3.

729 15 0
                                    

On aamu. Kello on jotain 8. En jaksa herätä, mut on pakko koska lähetään puolen tunnin päästä tonne hallille. Tytöt nukku liikuntasalissa ja pojat jossain luokassa. Nannan patja on mun vieres ja nään et se kattoo mua kysyvästi. Just silleen "SullaOnJotainKerrottavaa" - katseella. Kohotan kulmiani kysyvästi ja esitän, että en tiiä mitä se tarkottaa.

Veeti🥵😘
Huomenta rakas❤️
Miten nukuit? Ite nukuin huonosti koska oisin halunnu sun nukkuvan mun vieressä🥵 Näin silti unta susta. Vittu sä muija oot vallannu mun sydämen. Koska voidaan kertoo niille sun frendeille? Haluun olla sun kaa julkisesti😘

Just nyt vasta heränneenä en jaksais viestitellä. Kuitenki, koska kyse on Veetistä haluun vastata sille.

Huomenta. Nukuin ihan hyvin, oisin itekki halunnu nukkuu sun vieres. Tää patjalla nukkuminen ei oo mitään ihaninta😂 Aika näyttää millon meistä tulee "julkisesti" pari.😌🤭Nähäänkö tänään siin hallin ovien eessä? Me käydään tänään vissiin kaupungilla tai siis kaikki ketkä haluaa.

Ollaan syömässä aamupalaa ton opiston läheisessä rakennuksessa. Tääl on yllättävän hyvä aamupala tarjonta. En malta oottaa et nään Veetin. Sanoin sille, etten haluu viel kertoo muille et hellustetaan. Aijon tänään yllättää sen ja kertoa kaikkien nähen. Tai siis näyttää.
~~~
Ollaan nyt tääl hallin ovien eessä. Sanoin Nannalle, Roopelle, Eliakselle ja Emilialle et lupasin Veetille oottaa tääl ulkona. Ne vähän ihmetteli et miks ei voida oottaa sisällä, koska se osaa suunnistaa sinne missä ollaan. Onhan tää sen kotihalli.

Veeti on tien toisella puolella, tulossa tänne päin. Mun sydän pamppailee. En malta oottaa muiden katseita sillon kun hyppään Veetin kaulaan.

Veeti on porttien tällä puolen, lähden kävelemään Veetiä päin ja halaan sitä. Halaan sitä niin, ettei voi jäähä epäselväksi et me seurustellaan. Tää on totuuden hetki, miten muut ottaa tän. Veetin kasvoilla on kysyvä ilme ja juuri kun hän on aloittamassa puhumisen suutelen häntä. Veeti suutelee mua takasin.

En huomannu, että muut porukasta oli kävelly meitä lähemmäs. Juuri sillä hetkellä kun suutelin Veetiä kuulin Roopen ja Eliaksen taputtavan. Kun suudelma Veetin kanssa loppui, näin kuinka Veeti hymyili mulle. Musta tuntuu, että Veeti on onnellinen kun paljastin meidän "salaisiiden". Sen silmät oli niin kirkkaat, siitä päättelin.

"Mie arvasin, että te seurustelette", Emilia sanoo suudelman jälkeen. "Hyvin arvattu", sanon läpällä. "Miks te jo nyt seurustelette, eilenhän te vasta näitte ekaa kertaa", Elias sanoi vittuilevalla äänensävyllä. "Oon ollu ihastunu siitä lähtien ko tutustuttiin snäpissä", Veeti vastaa, koska en saanu mittään sanottua.

Ollaan oltu nyt tääl festareilla jonku aikaa ja ne ketkä haluaa, lähtee käymään kaupungilla. Roope, Elias ja Nanna jäi MNF. Mie ja Emilia lähetään kaupungille.

"Tuuks sieki kaupungille? Vai onko sulla kyytiä?" Emilia kyselee Veetiltä. "Joo kyllä  aattelin tulla. Ja joo on mulla oma kyyti, kiitos huolenpidosta", Veeti sanoo sarkastisesti loppuosan lauseestaan.

"Nähään sit kaupungilla", sanon Veetille haikailevasti. "Nähdään siinä Hansan ovien eessä. Ajan teidän linja-auton perässä", Veeti sanoo tietävästi.

Samalla kun astun bussiin tunnen pientä ikävää. Ei saatana miten tää on mahdollista, että oon rakastunut korviani myöten Veetiin? Miten pärjään Torniossa ikävän keskellä? Näen Veetin menevän hänen mautoonsa ja tuhahdan, koska se on niin huvittava näky.
~~~
Ollaan saavuttu Starbucksiin ja Veeti tarjos mulle juotavan. Ne juomat oli niin hienon näköset että oli pakko ottaa kuva. Olin aikaisemmin laittanut mun perheen wappiryhmään et ollaan Emilian kans lähetty kaupungille ja muut porukasta jäi festareille.

Laitan perheryhmään kuvia festareilta ja yhden kuvan meidän juomista mitä tilattiin:

Laitan perheryhmään kuvia festareilta ja yhden kuvan meidän juomista mitä tilattiin:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yhtäkkiä saan viestin äidiltä. Se tuli vaan mulle.

Äiti
Huomasin et siin kuvas minkä laitoit oli kolme juomaa. Etteks te mennykkään Emilian kans kahestaan?

Voi vittu. Miks mie tyhmänä laitoin tuohon kuvaan Veetinki juoman. En osaa valehella, vaikka luulis, että viesteissä se ois helpompaa. Ei ainakaan mulle. Joten parempi kai kertoa totuus.

Se poika kenestä oon puhunu ennen tätä reissuu, niin se on meän kaa. Sen nimi on Veeti... Täs kävi silleen että se on nyt mun poikaystävä.😬 Välitetään oikeesti toisistamme.🥺💘

Äiti
Ihana kuulla!! En mie oo vihanen, päin vastoin. Olen niin onnellinen, että oot löytäny itelle poikaystävän. Kerro terkkuja Veetille ja Emilialle. Laita myös kuva siitä niin saan ihastella.😉 Onnea teille!❤️❤️

Äiti on ihan paras. Onneks se ymmärsi. Sanoin Veetille ja Emilialle terkut äidiltä ja ne oli vähän huvittuneita. Jäin kiinni itse teossa.

Laitoin sinne ryhmään et Veeti on mun poikaystävä ja se kolmas juoma on sen. Iskä laitto viestiä, että haluaa äkkiä yhteiskuvan. Käytiin ottaa peilin ees kuva meistä. Laitoin sen sinne ryhmään.

Tuossa se nyt on ko niin kovasti halusitte nähä🥰

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tuossa se nyt on ko niin kovasti halusitte nähä🥰

Iskä
No on kyllä varsinaisen söpö pari! Onnea!!

Reetta💗
Ällösöpöä. Onnea sisko!

Onneks kaikki otti tosi hyvin tuon asian. Kysyin tahaltteen, että oonhan varmasti tervetullut kotia. Kaikki laitto nauruemojeita. Onneks mun perhe on sellanen et ne hyväksyy kaikki kaverit.

_______________________________

Kiusattu ja lätkäjätkäWhere stories live. Discover now