İstanbul'da Aşk

2.4K 124 0
                                    

Hizla Mehmet e ilerliyordum... Yuzumde nasil bir korku ifadesi varsa uzunca zaman dalgasi olmustum...

Gulerek Surpriz!!!! Dedi

Meger bu sapsik beni astiye birakmadigi ve ozledigi icin kalkmis gelmis buralara... Evimin adresini kuzenimden ogrenmis... Bir de cicek almis bana.... Aferimmm cancagizim seni odunsuluktan terfi ediyorum.....

Cok mutluydum.... Ona imkanim yettigi kadar İstanbul'un en guzel yerlerini gezdirdim.... En son kizkulesine karsi sahilde oturup dinlenme karari aldik....

Hala birbirimizi tanimaya calisiyorduk. Her sey cok hizli gelismisti... Ama Allah tevafuken surekli karsilastirmisti bizi.

Oyle oyle konusurken Mehmet'in bir seyden kivrandigini hissettim....
Hadi cikar baklayi diyiverdim...

Mehmet sasirmisti... Ama gulumsememle rahatlamisti...

M:Bak Nurbanu ben boyle senden uzakta dayanamiyorum... Okulun bitene kadar ayri gayri bekleyemem... Hemen evlenelim....

Ohaa diye bagirasim vardi ama yapmadim tabi bu cok kaba olurdu....

Ben:Anlamadim canim. Nasil yani. Okulum ne olacak....

M:Ya oku ben okuma demem zaten... Bak soyle yapalim... Hemen evlenip Ankaradaki evime yerleselim biraz devamsizlik yap biraz izin alalim sadece sinav zamani gel iki hafta sonra geri donersin...yuksek lisansini illa burada yapacaksan o zamana kadar bende isimi buraya aldiririm... İkimizde fedakarlik yapacagiz.....

Ben saskindim yani hosuma da gitmedi degil mantikli gelmisti o zamanlar... Kabul ettim... Tum hazirliklara baslayacagini sinav bitmez donmemi soyledi... Kabul ettim... O essiz manzarada birbirimize aşkla baglanmisken birde en kisa zamanda olmasi uzere evlilik ilede baglaniyorduk....

İstanbul hic bu kadar guzel olmamisti......

Ve kizkulesi eminim bizi cok kiskanmistir....

Mehmet gece tekrar dondu Ankaraya bende evde kizlara durumu anlataya calisiyordum...

Heyyy bekar bebeler artikk kankaniz evleniyorrr hemde vizelerden hemen sonra....

Kizlar ve ben deli gibi hareketler yapiyorduk guluyorduk... Ama bir yandanda agliyorduk 4 yildir beraber yasiyorduk ve ben artik gidiyordum... Bir guluyor bir agliyorken sabahi ettik... Uykusuzca sinava gittik geldik...

Boyle boyle sinavlarimi bitirip Anlaraya dondum...

Mehmet bana sormadan bir cok seyi yapmisti... Biraz kizmistim aslinda....

Mesela o davetiye neydi oyle... Ninem mi evleniyor Mehmet yaaaa insan bu vermeye utanir....

Neyse sevdicegimi kirmayacagim......

Hazirliklar son suratti... Tum bu hazirliklar icinde birde final sinavima hazirlaniyordum....

Gelinlik provasina genel olarak kayinvalidem de gelip moral bozma calismlari yapiyordu ama sorun degilde her konustuunda icimden sabir cekiyordum....

Ev isi Mehmetteydi....zaten onun evine gidiyordum cok bir sey almayacakti....

İcimde cok cicili bicili seyler almak vardi ama hep sonra dedi cok masrafi olmusta bilmem ne....

Ufak tefek hayal kirikliklari ile hazirliklar tamamdi.....

Bu aradan finaller yaklasmisti...

Gercekten saka gibi buluyordum olaylari...

Cuma evleniyoruz... Pazartesi sinavim var.....

Kafayi yemistim resmen...

Hayir niye bu kadar aceleydi her sey...

Arti kayinvalidem promosyon gibi her yerden cikiyor beni elestirip kusur ariyordu... Hayir yani şekerim derdin ne senin.... Oglunu elinden aldim desem eee zaten seninle yasamiyordu... Kocan beni cok seviyorsa ne yapiyim sevilecek insanim ben....sen sevemedin bii.

Oyle yada boyle dugun gunu catmisti......

Tevekküle DoğruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin