Son

3.2K 156 36
                                    

Şuanda baktigimda cok kolay gibi gozuksede o zamanki nefsi arzum sebebiyle supheye dusmustum.

Nefsimin tatmin olmasi mi?

Tevekkul edip Allah rizasi icin yasamak mi????

Anlamistim kii ne kadar imanli olursan ol imtihan edilmeden yasamiyorsun. Bunu Allahin kendisi de soylemisti... Yalniz imtihana yenik dusmek iki dunya icinde cok aci...

İmtihani kazanmak ise iki dunyada da saadet..

Ben bunu yuzu buruş buruş olmuş yinede bana bakarken gulumseyen eşim Jaul'e ve kizimiz Ayşe Azeeza'ya baktigimda anliyorum.

İste benim icin iki dunya saadeti.......

Nihayetinde Jaul ve ben hayli yaslandik.

Ellerimiz tutmayacak hallere geldik....

Azeeza ise... Allah'ın izin verdigi kadar yasayacak..

O vakitte imtihan edilecek... Diger tum insanoglu gibi....

Ben Rabbime tevekkul ettim...

Simdi mutluyumm. İmtihanlarimi kaybetmedigim icin.. Azeeza'nın tatlı ergenlikleriyle ugrastigim icin..

Ve cok sevdigim Jaul'un burusuk ellerinde ellerim oldugu icin.....

.........

..........

............

O gun Ayşe teyze baba gozlerini dikmis bakarken aklimdan gecsede tovbe edip Allah rizasini secmek.... Beni bugun bulundugum yere getirdi....

Dogru'yu gosteren, hayra ulastiran, hayirla yasatan, alemlerin Rabbi olan Allah'a hamdu senalar olsun.....

.......Not: 'Jaul' farsça erkek ismidir, anlamı 'seçim'dir.

.......Not: 'Azeeza' farsça kız ismidir, anlamı 'saygılı,sevgili'dir.

.......

.......

Bu hikayeminde sonuna gelmis bulunmaktayiz...

Yorumlarinizi eksik etmeyin.

Yapmis olabilecegim hatalardan dolayi affiniza siginiyorum. Bir baska hikayede gorusmek uzere Allah'a emanet olun.

Tevekküle DoğruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin