Batranul Stuart si domnul Karl

303 18 0
                                    

-(stânga) bătrânul Stuart,(dreapta) domnul Karl
VLADIMIR
    Ma aflu cu Dima și tata la un restaurant luxos și urmează sa luam cina cu vechi vampiri.
    Acești vampiri fac parte din consiliu și datoria lor este sa se intereseze de fiecare familie in parte și sa ne sfătuiască in mari probleme. Toate familiile îi respecta iar noi nu suntem o excepție.
    Bătrânul Stuart și domnul Karl pasesc înăuntru restaurantului și tata le face cu mana pentru a ne indentifica.
    Aceștia ajung la masa noastră și dam mana cu ei.
S-Mikaelson,nu v-ați schimbat prea mult!
    Bătrânul Stuart ne este ca un bunic cunoscându-ne de mici copii și fiind mereu bun cu noi.
D-Bătrâne Stuart,încă arați bine pentru vârsta ta!
K-Haideți sa trecem la marea discutie și sa lăsam melancolia.
    Domnul Karl a fost întotdeauna serios și sever dar totuși mereu a fost de partea noastră. Pentru ca îl respecta foarte mult pe tata care i se pare un lider excepțional.
Vi-Am fost bucuros când am aflat de venirea voastră. Despre ce doriți sa vorbim?
K-Cum vi se pare orașul? V-ați integrat bine?
Vi-Casa este minunata și locuim lângă o pădure deasa. Oamenii de aici sunt primitori și suntem siguri ca aici vom rămâne.
S-Deci v-ați împrietenit cu oamenii!
    Bătrânul Stuart îmi arunca o privire ciudata și nu inteleg ce a fost cu acea remarca.
Vi-Normal,familia mea mereu s-a inteles cu oamenii. Putem conviețui impreuna!
K-Stim ca puteți și stim ca va înțelegeți. Mai ales Vladimir!
    Acum domnul Karl este cel care face o remarca cu subînțeles la adresa mea. De ce nu dam cartile pe fata?
V-S-a întâmplat ceva? V-am remarcat apropourile.
S-Uite,Vladimir,cred ca putem vorbi ca de la sfătuitori la vampiri.
V-Bineînțeles! Ce s-a întâmplat?
K-A venit la noi zilele trecute un vampir pe nume Isaac care făcea parte din familia voastră. Era foarte nemulțumit de faptul ca l-ați izgonit din familie si fără motive serioase.
V-Isaac? A îndrăznit sa va deranjeze?
D-Sa știți ca nu acționăm fără sa ne gândim de doua ori inainte.
S-Baieti,nu ne înțelegeți gresit. Nu am venit sa va tragem la răspundere decizia. Vrem sa stim cum au stat lucrurile cu adevarat.
Vi-Va voi explica eu! Acest vampir făcea parte din familia noastră dar intr-adevăr l-am dat afara. Am organizat o petrecere cu muritori pentru a ne integra mai bine iar el a încercat sa abuzeze de o fata. Eu nu accept aceste grosolanii in familia mea!
K-Deci așa au stat lucrurile. Nu a specificat acest amănunt. Consider ca decizia voastră a fost corecta.
K-Dar mai este ceva ce trebuie lămurit.
    Acum ce mai e? Se vede ca Stuart și Karl au venit puși pe fapte.
D-Cum ar fi?
S-Acest Isaac a menționat ca ar exista o relație între doua muritoare și doi vampiri. Acesti vampiri fiind Vladimir și Adonis. Este adevarat?
V-Cu tot respectul,este adevarat ca m-am indragostit de o muritoare. Și da,este adevarat ca și Adonis formează o relație cu una.
K-Se prea poate sa fie aceeași muritoare ca in cazul lui Isaac?
V-Întocmai!
K-Acum totul capătă sens. Și sunt surprins. In modul placut. Ai acționat cu cap și nu cu inima. Felicitări,Vladimir!
    Îmi aplec capul in jos și sunt onorat sa aud complimente din partea domnului Karl. Dar simt ca acest subiect nu s-a încheiat.
S-Aceste muritoare stiu de existenta noastră?
V-Da! Ne-au descoperit intr-o seara stand lângă pădurea noastră. Îmi pare rău!
K-Știți și voi ca existenta noastră trebuie sa ramana secreta! Vreti sa va mutați iar?
V-Dar totul este sub control! Ele vor păstra secretul! Pentru ca ne iubesc și pentru ca nu ne vad niște criminali!
S-Iar tu le crezi?
V-Da! Chiar le cred. Pentru ca sunt diferite. Diferite și speciale.
K-Vor auzi și celelalte familii de acest aspect și e posibil sa iasa o mare nebunie.
Vi-Domnii mei,mie nu îmi pasa ce cred restul familiilor. Eu vreau sa ne fie noua bine și vreau ca fiii mei sa fie fericiti. Dacă cineva va dori sa se revolte îl astept cu mare drag. Dar toți ma cunoaște-ti. Cine ma provoacă pe mine și familia mea,va avea de suferit.
    Tata lasă o liniște apăsătoare cu aceasta replica iar bătrânul Stuart și domnul Karl se privesc reciproc.
Vi-Cât despre iubitele fiilor mei. Au dreptul sa iubească pe cine vor și sa își aleagă partenera de viata pe care o doresc. Măcar atat au dreptul in aceasta lume sângerie și dura. Și eu personal le-am cunoscut. Sunt niște fete bune și minunate. Nu ar trăda familia pentru ca fac parte din ea!
    Ceea ce tata a spus mi-a dat niște emoții mari. Îl iubesc. Îl iubesc ca ma lasă sa fiu eu și ma susține in orice decizie.
D-Tata are dreptate. Bonnie și Zenya tin la noi și dacă sunt cu niște vampiri cred ca nu au intenția de a răni vampirii.
    Dima îl aproba? Ce s-a întâmplat cu ei doi in seara asta?
S-Dragilor,nu va alarmați. Noi doi nu am venit sa va certam. Am venit sa aflam mai multe informații. Eu tin la voi ca la propria familie și știți ca îmi sunteți cei mai dragi. Voi știți ce faceți iar voi Vincent și Vladimir,sunteți niște lideri buni si conduceti cu iubirea fata de neam.
K-O sa am încredere in cuvintele voastre și in voi. Și dacă tot Stuart a fost pe sentiment..dintre toate familiile..voi sunteți preferata mea.
    Bătrânul Stuart mereu ne-a vorbit așa dar domnul Karl niciodata.
V-Va mulțumim solemn!
Vi-Stiam ca sunteți niște prieteni buni!
D-Eu zic sa bem și sa sărbătorim aceasta reuniune frumoasa.
    Dima cheamă chelnerul sa ne aducă un vin și aceasta seara va fi lunga. Lunga și placuta.

Înger cu colți Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum