VLADIMIR
Vi-Deci? Unde e?
D-Am fost in camera lui dar nu este acolo.
G-Eu am verificat in jurul casei și nici urma de el.
Vl-Nu pot sa cred ca a dispărut fix acum!
Dau cu pumnul in masa și vad privirea mamei nervoasa. Stiu ca nu suporta violenta dar vreau sa ma înțeleagă ca nu mai am rabdare absolut deloc.
A-Eu am raspunsul. A fugit pentru ca știa ca urma sa fie pedepsit.
D-Dar nu îl condamnam la moarte.
Vl-Sa stii ca eu am luat in considerare aceasta varianta.
Vi-Fiule,nu l-as fi omorât.
Vl-Da,corect,doar el are voie sa omoare oameni.
S-Vladimir,nu îi vorbi așa tatălui tau.
Evit contactul cu mama și vena de la tâmpla e pe cale sa explodeze.
A-Tata,pun baietii sa îl caute?
Vi-Nu,se va intoarce singur inapoi.
D-Nu cred ca se va mai intoarce. Cred ca a părăsit familia.
Nu mi se pare corect. Cum sa plece fără sa apuc sa ma răzbun crunt pe el?
Vi-Se pare ca și el a fost împotriva familiei. A urmat calea fratelui meu.
Este normal ca tata sa tina la el. Este tot ce i-a mai rămas de la fratele sau. Dar eu nu sunt obligat sa tin la el. Și nu as putea sa o fac oricât as incerca.
S-Dragule,nu vreau sa te superi pe mine,dar e mult mai bine așa. Era o problema pentru noi toți.
Vi-Era un baiat instabil emoțional. Voia binele familiei dar gloria pe care voia sa o aducă l-a innebunit. Așa a ajuns sa gândească rău.
S-Nu îi lua apărarea,te rog! Toți vrem binele familiei dar nu omoram pe nimeni sau rănim. Pur și simplu l-a mostenit pe taică-sau. Nu era un copil bun și fiilor nostrii le e mai bine fără el.
Vi-Inteleg de ce nu l-ai iubit,Samantha.
S-Nu pot iubi un om fără inima și care mi-a rănit fiul.
Mama i-a inchis gura tatei și nu inteleg când aceasta femeie a început sa ia atitudine. Era sclava tatei și acum a început sa lupte împotriva lui. Iar tata a rămas fără cuvinte in fata ei.
A-Deci nu o sa îl căutam? Îl lăsam liber?
Vi-Nu mai face parte din familia mea așa ca nu mai e treaba mea.
A-Dar Igor este periculos!
Și când Adonis spune aceasta replica ma îngrozesc. Igor chiar este periculos..
Vl-A promis in seara luptei ca se va răzbuna. Și stiu ca o va face cumva.
S-Ce încerci sa ne spui,Vlad?
Vl-Cred ca Bonnie poate fi in pericol.
A-Și este posibil ca și Zenya sa fie!
Igor le-ar răni pentru a ne răni pe noi. Dar chiar sa își dorească moartea? Pentru ca știe ca dacă le atinge va muri de mana fraților Mikaelson.
G-Domnule Vincent,Igor ar fi in stare sa îi facă rău lui Bonnie. A încercat sa îmi facă și mie. Stiu ca este nepotul dumneavoastră dar are probleme mintale.
Vi-Genoveva,îl cunosc de mic copil,nu era așa.
G-Toți am fost inocenti când eram copii. Dar el acum nu e decât un nenorocit.
D-Propun sa stam lângă Bonnie și Zenya. Am ajuns sa îl cunosc pe Igor și recunosc ca m-am înșelat. Inima sa era mereu rece și cruda.
Vi-Puteți sa le aduceți in casa noastră. Dar e posibil sa nu se simtă bine aici.
A-Sau am putea noi sa mergem la ele in apartament. Nu putem sa le schimbam viata așa brusc.
Vi-Li s-a schimbat viata de când au ales sa își unească destinele cu voi doi.
A-E ceva rău in asta,tata?
Vi-Da,Adonis,este! Pentru ca uite ce pot păți in lumea noastră!
Adonis mârâie iar eu nu pot reacționa. Ma gândesc la ce ar fi mai bine pentru noi.
Ce ar fi mai bine pentru ele.
Vl-Eu propun sa le lăsam in casa lor. Nu trebuie sa știe ca Igor a fugit. Nu vreau sa le îngrijorez.
S-Și cum le veți proteja?
D-Putem sa le păzim. Ne schimbam câte unul in fiecare noapte și le asiguram un somn liniștit.
Vl-Eu cred ca este o idee buna.
D-Pot începe eu veghea. Chiar sunt plin de energie!
Cunosc acest zambet viclean a lui Dima și ma bucur ca de data asta el este de partea mea.
G-Igor este puternic,nu?
Vi-Este. Mereu s-a antrenat și s-a hrănit cel mai mult dintre noi toți .
G-Asta ar putea fi vreo problema.
D-Nu te îngrijora,iubito! Fratii Mikaelson sunt niște bestii!
Dima nu minte când spune asta. Poate nu bem sânge ca și Igor. Dar luptam și cu inima. Și sigur putem sa îl învingem pe varul nostru.
Vi-Atunci sa înceapă planul lui Dima. Baietii mei,poate ca Igor este nepotul meu,dar va plăti pentru greselile lui. Cât timp conduc eu totul va fi bine!
Iar după tata voi urma eu. Și tot ce pot sa promit acestei familii este protecție. Și corectitudine.
CITEȘTI
Înger cu colți
Vampiro"B-Poate ca altii te-au numit monstru. Poate ca ar trebui sa îmi fie frica de tine. Poate ca sunt o inconstienta iubindu-te." V-Vezi,ți-am spus sa stai departe de m.. B-Nu am terminat! B-Dar,in ciuda a toate astea,nu vad nimic rău in tine și nu pot...