BONNIE
(peste 3 ani)
B-Zenya,nu îi da copilului sampanie!
Z-Nu îi dau,ma prefac ca vreau sa îi dau!
B-Asta e și mai rău..îl amăgești doar..
Trei ani au trecut de când Damon a devenit sufletul acestei familii. Trei ani au trecut de când îmi luminează zilele și îmi face viata frumoasa.
Perioada dintisorilor,colicilor,alăptării au fost cele mai grele. Am crezut ca o sa cedez și o sa îl dezamăgesc. Dar Vladimir a fost alături de mine și am dus aceste greutăți in doi. Iar acum ne bucurăm de frumoasa lui vârsta de trei ani și suntem nerăbdători sa îi vedem evoluția.
Acum nu mai sunt Bonnie Dobrev,sunt Bonnie Mikaelson. Iar familia in care am intrat este una călduroasă și care te face sa nu mai ai nevoie de nimic altceva.
A-Campionule,mergi cu unchiul Adonis in curte sa jucam fotbal?
Damon îi sare in brațe lui Adonis și este foarte fericit când se joaca cu acesta.
Damon își iubește ambii unchi in egala măsura iar pe cele doua mătuși le adora. Băiatul i-a devenit feblețe Zenyei,bucurie Genovevei,fiu lui Adonis și nepot lui Dima. Iar bunicilor le-a devenit motiv sa zambeasca.
Îl iubesc pe cel mic și îl răsfață tot timpul. Damon este un copil jumate om jumate vampir.
Eu cu Vladimir suntem pregătiți de discuțiile ce vor urma in viitor și cu siguranta cel mic este pregătit pentru viata. Este isteț de la vârsta asta și un curajos. Presupun ca seamănă cu Vladimir.
Fizic,seamănă cu mine. Un mic blondin cu niște ochi verzi ca smaraldul. Uneori mi se pare ca este prea frumos ca sa fie adevarat.
G-Bonnie,te servesc cu o bucata de tort?
B-Te rog!
Astăzi sărbătorim cererea in căsătorie a Genovevei și a lui Dima. Aceasta a spus da și probabil peste câteva luni familia Mikaelson se va bucura de o a treia nunta.
D-Unde este Damon? Credeam ca e rândul meu sa stau cu el!
B-Adonis ți-a luat-o inainte. Îi gasesti in curte jucându-se fotbal.
Dima iese nervos din casa și de trei ani am parte de aceasta faza. Cei doi se bat pe pusti.
Adora copii iar cel mic scoate din ei o latura sensibilă. O latura pe care cel puțin la Dima nu prea o vezi.
Îmi iau felia de tort și ma așez cu Genoveva pe canapea lângă Zenya și doamna Samantha.
G-Despre ce vorbiți?
S-Îi dădeam niște sfaturi in legatura cu sarcina. Am făcut acest lucru cu tine Bonnie și pe Zenya nu pot sa o sar.
Așa e. Zenya este însărcinată. In curand va da și ea nastere unui soare in aceasta familie. Petrecând timpul cu fiul meu,stand cu el,înțelegând ce înseamnă sa fi mama,a început sa își dorească foarte mult un copil. Iar acum acest vis i s-a îndeplinit. Și va fi o mama buna. Iar eu voi fi o matusa perfecta.
Damon va avea o verișoara pe care o sa o protejeze și de care va avea grija.
G-V-ati gândit la nume pentru fetița?
Z-Nu este nimic sigur..dar mi-ar placea sa o cheme Elissa.
B-Oh,trebuia sa ma astept la acel nume!
G-Ce semnifica acel nume?
Z-Nu stiu..este doar numele pe care mi l-as fi dorit sa îl am. Îmi place mult!
Cu siguranta o sa o cheme Elissa. Pentru ca Zenya este obisnuita ca lucrurile sa meargă după placul ei.
Fiind prinsă in discuția noastră tresar când doua mâini ma iau in brațe pe la spate și niște buze ma săruta pe gât.
Normal ca este Vladimir. Normal ca este îngerul meu cu colți.
V-Ce fac cele mai minunate femei din Univers?
B-Ne gandeam la un nume pentru nepoata ta!
V-Orice nume o sa fie frumos. Nu va strofocati de acum! Apropo,am primit alte poze de la Sarah.
Ținem legatura cu Sarah. Foarte des. Acum este intr-o relație cu un baiat Jake iar viata ei a prins contur. Este foarte fericita și ne trimite mereu poze cu ei. O sa ne revedem cu ei la nunta lui Dima cu Genoveva.
S-Vincent nu s-a întors?
V-Tata? Nu încă. Presupun ca multă lume este la cumparaturi astăzi.
Stâlpul familiei lipsește de aproape o ora oferindu-se sa cumpere cele necesare pentru cina. Am ajuns sa tin la acest domn foarte mult și sa îl consider propriul meu tata.
Adonis intra ca o avalanșa in casa,urmat de Dima care îl tine in brațe pe Damon.
D-O sa îl prindem pe unchiul tau! Tine-te bine,Damon!
Cel mic rade zgomotos și o caldura îmi străbate corpul. Chiar este un copil norocos. Chiar va avea o viata minunata.
G-Puiule,vino la mine,unchiul tau te traumatizează!
Damon o strange pe Genoveva de gât și cu un deget se joaca in parul ei. Îi adora parul. Acel roșcat este pe placul celui mic.
V-Am cea mai tare familie! Va iubesc pe toți! Și ca nou lider..promit sa va ofer zile ca acestea pentru tot restul vietii!
Este o promisiune. Și stiu din primele zile de când i-am cunoscut ca familia Mikaelson își respecta cuvântul.
B-Iar eu vreau sa va spun ca nu îmi doream o familie mai minunata!
Samantha mă mângâie pe spate și Zenya își șterge lacrima ce cade pe obrazul ei. Am rămas impreuna. Drumurile noastre încă sunt legate. Încă sunt eu și Zenya in orice.
Spuneam acum trei ani ca un om ar putea sa scrie o carte despre viața lui dar eu n-as putea.
Acum as putea. Și ar fi o carte frumoasa.SFARSIT!
CITEȘTI
Înger cu colți
Vampiro"B-Poate ca altii te-au numit monstru. Poate ca ar trebui sa îmi fie frica de tine. Poate ca sunt o inconstienta iubindu-te." V-Vezi,ți-am spus sa stai departe de m.. B-Nu am terminat! B-Dar,in ciuda a toate astea,nu vad nimic rău in tine și nu pot...