O noua Sarah

283 15 0
                                    

BONNIE
    Samantha îi curată corpul Sarei in timp ce ea studiază baia. Ea cunoaște vechea locuința a lor. Și ce ironic faptul ca a ajuns sa fie curățata in baia mea.
     Zenya îi aranjează niște schimburi de la ea iar eu stau cu prosopul in mana așteptând sa i-l dau.
    Fără acea rochie jerpelita,fără praful de pe pielea ei alba,fără acel par de o condiție îngrozitoare,arată ca o femeie. Și acum ochii i se vad foarte bine. Sarah e frumoasa. Fosta iubitului meu e al naibii de frumoasa.
S-Bonnie,da-i prosopul te rog! Acum te poți îmbraca iar noi te asteptam afara.
    Îi înmânez prosopul și primesc un mulțumesc fără vlaga din partea ei. Va mai avea viitor aceasta fata? Va mai putea fi om?
    Ieșim una câte una din baie și suntem întâmpinate de Dima,Adonis și domnul Vincent.
A-Cum se simte?
Z-Arată ca noua. Păcat ca doar in exterior.
    Chiar este păcat. Pentru ca stiu de la baieti ca era o fata buna și ca un soare. Iar acum a apus de tot.
    Usa de la baie se deschide și nu pot sa nu scot un "Wow" pe gura. Inteleg ce a vazut Vladimir la ea. Sarah pare un înger iar pantalonii negrii de blugi ai Zenyei îi vin perfect. Dar nu cred ca acel mov al tricoului se potrivește cu nuanța ochilor ei. Dar tot e frumoasa. Probabil ca e mai frumoasa decât mine.
Vi-Fata mea,ia loc te rog,nu trebuie sa stai dreapta ca la armata in fata noastră.
    Fata mea? Stiam ca a fost placuta și iubita de toți membrii familiei dar mie nu mi-a spus niciodata așa. Eu sunt Bonnie și atat.
    Sarah se aseaza pe pat și începe sa se joace cu inelul fără pietricica de pe degetul inelar.
    Adonis înaintează spre ea,se pune in genunchi in fata ei și îi înmâna o pereche de cercei cu "S".   
   Oh,sunt acei cercei găsiți in camera lui Igor. Cerceii ei.
A-Cred ca aceștia îți aparțin. Nu-i așa,Sarah?
    Sarah doar ia cerceii de la Adonis și îi aseaza lângă ea. Nu pare prea fericita sa îi revadă.
Sr-Va mulțumesc pentru ca m-ați salvat. Va mulțumesc pentru aceasta ospitalitate. Va mulțumesc pentru tot!
    Își apleacă capul in fata noastră iar eu nu am cuvinte. Nu a innebunit in acea celula și dacă nu i-ai stii povestea,a-i crede ca este o fata normala cu o viata normala.
A-Nu ne multumi,ai făcut parte din familie,ești prietena familiei,Sarah,era normal sa te ajutam!
    Vladimir nu s-a întors încă și sunt gata sa merg după el oricând. Dar vrea sa fie singur. Iar eu sunt o iubita ce vrea sa îi respecte dorințele.
Vi-Sarah,vei sta la noi pana când crezi ca este nevoie. Pana te refaci și ai putea sa pornești de la 0. Nu te voi lasă sa refuzi și vreau sa vezi aceasta casa ca pe propria casa.
S-Va mulțumesc,nu o sa ma opun dar..pentru ce sa pornesc de la 0? Cum as putea sa pornesc de la 0?
Z-Scuze,nu te cunosc și ultimul tau an a fost extras din filme. Dar..cred ca dacă ai scapat din acea celula înseamnă ca Dumnezeu ți-a mai dat o sansa. O sansa de a-ți reconstrui viata.
    Ceea ce Zenya a spus o face pe Sarah sa ramana uimita și in câteva secunde se pune pe un planset cu suspine. Este bine ca plânge. Este bine ca nu tine in ea toate aceste sentimente.
    Doamna Samantha o ia in brațe și ochii ei se umezesc. E o femeie buna. Și Sarah a fost cea care a salvat-o redându-i libertatea.
D-Sarah,nu vreau sa îți provoc tristete și nici sa îți fac rău dar as vrea sa îți pun o intrebare legată de răpirea ta.
Sr-Ce intrebare?
D-Cum ai ajuns acolo?
Sr-Cu totii mi-ați vazut corpul inconștient și gâtul cu mușcătura de vampir. Am fost atacată de Igor și acesta și-a înfipt colții in gâtul meu.
Nu a fost atat de rău precum a lăsat sa se vadă.
M-am trezit in acea celula si cu Igor lângă mine.
Mi-a spus ca de azi inainte acea celula va fi casa mea și el va fi soțul meu. Am încercat sa scap,aveam o dorința de a lupta foarte mare,dar nu a existat nicio sansa. De fiecare data când nu ascultam de el și îi provocam problemele,aplica bătaia. Asta s-a întâmplat. Asta am pățit.
    Nicio lacrima,nicio întrerupere,nicio ezitare.
Este puternica. Sau..este prea distrusa.
A-Stii de ce ți-a făcut asta? Eu cu Dima am avut o ipoteza care pare sa se fi confirmat când te-am vazut vie...
Sr-Tot ce mi-a spus a fost simplu si la obiect. Răzbunare. Gelozie. Mi-a făcut asta pentru ca l-am ales pe Vladimir in locul lui. Nu stiu de ce ajunsese sa facă o obsesie pentru mine dar..obsesia lui era neomeneasca. Avea probleme. Probleme ce cred ca au apărut după moartea tatălui sau.
A-Deci chiar era indragostit de tine. Nu pot sa cred la ce poate duce o dragoste neîmpărtășită.
    Nici eu nu pot sa cred. Dragoste? Unde este dragoste in a o răni in acest mod pe femeia iubita?
Sr-Acum îmi dau seama de ceva,stand sa pun lucrurile cap la cap.
Va voi fi veșnic recunoscătoare! Pentru ca altfel as fi fost și astăzi in acea celula și as fi ajuns sa mor neîngropata și neplânsă de nimeni.
Z-Asta e spiritul,fato!
Vi-Baieti,veniți cu mine,trebuie sa mergem in orașul tatălui Genovevei pentru a anunța consiliul de cele întâmplate.
Sr-Domnule Vincent..
    Glasul Sarei este acum subțire și răgușit.
    Iar obrajii ei au prins o tenta de rosu.
Vi-Ce este?
Sr-Trebuie sa le spune-ți de existenta mea?
Vi-Din păcate trebuie dar stai linistita. Voi avea grija cu propria mana sa fii lăsată in pace.
    Sarah îi zâmbește iar acel zambet îmi intensifica sentimentele. Sentimentele de gelozie.

Înger cu colți Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum