Fratii Mikaelson

733 33 0
                                    

BONNIE
B-Zenya,hai să mergem! Vom întârzia!
Fiecare dimineață este aceeași pentru noi. Eu sunt prima care se pregătește și astept în jur de zece minute pentru a pleca la Universitate împreună cu prietena mea. Zenya a pus mereu accent pe fizic pe când eu mă mulțumesc și cu un coc și un trening.
Universitatea din Richmond este o universitate universală. Găsești toate profilurile aici. Noi suntem pe arte. Mai exact,eu cu literatura,ea cu dansul. A încercat să mă învețe și pe mine să dansez dar sunt o cauză pierdută. Cred că trebuie să fi născut pentru dans ca să poți dansa. Iar eu nu am fost născută pentru așa ceva.
Z-Gata! Acum putem pleca!
Mica sirena coboară în sfârșit și bineînțeles că strălucește. La propriu. Nu stiu cu ce și-a dat pe față dar văd numai auriu.
Părăsim apartamentul in vervă mare râzând de pizza eșuată de aseară pusă pe masa din bucatarie și ne îndreptăm spre instituție cu o stare bună.
Universitatea este la zece minute de mers pe jos și ne bucurăm ca am cumpărat acest apartament. Pentru noi este perfect din toate punctele de vedere. 
Blocul nostru este gol,locuind in el doar noi și o bătrânică deoarece se află lângă pădurea Forbs. Oamenii se feresc de acea pădure dar noi am prins drag de ea. In fiecare seară privesc pe geam la pădurea deasă ce are un aer misterios.
Când ajungem în fața instituției rămânem pentru câteva secunde pe loc. Rămânem pe loc deoarece nu avem pe unde să trecem. Totii studenții s-au strâns în fața Universității de parca s-ar rula un film în aer liber.
Z-Vino după mine! Trebuie să vedem la ce se uită toată lumea!
Zenya mă prinde de mână și mă trage foarte ușor prin multimea de oameni. Probabil s-au înscris noi studenți și acum sunt in centrul atenției. Cine este nou aici,pentru o săptămana va fi tratat ca o vedetă. Așa am pățit și eu cu Zenya.
Și când ajungem in fata tuturor,bănuiala mi se confirmă. Trei băieți încearcă sa scape de milioanele de întrebări iar acești băieți sigur sunt nou-veniți. Nu i-am vazut până acum. Și cred ca i-aș fi observat. Pentru că nu am văzut in viața mea zeități ca ei. Încerc sa le gasesc un defect din punct de vedere fizic dar nu văd nimic. Cum pot exista așa fiinte pe această lume și in acest oraș?
Z-Hei,Bonnie,nu-i așa ca arată mirific? Mai ales cel blond,e extras din revistele de modă!
B-Intr-adevăr sunt foarte chipeși! Și sigur ocupati. Hai sa nu le mai dam atenție și sa mergem la ore!
Acum eu sunt cea care o apuca pe Zenya de mana și o trage după ea prin mulțime. Dar nu durează decât doua secunde ca mâinile noastre sa se despartă fiind împinsă de cineva. Astept sa fac contact cu asfaltul dar observ ca așteptarea durează.
Deschizând ochii observ ca sunt ținuta de doua mâini puternice. Puternice și reci. Băiatul asta se simte bine? Am putea face o înghețată pe pielea lui.
B-Mulțumesc! Dacă nu erai tu m-as fi împrietenit cu asfaltul.
V-Nu este vina ta ca acești oameni sunt neatenți. Nu inteleg ce vor de la noi.
B-Nu o lua personal,in acest oraș acestea sunt reacțiile când apar oameni noi. Am trecut și eu prin ce treci tu.
Îi zâmbesc și primesc un zambet inapoi. Mâinile îmi tremura și cred ca și picioarele. Am fost atinsa de aceasta perfecțiune și acum port un dialog cu el. Este prima oară când ma pierd și divinizez atat de mult un om.
Dar nu pot uita palmele lui foarte reci. Probabil este de la emoții. Sigur nu se aștepta la atâta atenție din prima zi.
?-Iarta-ma,am uitat sa ma prezint. Vladimir Mikaelson!
B-Ma bucur sa te cunosc! Eu sunt Bonnie!
Și îmi săruta mana ca in filmele cu regi și regine.
Sper ca Zenya încă este in spatele meu pentru ca urmează sa cad. Are niște buze foarte moi și fine. Si nu pot trece cu vederea peste faptul ca stomacul a început sa mi se strângă și inima sa bata îngrozitor de puternic.
V-Sper sa ne mai vedem,Bonnie!
B-Bine ai venit in Richmond!
Și ma indepartez de el lăsându-l cu toți acei disperați.
Z-Nu pot sa cred ca prietena mea a dat lovitura!
B-Ce am dat? Care lovitura?
Z-Nu te preface ca nu stii despre ce vorbesc. Am vazut totul!
B-Zenya,chiar nu stiu despre ce vorbești.
Z-Vorbesc despre eroul tau,prostuto! Acea bunăciune te-a prins ca in filmele de dragoste la care ne uitam noi și contactul care l-ați avut după a fost copleșitor. Sigur s-a indragostit de tine!
B-Zenya,exagerezi. Doar m-a scurtat de o posibila julitură și am purtat o discutie normala.
Z-Vom vedea dacă așa e peste câteva săptămâni. Stii ca mereu se ajunge la vorba mea!
B-Nu și de data asta,creato!
Zenya mereu își imaginează lucruri și visează frumos. Poate ca am părut din povesti cu acea prindere dar nu a existat niciun contact. Cel puțin nu la el. Pentru ca eu stiu ca am simțit ceva. Și eu stiu ca nu o sa pot sta departe de el. Chiar m-a vrăjit. De la buzele moi pana la palmele sloi. Vladimir Mikaelson. Un nume unic pentru un baiat unic.

Înger cu colți Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum