalitatea lui in prima zi?
Z-Hei,Dima,de ce nu vorbești cu noi?
A-Tipul asta? Nu e prea vorbăreț.
D-Așa e. Nu prea port discuții fără sens. Dar in fine,buna.
Trei frati. Trei tipologii diferite. Parintii lor au dus și duc o munca grea.
B-Pai,noi plecam,la revedere , baieti!
Z-Pa,Adonis! Pa,baieti!
A-Pa,fetelor!
V-Ne vedem luni!
D-Pa!
Ne îndepărtăm de ei și cum viram la dreapta îi pierdem din raza noastră.
Z-Hei,Bonnie,ai auzit de strada Brookland? Nu cred ca exista.
B-Pai,odată ce ei stau pe strada aceea se pare ca exista. Nu avem cum sa stim toate străzile din acest oraș,Zenya!
Z-Stiu dar nu am auzit niciodata de ea. Ma rog,ai dreptate,nu stiu ce e cu mine.
B-Oricum,nu ți s-a părut ceva schimbat la Vladimir?
Z-Nu cred. Este la fel de drăguț!
B-Las-o balta! Nu mai contează!
Poate ca Zenya nu a observat nimic dar eu am vazut acea schimbare. Ceea ce ma face sa ma intreb:cine este Vladimir Mikaelson cu adevarat?
CITEȘTI
Înger cu colți
Vampiro"B-Poate ca altii te-au numit monstru. Poate ca ar trebui sa îmi fie frica de tine. Poate ca sunt o inconstienta iubindu-te." V-Vezi,ți-am spus sa stai departe de m.. B-Nu am terminat! B-Dar,in ciuda a toate astea,nu vad nimic rău in tine și nu pot...