Samantha si Vincent

367 19 0
                                    

BONNIE
    Aseara am adormit la Vladimir in camera dar m-am trezit la Genoveva in camera. Apreciez gestul lui de a nu părea un profitor sau un nesimțit dar sper ca nu a deranjat-o pe Genoveva sa împartă patul cu mine.
    Iar acum ma aflu in livingul palatului Mikaelson singura. Nu inteleg unde a dispărut toată lumea.
    Usa de la intrare se deschide deodată și pe ea pășește o femeie cu adevarat frumoasa și cocheta. Îmi pot da seama și singura ca este mama fraților.
S-Oh,ce surpriza sa avem un musafir! La cine ai venit?
B-Eu..nu sunt aici sa vad pe cineva. Din păcate am adormit aseară când am venit la Vladimir.
S-La Vlad? Oh,acum inteleg,tu trebuie sa fii Bonnie!
B-Da,eu sunt ! Bucuroasa sa va cunosc!
S-Samantha este numele meu! Eram nerăbdătoare sa te întâlnesc!
    Asta este un lucru bun sau rău?
V-Draga,nu era nimeni in pădure,ți s-a paru..
V-Ea cine e?
    Un domn arătos apare de nicaieri și dacă a strigat-o pe Samantha "Draga" trebuie sa fie Vincent,soțul acesteia și tatăl lui Vlad.
S-Vincent,scumpule,ea este Bonnie!
V-Bonnie? Oh,muritoarea atacată de Isaac.
    De aici ma cunosc? Pentru ca sunt fata care a fost atacată de acel vampir?
B-Eu..îmi pare rău ca ați trecut printr-un proces din cauza mea. Nu m-am gândit ca va apărea in camera Genovevei. In plus,la petrecere nu erau invitați și v..
S-E ok Bonnie,stim deja de la fiul nostru ca stii de existenta noastră.
B-Am aflat din greșeala. Dar credeți-ma ca nu am vreo intentie sa va divulg secretul.
S-Stim asta! Cu ocazia acestei întâlniri,vreau sa îți mulțumesc personal pentru ca ne protejezi. Dar de fapt,cel pe care vrei sa îl protejezi este fiul meu,nu?
    M-am înroșit și nu credeam ca aceasta discutie o sa vina atat de repede.
V-Nu trebuie sa te ferești,fiul meu nu îmi ascunde nimic și stim ca ești iubita lui. Nu ne mira acest lucru și nici nu o sa provocam un scandal din asta.
S-Adevarul e ca suntem obișnuiți ca fiul nostru sa se îndrăgostească de cine nu trebuie.
    Îmi las capul in jos la replica Samanthei și tot ce îmi doresc acum este sa ma închid intr-o camera și sa nu ma mai vadă nimeni.
S-Oh,scumpo,nu spun ca iubirea pe care ți-o poarta este o greșeala. Familia noastră nu are nimic cu oamenii. Doar ca o relație vampir-om este grea. Grea și dureroasa. Dar nu imposibila. Nu vreau sa crezi ca suntem împotriva ta.
B-Doamna și domnule Mikaelson,nu am crezut ca o sa ajung sa dețin sentimente atat de puternice pentru un baiat. Stiu ca nu ne va fi ușor dar suntem dispuși sa luptam impreuna. Mereu mi-am dorit sa va cunosc și sa ne înțelegem. Nu o sa va privesc ca pe niște vampiri pentru ca nu sunteți niște monștrii sugatori de sânge. Și v-as fi recunoscătoare dacă nu ați incerca sa ma îndepărtați de Vlad.
V-Copila,ținem la fiul nostru. Dacă te-am îndepărta,el ar suferi. Cât despre tine..nu ești o fata rea iar asta ne place. Nu suntem dușmanul oamenilor.
B-Stiu! De aceea va pastrez secretul. Pentru ca aveți suflet. De aceea m-am indragostit de Vladimir.
S-Bonnie,poate o sa ne-o prezinți tu pe Zenya. Adonis se fereste de aceasta presupusa întâlnire.
B-Zenya este prietena mea cea mai buna! O sa va placa de ea!
V-Permite-mi sa îți dau un sfat. Ești binevenita in casa noastră oricând. Nu îți este interzis sa te plimbi prin pădurea Forbs. Ai permisiunea noastră de a fi cu fiul nostru. Dar ai grija. Și tu și prietena ta. Dacă noi suntem vampiri sufletisti cum spui tu,nu toți sunt.
S-Vincent are dreptate. Noi trăim după niște reguli. Avem anumite principii și condiții. Dar unii le încalcă. Unii sunt acei vampiri din legende.
B-Va referiți la Igor?
S-Deci l-ai cunoscut..
V-Nepotul meu își moștenește tatăl. Fratele meu era vampir adevarat. Omora oameni,trăia pentru o viata buna și îi placea sa conducă in întuneric. Igor l-a mostenit și este păcat ca nu a putut lua nimic de la mama sa.
B-Ne-am adresat câteva cuvinte și ultima oară am crezut ca o sa îmi smulgă capul de pe umeri.
S-Igor nu îți va face rău când ești in prezenta lui Vladimir pentru ca se teme de fiul meu. El conduce familia și știe ca Vladimir s-ar răzbuna.
B-Adică..dacă nu sunt cu Vladimir,as putea oricând sa fiu atacată?
V-Nu stim ce intenții are Igor deci ia-o ca pe o avertizare.
B-Nu vrei sa pățesc ce a patit și Sarah,nu?
S-Știi? Vladimir ți-a spus?
B-Da! Și îmi pare rău pentru pierdere. Îmi pare rău modul in care a murit.
V-Eu nu cred ca a fost o coincidenta tragica. Nu cred in coincidente.
B-Nici Adonis nu crede in cuvintele lui. Stiu ca cei doi nu se inteleg.
S-Adonis este fiul vesel și prietenos dar este și cel mai sincer. I-am făcut pe toți trei diferiti. Sunt mandra de ei!
B-Chiar aveți niște fii minunați! Tin la toți trei!
V-Ne-a făcut placere,Bonnie,trebuie sa rezolv o problema in birou,o zi buna!
S-Voi merge sa ma odihnesc,te pup scumpo!
B-Somn ușor și vise plăcute!
    Îmi plac parintii lui Vladimir. In sfarsit îi cunosc și in sfarsit ma cunosc. Dar problema legată de Igor va rămâne o enigma. Pentru ca nu se știe adevarul. Adevarul adevarat.

Înger cu colți Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum