Okuduğum dini ask hikayeleri ve benzeri filmler sebeb oldu sanirim bu hislerime.. Bir tevafuktur tutturdum. Masal gibi ask istedim hic hayirlisini istemedim Allah'tan....
Henuz 23 yasimdaydim universitemde son yilimdi.. O zamana kadar bir cok kisi istemesine ragmen hic bir haramla muhattap olmamistim. Tum guzelligimi, bakislarimi, kendimi esime sakliyordum. Ancak o insan bir turlu gelmiyordu....
Arkadaslarimin hepsi nisanliydi. Her birinin hikayesi birbirinden guzeldi... Bende her gece kafamdan hayali askimla tevafuken bulusmalarimizi hayalliyordum...
Caga ayak uydurdugun icin facebook benzeri sosyal sitelere ilgiliydim. Ancak fotograf koymuyordum. Sadece uzaktan bir fotografimi koymustum profile yuzum gozukmuyordu neredeyse...
Kizlar disinda da kimseyi kabul etmezdim...
Yinede her gun bir suru mesaj alirdim.
Tanisabilir miyiz?? Selamunaleykum....
Sizi okulda gordum...
Sizi soyle duydum....
Sizi boyle sevdim vb...
Komik buluyordum internet uzeri iliskileri. Gercek hayatta bile kabul etmezdim ki sanal alem.... Gulup geciyordum...
Aklimdaysa hala o tevafuki bulusma provalari... Belki bir camide belki bir zatin kabrinde belki mekkede belki medinede.... Rabbim bilirdi....
Bu bekleyis boyle suregelirken internet mesajlarini asmisti... Artik defterimin arasina mektuplar birakiliyordu.... Nurbanu sana soyle vurgunum boyle yanginim...
Karsima cikmaya korkuyor olsalar gerek ki korksunlar zaten ben oyle basit asklarin adami degildim... ,
Bir Yusuf ile Zuleyha bir Hz. Muhammed ile Hz. Hatice bir Fatima ile Ali gibi asklardan olmadikca ask sayamazdim digerlerini... Once Allah icin yanmali sonra sevdalisi icin yanmaliydi.....
Son senemin ilk haftalariydi. Fakulte buyuk bir sempozyum veriyordu. Alaninda cok degerli ilahiyat profesorlerini konuk edecektik. Bende bu programin baslica gorevlilerindendim. Sunumlar benim himayemdeydi..
Cok heyecanliydim....sonucta bu sunumla taninabilir ogretim gorevlilerinde istenebilirdim bu benim egitimim acisindan cok onemliydi....
Sabah kalktim ozenle kiyafetimi ve basortumu utuledim... Nedendir bilmiyorum susleniyordum....
Gozlerimin yesili ortaya ciksin diye koyuca surme surdum. Hem dogal hemde guzel gozukuyordum.....
Programdan epey once salona gidip ayarlamalari yaptim. Bana ait olan tum gorevleri erkenden bitirmistim... Epeyde vakit vardi programa....
Programdan once bir seyler yemek icin disari ciktim...
Yakinlarda ki tek cafeye gittim. Gayet mutevazi bir yerdi cok kalabalikta degildi... Sirtimi cafenin insanlarina cevirdim cama dogru yonelip disariyi seyrederken bir yandanda siparisimin gelmesini bekliyordum...
Normalde huyum degildir fakat bir konusmaya sahit oldum... Yumusak tonlu sesiyle bir seyler anlatiyordu... Elimde olmadan dinliyordum....
Hayir annecigim. Kabul etmiyorum.... Kac kere konustuk... Gorucu usulu istemiyorum... Biliyordum bunlari soyleyecegini.... Lutfen birak artik Allah elbet birini karsima cikaracak....Sebebsizcd İnsallah diyiverdim icimden...Klasik anneler iste diye dusundum...
Neden sonra o insana bakma gereksinimi duydum. Arkasi donuk oturuyordu.... Onemsemedim cunku hayli acikmistim siparisim gelmisti ve ben yemeye koyulmustum bile...
Yemegimi bitirmistim. Saate baktigimda vakit gelmisti, sempozyum vakti.... Aceleyle kalkip kasaya yoneldim hesabi odeyip disari attim kendimi... Hizli adimlarla ilerken elimi cebime attim... O da neee!?? Telefonumm. Yoksa cafede mi unuttum... Tam arkami donup cafeye gidecektim ki. Elinde telefonum biri karsimda dikiliyordu.. Acelem vardi hemen tesekkur ettim... Sempozyuma yol aldim... Yolda giderken dusunmeden edemiyordum. Kimdi o? ... Cafede annesiyle konusan cocukmuydu? Keske bir kafami kaldirip baksaydim.... Tek gordugum saatiydi.... Gumus orta buyuklukte bir saat.. Ve icinde yazan su yazi. M.S ...... Adinin bas harfleri olabilir miydi????
Bu dusuncelerle yururken. Salona varmistim. Hemen iceri girip hazirliklara yardim ettim... Artik kapi acilmisti.... Epey kalabalikti. Profesorler konuslarini yapiyor. Aralarda sunumlari yapiyor tekrar profesorleri takdim ediyordum. Her takdim ettigim profesor sunumumdan ovguyle bahsedip konusuna geciyordu.... Bir kac saat sonra sempozyum nihayet bitmisti. Bitimde bir cok ogretim gorevlisi numarami ismimi almisti sevincliydim...
Ancak bir tanesi var ki o hayli ilgilenmisti benimle... Kendisi cok iyi bir fakultedeydi ve benide oraya asistan olarak almak istiyordu. Nedenini anlayamadigim sekilde kendisine icim isinmisti. Babami cocuk yasta kaybetmemin etkisi olabilirdi. Kendisinde bir baba sicakligi vardi.. Gerci beni ilgilendiren sadece egitimimdi.
Hazir bulmuskende tezim hakkinda bir kac fikir almak istiyordum...
Sempozyumun yapildigi salon artik sakindi bir koseye oturup konustuk. Tezim hakkinda guzel fikirler aldim. Dedigim gibi samimi yani vardi bu insanin her seyden sohbet eder olmustuk... Hatta oyleki benden bir kac yas buyuk ogluna benim gibi birini istedigini soyledi... Oda sempozyumdaymis kisa sureligine durup gitmis. Gitmeseymis gormus olurmusum... Konustukca konusuyordu susturamiyordum da yerin dibine girmistim. Zar zor suan dusunmuyorum diyebildim.... Kendisini ugurladiktan sonra yorgunlugumu atmak uzere kizlarin yanina gittim. Oturduk sohbet ettik.
Feyza telefonumu istedi bir kac fotograf mi ne atacakmis... Telefonumu aldigi anda cigliklar icinde gulusmeye basladi..... Kizlarin hepsi basina toplanmisti bir agizdan ooooo bizimkine bak yaaa sen.... Falan diyorlardi...
Noluyor be deliler sizi!! diyiverdim..Telefonumu bana uzattilar. Ekran resmim degismisti ilk bakista anlayamadim... Dikkatlice baktigimda karsilastigim sey gercekten ilgincti...
Bir kagida el yazisiyla: Allah ne guzel yaratmis seni,,, belki o guzel gonlune de beni yazar... Biraz da saskiniz galiba :) M.S ....
Yazilmis bunun fotografi cekilmis ve ekran resmim yapilmisti.... Kesin kizlarin sakasiydi iyide M.B o saatte gordugum yaziydi ne alakaydi kizlar nerden bilecekti ki.... Kizlar olmasa o kisi olsa niye oyle yapmis olsun ki kafamda bunlara cevap ararken kizlarada sitem ediyordum: hahaha cok komiksiniz kizlar cok ugrastiniz mi.... İsiniz gucunuz yok mu be sizin....
Dedim birazda kizgindim benimle oynadiklarina.... Lakin haksiz yere kizmisim onlar yazmamis ki.
......
İyi de yazan kimdi....
Nasil yazmisti....
Kimdi M.S
Yoksa bu bekledigim bir tavafuk muydu.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tevekküle Doğru
RomanceHer zaman eşim olacak kişiyle tevafuklar içinde, helal dairesinde karşılaşmak istedim. Masal gibi bir aşk olsun istedim... Ama imtihan denilen bir gerçek vardı ve ben bunu unuttum....