2.

868 18 1
                                    

Kuulen et mun kaverit kuiskii et Veeti on tulossa lähemmäs. Mul on selkä siihen suuntaan. Jännittää ihan vitusti. Tunnen et Veeti ottaa mua olkapäästä kii ja käännyn samalla

"Moi", Veeti tervehtii samalla hymyillen vinosti. "Moi Veeti", vastaan jännittyneesti. Tunnen et Veeti ottaa mut halaukseen. Halaan sitä takas. Vaivihkaa haistan Veetin kaulaa ja se tuoksuu jumalattomalle. Tunnen että Veetin kädet koskettaa mun alaselkää ja olen kuulevinani et Emilia tirskahtaa.

Halaus oli kiusallinen ja aika pitkä. Veeti kuiskas mulle, että oon kauniimpi livenä ko kuvissa. Tunnen, että kasvoilleni nousee puna. Halaus irtoaa ja alan esittelemään Veetiä kavereilleni.

"Täs on Emilia, täs Nanna, Elias ja Roope", sanon virallisen kuuloisena. Veeti ei halaa niitä, vaan kättelee. Ihmettelen asiaa, mutta en viitti kysyä siltä siitä.

"En halannu sun frendejä koska aattelin, et sä oot ainut ketä haluun halata", Veeti sanoo mulle hiljaa ja oon ihan saatanan ilonen, et joku aattelee noin musta. Kukaan ei ikinä oo tykänny musta.

Mennään kuunteleen kls:ää (kiitän luojaani sinusta). Nyt ne laulaa niitten biisiä jonka nimi on Teet minusta totta.

Veeti kuuntelee tuota laulua tarkasti. Vilkaisen taakseni ja siellä se miettii. Alan laulaan kertosäettä, koska tää on mulle tuttu laulu. Kuulen et Veetiki alko laulaan ja tarttu mua kädestä. "Teet minusta totta, saat mua lainata, ilman et sun tarvii koskaan palauttaa. Teet minusta totta, saat haavoihin koskea, ei sun tarvi niitä koittaa parantaa."

Mun sydän sulaa. Yhtäkkiä tunnen halauksen. Se on Veeti joka halaa mua. Kuulen et Veeti kuiskaa mun korvaan: "Haluun näyttää sulle yhen paikan."

Sanon mun kavereille et lähen käymään vessassa ja Veeti näyttää mulle tien. En todellakaan tiiä minne ollaan menossa.

"Mennään käymään tuol pukuhuoneessa", Veeti sanoo mulle ko päästään ihmismassasta pois. "Miten me sinne päästään, täälhän on kaikki järjestyksenvalvojat. En usko et ne päästää sua sinne", vastaan ihmeissäni. "Sanon niille et haluun käydä polkemassa siellä", Veeti sanoo niin itsevarmasti kuin vain voi.

Ollaan oven lähellä joka vie pukuhuoneeseen siin eessä on järkkäri. "Mitä mie sanoin, tuos on järkkäri", sanon hieman tiuskivaan sävyyn. Veeti sanoo rauhotellen: "Venaa mä hoidan tän."

Veeti menee puhuun sille järkkärille. Mitä vittuu saiks se ylipuhuttuu sen? Nään et Veeti viittoo mulle ja just samalla hetkellä se järkkäri avaa sen oven. Kävelen sinne ja sit yhtäkkiä se järkkäri kysyy multa: "Kukas sä oot ja mitä meinasit tuol tehä?" Veeti näkee et meen pieneen paniikkiin, enkä saa sanaakaan suustani. Veeti sanoo kylmän rauhallisesti sil järkkärille: "Se on mun muija."

Tunnen että poskiani alkaa kuumottaan. Ei toi varmasti usko sitä. "Jaha, mikäs siinä. Mee vaan", yhtäkkii se järkkäri sanoo.

Käveltiin sinne pukuhuoneeseen ja se järkkäri ei enää nähny ja kuullu meitä. Kysyn Veetiltä: "Miks sie väitit, että mie oon sinun muija?" Veeti näyttää siltä et se alkais punastuun mut vastaa silti nopeesti: "Aattelin et sitten ainaki päästään sisään." Hienosti huomattu.

Kattelen ympärilleni. Nään kai Veetin paikan, mut en ollu varma joten kysyin siitä. "Joo kyl se on mun paikka. Ei kannata haistella niitä kamppeita, saattaa haista hiki", Veeti sanoo ja virnuilee samalla. Naurahdan sille ja se alkaa hymyileen mulle. Jumaloin tulta hymyä. Taidan olla todellaki ihastunu tuohon lätkäjätkään.

"Miks halusit tuua mut tänne?" uskallan vihdoin kysyä. "Aattelin, että saadaan jutella rauhassa", Veeti vastaa. Oon istumassa Veetin paikalla. Se tulee mun eteen ja sanoo mulle: "Vittu sä muija oot kaunis." Hymähdän ihastuneesti katsoen samalla lattiaa. Tai itseasiassa Veetin kenkiä. "Oot sieki ihan ookoo", vastaan muka vitsikkäästi.

Nään et Veeti kattoo mua kokoajan. Katon sen huulia. Haluaisin niin suudella nuita. Keskuudessamme on täysi hiljaisuus. Katon lattiaa ja yhtäkkiä tunnen Veetin käden mun leualla. Sitten se tapahtuu. Ilman sanoja Veeti luki mun ajatuksia ja suutelee mua. Suutelen takas. Tää on mun ensisuudelma. Ensisuudelma eri kaupungissa jonku lätkäjätkän kaa.

Vähän ajan kuluttua lähetään pois sieltä. Oon niin ilonen siitä pususta. Ennen ko mennään takas Veeti kysyy multa: "Hei Sanni, mitä mieltä oisit siitä jos sellanen yks poika kysyis sua alkaan sen kanssa?" Alan hymyilemään ja vastaan sille muka tajuamatta mitä se tarkotti: "Riippuu ihan tietenki siitä kuka tää poika ois." En tiiä ymmärsikö Veeti et sanoin ton sarkasmilla, mut jatkan siihen perään varmuuden vuoks: "Mut jos kyse nyt ois susta niin sanoisin varmaa joo."

Veeti nappaa mut halaukseen. Pussaan sitä poskelle. "Taidetaan nyt olla pari", Veeti sanoo. "Tässä tais käydä niin", sanon rakastuneesti.

Palataan sinne keikka-alueelle. "Ei kai vessassa kestä 20 minuuttia? Olitteks te panemassa?" Roope alkaa heti kyseleen. "Jäätiin jutteleen siihen ulkopuolelle, koska ei ollu niin kovaa meteliä. Ja ei oltu", Veeti vastaa. Ei uskalleta viel kertoa nuille. Mitäköhän ne aattelee ko nähtiin vasta tänään ekaa kertaa ja jo nyt ollaan kimpassa.

"Missä te yövytte?" Veeti kysyy. "Jossaki opistolla", vastaan väsyneenä. Kello on jotain yheksän ja me lähetään nukkuun. "Sanni me lähetään eeltä tonne linkulle päin", Elias ilmoitti. "Joo, voitteko jäähä siihen etteen oottaan, että mie tuun niin mennään yhessä sinne?" kysyn. "Joo me ootetaan", Nanna lupas. Muut lähti eeltä ja me jäätiin Veetin kans kahestaan

"Nähään huomenna, muru", Veeti sano mulle. En ikinä uskalla alottaa keskustelua. "Joo nähhään. En tiiä miten saan unta ko et oo mun lähellä", sanon Veetille. En ymmärrä miten yhden päivän aikana oon koukuttunu yhteen ihmiseen. Mun poikaystävään josta kukaan ei vielä tiiä et ollaan yhessä. Katon ympärilleni ja varmistan, ettei kukaan tuttu näe. Halaan Veetiä ja varvistelen jotta saan pussattua. "Nähään huomenna, laitan viestiä ko ollaan siel opistolla jos jaksan", lupaan Veetille.

Ollaan nyt tääl opistolla. Meinasin unohtaa et piti ilmottaa. Oon tosi väsyny niin laitan nukkuun. Nähään huomenna, oot rakas🥰💘

Veeti
Hyvää yötä, nähään huomenna😘

Makoilen patjalla ja katon ylöspäin. Oon löytäny mun ekan hellun, toivottavasti tää kestää kauan. Muut juttelee vielä toisten kanssa ja ite oon nukahtamaisillaan. Suljen silmät ja vaivun uneen.
_______________________________

Täs on myt toinen osa. Meni varmaan kaks tuntia kirjottaa ko yritin aatella miten tää ois paras kirjottaa. En oo mikään hirveän tarinallinen, mut teki vaan mieli alkaa kirjottaa🤣

Kiusattu ja lätkäjätkäWhere stories live. Discover now