İste gecenin issizliginda oturuyordum Haci Bayram Veli nin banklarinda...
Guvenlik gorevlileri tuhaf tuhaf bakarken usuyen bedenimi uhlevi dusuncelerle isitiyordum....
Bu da imtihan Nurbanu.. Rabbin seni goruyor, duyuyor, sınıyor... Derdi veren Allah dermani da verir.....
Ahhh ahhh bir nefes cekiyorum icime ama sanki yetmiyor.. Ruhum havasizliktan ölecek... Agliyorum sessiz sessiz...
Biraz da korkuyorum...
Allah'ım.... Yüce Allah'ım.... Babam vefat etmeden... Ben kucucukken anlatirdi..
Allah kara gecede kara tasin ustunde ki kara karincayi gorur isitir ve bilir...
Bu benim bugune kadar ki en karanlik gecem.. Biliyorum ki sen beni de biliyorsun goruyorsun isitiyorsun....
Sana siginiyorum Allah'ım bana bir cikar yol goster... Beni hayirlara ulastir.. Hayirli insanlarla karsilastir... Senin sevdiklerinin, seni sevenlerin dostu eyle beni....
Dua etmek ilac gibi... Yuregim ferahlamist....
Ben biliyordum... Rabbim de beni biliyordu....
Oyle bir tevekkuldu ki benimkisi... Onca cileye sabrettim Rabbimin imtihani diye...
Hayir da ser de Allah'tan diye....
İste bu tevekkul benin yuregimi sardi sanki oyle iyilestim ben...
......
Sonra omzumda bir el hissettim. Simsicak.. Ya o el firindan cikmisti ya da ben tum gece buz kesilmistim..
O eli alip buyutsen battaniye olarak sarilsam diye dusundum...
Gozlerimi actigimda karsimda 45 yaslarinda bir hanim...
Eli gibi sicacik sesiyle: Hay Allah! Dun geceden beri burada misin? Donmussun sen... Gel surada sana bir sicak cay ismarlayayim..
İcime bir guven dogdugundan kafami sallayip gittim onunla..
Sahiden be sicak caydi bee....
Kadin megersem bir onceki aksam beni oncr aglarken sonra kayinbabamla konusurken gormus hatta meraktan dinlemis...
Usta bir yalanci olmasamda yalanina inanmis.. Bankada param olduguna falan...
Her gunde gelirmis Haci Bayram'a....
Uzun uzun sohbetler ettik. Anlayamadigim bir samimiyet hissettiryordu bana. O sebeble anlattim basimdan gecenleri....
Bana bir teklifte bulundu... Hayatimin donum noktasi......
Tevekkulumun meyvesi..........
Ya da imtihanimin can alici noktasi......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tevekküle Doğru
RomanceHer zaman eşim olacak kişiyle tevafuklar içinde, helal dairesinde karşılaşmak istedim. Masal gibi bir aşk olsun istedim... Ama imtihan denilen bir gerçek vardı ve ben bunu unuttum....