Biz Evleniyoruz

2.3K 126 4
                                    

Dugun gunu gelip catmisti...kayinvalidemde hala bir caba belki yol yakinken vazgeciririm edasiyla ogluna laflar ediyor bak emin misin bilmem ne diyordu....

Guluyordum artik cok komikti.... Dini nikah tamamdi nereye emin olmayacak... Vururlar adami.. Heheyt.....

Yinede Mehmet tehlikeli sularda yuzmesin diye gidip yanina cilve yapiyordum....

Kayinvalidem ile cocukca bir yarisa girmistik adeta ama o zaman kazanan bendim.... Hep oyle kalacagimi sansamda....

Dugunu oynamali istemeyisime aldirmayan Mehmet ortada oynuyor bir de beni cagiriyordu...neyse bunun acisini sonra cikaririm diye dusunuyordum....

Dugun nihayet bitmisti.... Mehmetle basbasaydik evliydik cok mutluyduk...

O gece biraz ibadet etmek istemistim ama Mehmet bu dusuncemle alay edip konuyu kapatti.. Biraz uzulmustum... Ama daha sonra cikaracaktim bununda acisini....

Cumartesi pazar evdeydik... Gulusup ediyor evliligin tadini cikariyorduk..

Pazartesi sinavim vardi... Pazar gecesi yola cikacaktim...

Ama Mehmet bey mizmizlaniyordu...

Sakın verdigin sözlerden dönme diyordum ama surekli ayni laf..... Neymis o zaman evli olmadigi icin git diyormus simdi icine sinmiyormus.....

İcine baslarim senin.... Beni okulumdan alikoyamazsin.....

O kadar ofkelendim ki.... Mehmet bunun farkina varip git ya git bir sey demedim diyordu..

Ay Allah razi olsun canim yaaaa izin vermeseydin.....diye icimden soyleniyordum.... Evliligimin ilk tartismasi ve en masum olaniydi....

Gece beni zoraki terminale birakti...

Ertesi gun kostur kostur sinavima gittim....

Gunler geciyor her gun sinavlara giriyor bir de Mehmet ile gece saatlerce telefonda konusuyorduk...

Nihayet telefonu kapattik... Hic uyumadan sinava gidicektim.. İzin vermedi ki uyumama...ikinci donem cok zor olacakti belliydi...

Sinavimi bitirip direk Ankaraya dondum... Kizlar biraz bozulmustu bana... Hic onlara vakit ayiramamistim....mehmet sinavdan sonra bir dakika durmami istememisti.... Ne yapalim evli olunca boyle iste....

Ankaraya dondgumde icimde biraz skntı vardi.... Tum bunlar agir gelmisti bana.... İkinci donem boyle baski yapmasi istemiyordum.

Bir care dusunecektim ama simdi degil...

Simdi Mehmeti cok ozlemistim.... Ozlem gidermemiz lazimdi... Saatlerce sohbet ettik.... Gezdik eglendik... Genc asiklardik biz....

Hafta ici Mehmet calistigindan bende evde ona aksam icin guzel yemekler borekler pastalar hazirliyordum....

Bir gun yine eve cicekle gelmisti.....

Hep boyle olmasini diliyordum....

Cok mutluydum Allah dualarimi kabul etmisti....

Bunca yil hic bir harama bakmamistim....

Hep dua etmistim Allahim beni kendi secimimle karsilastirma ben iyi secemem.... Sen bana seni iradende olanla karsilastir... Tevafuk olsun tevekkul olsun senden gelene raziyim...

Dusunmustum ki Allah sadece iyi verir... İsin imtihan boyutuyla ilgilenmemistim.

Mehmet cicekleri verince kocaman sarildim ona....

Sofrayi gorunce oda bana sarildi....

Aksami da film izleyerek gecirme karari aldik....

Donem aram bitmek uzereydi....

Ve Mehmet şok bir kararla karsimdaydi.....

Tevekküle DoğruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin