"Cea mai frumoasa femeie"

296 15 0
                                    

GENOVEVA
    Îmi sterg lacrima ce cade pe obraz și ma uit cu dezgust la cicatricea rămasă in urma focului din seara in care Igor a dat foc blocului lui Bonnie și Zenya.
    Pentru mine,totul s-a schimbat din acea zi. Pentru ca nu pot sa ma mai privesc in oglinda,nu vad motivul pentru care m-as mai aranja și simții ca o femeie și mai ales îmi este frica de ce va spune lumea. De fiecare data când ma vor privi se vor uita cu mila la fata mea și vor gândi "Saraca fata,prin ce a trecut".
    Sunt bine,fizic sunt bine. Nu mai am dureri și acum pot sa dorm bine noaptea pentru ca acest gând m-a bântuit in fiecare seara. Dar pe dinăuntru nu sunt bine. Pentru ca simt ca nu pot sa ma mai uit cu apreciere la mine și nici sa ma iubesc cu aceeași intensitate.
    Îmi sterg lacrimile când aud un bătut in usa și îi dau voie respectivei persoane sa intre.
    Ma asteptam sa fie iubitul meu și nu Sarah. Ce surpriza placuta ca ea sa vina in camera mea.
Sr-Pot sa intru? Voiam sa vorbesc cu tine.
    Au trecut doua zile de când sta in casa Mikaelson și începe sa prindă glas și putere. Începe sa își reabiliteze sufletul.
G-Ești binevenita oricând in camera mea. Despre ce vrei sa vorbim?
Sr-Ma întrebam dacă ești bine.
G-Sunt bine. Nu trebuie sa îți fie mila de mine și nici sa îți pese.
Sr-Îmi pasa tocmai pentru ca îmi pasa.
G-Vreau sa incetati toți din a îmi acorda atenție și a ma privi ca o bolnava ce nu mai are mult de trăit.
Sr-Eram sigura ca vei duce lupta pe care am dus-o și eu.
G-Lupta? Eu nu ma lupt cu nimeni.
Sr-Ba da. Te lupți cu tine insuti.
    Ma întorc cu spatele la ea parând ca sunt ocupată cu aranjarea parului.
G-Nu stiu despre ce vorbești.
   De fapt,vreau sa pun capat acestui subiect și sa nu mai puna sare pe rana.
Sr-Genoveva,eu te inteleg cel mai bine,dar mentalitatea pe care o ai acum este greșita. Cineva trebuie sa te readucă cu picioarele pe Pământ.
G-Ma intelegi? Atunci ce simt? Spune-mi ce este in inima mea acum!
    Încep sa tip la ea și o privesc cu ura. Nu poate sa reapara in viata noastră și sa se prefacă ca intelege ce s-a întâmplat cu noi cât timp ea a fost închisă in temnița aia!
Sr-Simți dezgust,nesiguranța,neîncredere de sine și mai ales..singurătate.
    Dar,deși eram cu gura mare acum câteva secunde,acum lucrurile se schimba. Sarah mi-a inchis gura.
G-Da..și simt ca nu mai pot..simt ca cedez..
Sr-Când Igor mi-a făcut toate aceste semne pe corp,nu ma mai recunoșteam. Ma gandeam la ce am fost in trecut și la ce am ajuns. Ma uram ca femeie și am început sa simt ca voi fi singura toată viata și neînțeleasă. Pana am fost trezita din gândirea greșita pe care o aveam.
G-De ce era greșita?
Sr-Pentru ca aceste semne nu trebuiau sa îmi scadă din frumusețe. Nu trebuiau sa ma facă sa ma dezapreciez. Rolul lor era sa justifice in fata lumii doua mari calități ale mele. Puterea și voința. Pentru ca,Genoveva,acea cicatrice arată cât de puternica ești ca ai înfruntat acele flăcări și dacă tu încă te poți privi in oglinda înseamnă ca ai o voința mare. Nu ești diferită cu nimic și nu ești alt om. Iar mie,din punctul meu de vedere,mi se pare ca ești mult mai frumoasa!
    Ma întorc cu fata la oglinda pentru a ma privi cu atenție. Și Sarah are dreptate. Vad o fata ce nu s-a lăsat doborâtă de o cicatrice ce arată iubirea ei pentru prietena ei. Pentru ca fata asta a ales rănirea ei decât a prietenei. Și sunt la fel. Sunt la fel de frumoasa pentru ca pe interior nu m-am schimbat.
G-Îți mulțumesc,Sarah!
    Îi zâmbesc frumoasei fete și acum mi-am adus aminte motivul pentru care am placut-o mereu. Pentru ca are un suflet de aur.
D-Și eu îți mulțumesc! Îți mulțumesc ca ai făcut-o sa se simtă mai bine!
    Dima apare in camera și ne zâmbește având mâinile in buzunar. In exterior pare atat de rece dar dacă îi explorezi inima vei găsi numai iubire.
Sr-Măcar atat sa fac pentru voi. Pentru ca voi ați făcut mereu multe pentru mine. De atunci și pana acum.
    Sarah ne face cu mana și iese din camera mea lăsându-ma cu Dima.
    Acesta vine in dreptul meu,se pune in genunchi și îmi săruta mâinile tandru.
D-Ești frumoasa! Mereu vei fi cea mai frumoasa femeie pentru mine!
G-Promiti?
D-Nu! Îți jur!
    Și îi ofer un sărut pe obraz urmat de o imbratisare strânsă.
    Sunt recunoscătoare celui de Sus ca mi l-a dat și ma simt norocoasa având iubirea lui.
    Cât despre trecut,Igor și cicatrice..este doar dovada prieteniei strânse pe care o am cu Bonnie.
    Dacă timpul ar fi dat inapoi și s-ar repeta acel necaz,m-as arunca din nou in fata focului pentru ea.

Înger cu colți Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum