Büyü

2.2K 119 0
                                    

Dedigim gibi o gun yasadiklarimi bir an bile unutmam...

Hayli yipratici sinir bozucu bir hal idi...

Bir gun Mehmet'in yogun israri uzerine ailesini teyzelerini yemege davet ettik..

Elimden geldigince guzel bir sofra hazirladim... Misafirleriminde yardimiyla tamamladigim sofraya oturduk... Herkes yalandan gulusup duruyorlardi. Ben ise hic mutlu degildim..

Bu koskoca ailede yabanci gibiydim... Hala icimde sevgisi bulundurdugum odunum ise artik gozlerini bile kaciriyordu benden....

Yuregim kanasada bu evcilik oyununa devam ediyordum..

Yedigim lokmalari zehirleyen dusuncelerim kapi ziliyle bolundu... Gelen kapiciydi vee bizatihi sevmezdim... Dedikoducu, fitneci biriydi kac kere dedikodumu yaparken yakalamistim..

Kayinvalidem hemen arkamdan yetisti. Kapici kadina isini bitirde gel cay icelim dedi o utanmaz isguzarligiyla.....

Hasbinallah nimel vekil.....

Ses etmeden iceriye gittim..

Sofrayi kaldirip cay koydum...

Biraz sonra kadin geliverdi.. Cayin yaninda olan muhabbet manevi muhabbetse candandir ama onlarin yaptigiysa dedikoduydu...

Yok sunun kocasi aldatmis yok bunun karisi pasakliymis yok birinin kizini bir oglanla gormusler tututuuu yazikmis....

Tam dedim ki firlat su masadakileri Nurbanu... Laf bana gelip carpmisti bile.....

Ama o nasil bir lafti oyle...

Kapici kadin hic unutmam tek kasini  kaldirip bana bakti... Ve yayvan yayvan konusmaya basladi Guzelimm beniiim bildigim cok iyi bir hoca kadin var ... İstersen bir git kocan icin... Belliki senden uzak... Baglamassan cok surmez seninkide seni aldatir.....

Oyle bir kalktim ki ayaga ellerim titiriyordu... Dexter'in ruh halini o an anlamistim lakin Allah korkusu varolunca bagirmakla yetindim:Ne diyorsun be kadin!! Haddini bil! Muslumanin buyu ile isi olmaz!

Ve dedigim gibi aldigim cevabi verirkenki an hala beynimde.. tuylerim diken diken olmustu...
Sakin ol Nurbanu kizim. Nerden bilem ben aha bu kaynanlan hep karsilasirim orda. Dedim herhal sende bu isleri yapiyon.

Yuregim agzimda kayinvalideme dondum.... Yuzu o kadar beyazlamisti ki ciddi bir an olmasa una mi dustu acaba diye dusunurdum....
Ne diyor bu kadin anne!! Ne isin vardi orda.

Kayinvalidem titrek sesiyle yok yanlis gormus deyince dustu jetonum...

Yanlis gormek miii? Kimi kandiriyosun ki sen....

Madem yanlis niye o kadar korkacaksin ki.....

Beynimde ki puzzellar yerine oturuyordu...sebebsizce odamda yakalamam... Mehmet ile benim kavgamdan hosnut olmasi....

Mehmet'in benden uzaklasmasi....

Bir kac saniye icinde evimde kiyametler kopmustu....

Biraz biraz hatirliyorum o sinir krizimi....

Herkesi evden kovmustum. Cildirmis gibi agliyor saga sola saldiriyordum..

Babam canim kayinbabam beni sakinlestirmeye calisiyor ama nafile... Deli gibi evi ariyordum.

Mehmet beni kolumdan cekti ve bana oyle bir tokat atti ki bayilir gibi oldum..

O an ki can acim hictir de gururum oyle bir ayaklar altina alinmisti ki ben ben olali boyle assalanmamis boyle kimsesizlik cekmemistim..

Mehmet beni daha cok dovecekti sanirim ki kayinbabam beni yatak odama goturdu biraz burda kal dedi...

Mehmet evi yikiyordu resmen...

Annesi yalandan agliyor oglum ben bir sey yapmadim iftira diyordu...

Biraz sonra kapi sesi duydum... Hepsi gitmisti..

Ne yapacaktim simdi???

Yasli annemin yaninda ona yuk mu olacaktim??

Bir diplomam bile yokken ise girip kendi ayaklarim ustunde mi duracaktim...

Bes parasizdim, kime siginacaktim.....

Tevekküle DoğruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin