Evet mi Evet..

2.9K 141 4
                                    

Ankara bana israr ediyordu sirf ondan kabul etmeliydim... Hadi hadi Nurbanu Ankara'yi bahane etme asil sen istiyorsun....

Mehmet'in deyimiyla şapşal gülümsememle Evetttt diye bagirmisim.....

Mehmet sevincten dengesini kaybeder gibi oldu sarildi kolumaa, bu sefer kizmadim mustakbel kocama... Nurbanu Seven diye bagiriyordu... Deli mi ne :)))

O gun aksama kadar birbirimiz hakkinda her sey ogrendik... Okulumun son senesiydi... Benimle nisanli kalacagini soyledi o zamana kadar... Kabul ettim tabiki...

Aksam eve dondugumuzde hemen ailelere anlattik...

Gun karar verdik istemeye geleceklerdi....

Babam olmadigi icin bir yanim eksikti...

Oyle yada boyle gun catmis isteme gunu gelmisti.. Babamin yoklugunda dayilarim bana baba olmuslardi haliyle beni de en buyuk dayimdan isteyeceklerdi...

İstemeye ozel Zumrut yesilinbir elbise almistim.. Ustune mor renk bir şal taktim... Biraz degil baya baya suslendim.. Zannimca cok hos olmustum.. Aynanin karsisina gecip masallah guzellik sana diyip kendi kendime simarirken kapi caldiiii.. Ooo Seven ailesi gelmisti bile...

Yanaklarima allik gerekmedi o derece utanmistim...

Goruculeri salona aldik ...

Biraz kalabalik gelmisti ama kafami kaldirip bakamamistim....

Hemen mutfaga kactim...

Buyuk dayim gelirken kizlarinida getirmisti.. Kuzenlerimin en kucukleri bendim onlar evliydiler bile.. Ama bana hic kucuk gibi davranamadilar. Cok bilmisligimden olsa gerek sanki ben onlarin ablasiydim....

Kahveler ve Mehmet beye ozel tuzlu baharatli kahvemde hazirdi...

Ellerim titreye titreye salona girdim...

Evvela Mehmet ile bulustu gozlerim.. Bana o kadar tatli bakti ki bir an tuzlu kahveyi baskasina vermeyi dusundum ama ayip olacagi neticesine vardim....

İlk olarak babasina tutmak istedim... Mustakbel kayinbabam karsimda ama hala bakmamistim yuzune... İkimizdr ayni anda baktik birbirimize...

Aaaa şok şok bu konferansa gelen prof.lardandi hatta oglum falan demisti okuyorum demistim. Kadere bak..Canim yaa nasil icten soylediyse demekki Allah beni ona gelin etti.

Oda bu tatli saskinlikla durumu dayima anlatti gulustuler....

Gercekten baba sicakligi vardi onda... Sarilsam da kafami okşasa kiziiim dese diye dusunup gulumsuyordum.. Bu gulumsemeyle kafami cevirdigimde cok keskin bakislarla karsilastim..

Sanki bulundugu durumdan hic hosnut degildi kii hislerimde yanilmamisim sonradan ogrenecegim uzere gercektebde hosnut degilmis....

Mustakbel kayinvalidem.....

Bana oyle gicik bakiyordu ki...

Hayir yani ben senin ogluna varmisim tesekkur edecegine bakislariyla yedi bitirdi beni....

Bu ne onyargi anlamadim..

Suratim aninda dusmus olacak ki annem kas gozle noldugunu soruyordu...

Olayi afise etmemek icin kocaman gulumsedim... Kahvelerin ikrami tamamdi...

Salonun kosesinde mi sandalyelere kuzenlerimle oturduk...

Sohbette sohbet....

Canlarim hadi konuya gecinsenize.... Ayyy bayilacagim siyaset ne alaka yaaa isteme bu istemee.....

İcimin feryadini duymuscasina mustakbel kayinbabam soze girdi:
Velhasil kelam. Gelelim asil konuya...
Allah'ın emri peygamberin kavli ile kiziniz Nurbanu'yu oglumuz Mee

Velhasil kelam asil konuya geldiler..

Tevekküle DoğruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin